AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #21 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): så skjedde det rare- plutselig sa han at han måtte slette meg fra snap , at han bare er problemer og at han ikke er bra for meg, at han kommer til å såre meg osv. så sletta han meg. Du burde følge dette. Anonymkode: 94d0b...c46
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #22 Skrevet 16. januar 2023 Du ser jo selv at han ikke er bra for deg. Han høres ustabil ut. Hvor gamle er dere? Anonymkode: ea2f5...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #23 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du burde følge dette. Anonymkode: 94d0b...c46 Ja sant, men samtidig så er han veldig Bra også. Vil gi slipp men vanskelig , han holder meg på pinebenken. hvordan gi slipp på han? TS Anonymkode: 03f46...e35
exictence Skrevet 16. januar 2023 #24 Skrevet 16. januar 2023 Liker du den oppførselen? Hvis svaret er nei, så er det ikke ham du liker, men en du skulle ønske var drømmemannen. Det er IKKE ham. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #25 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du ser jo selv at han ikke er bra for deg. Han høres ustabil ut. Hvor gamle er dere? Anonymkode: ea2f5...bf1 Vi er 20 år. TS Anonymkode: 03f46...e35
Arild37 Skrevet 16. januar 2023 #26 Skrevet 16. januar 2023 Han er ihvertfall ærlig, mange menn ville ikke sagt noe 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #27 Skrevet 16. januar 2023 Arild37 skrev (11 minutter siden): Han er ihvertfall ærlig, mange menn ville ikke sagt noe Sant det, men oppførselen der er jo ikke grei. Han er ærlig ja, men jeg synes det er veldig dårlig gjort han møter masse jenter og skrytet av det i tillegg. Men samtidig så liker jeg han også, fordi når vi møtes behandler han meg helt perfekt og vi har så god kjemi og matcher så bra. Og han sa at han drømmer om meg hele tiden og at jeg er perfekt for han osv, så skjønner meg ikke på de miksede signalene. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #28 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sant det, men oppførselen der er jo ikke grei. Han er ærlig ja, men jeg synes det er veldig dårlig gjort han møter masse jenter og skrytet av det i tillegg. Men samtidig så liker jeg han også, fordi når vi møtes behandler han meg helt perfekt og vi har så god kjemi og matcher så bra. Og han sa at han drømmer om meg hele tiden og at jeg er perfekt for han osv, så skjønner meg ikke på de miksede signalene. TS Anonymkode: 03f46...e35 Hvordan vet du at han ikke er sånn med de andre damene han møter? Anonymkode: 8e3cc...ae8 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #29 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du at han ikke er sånn med de andre damene han møter? Anonymkode: 8e3cc...ae8 Sant det vet jeg ikke. Men jeg synes det er veldig teit å rart av han at han sier han møter masse jenter, det er bare helt feil. Jeg møter ingen andre gutter. ts Anonymkode: 03f46...e35
Pippi Lotta Skrevet 16. januar 2023 #30 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tusen takk for svar!❤️ Du har rett. Han sier også at han ikke vil såre meg, selv om det er det han gjør. Og det synes jeg blir feil også. Han skrev nettopp ikveld at han ikke vil såre meg , men han gjør jo det når han skriver han er med masse jenter og sånn. Sånn det er greit at han ikke vil ha noe forhold tenker jeg enda, men jeg forventa at han isåfall ikke møtte andre jenter når vi har hatt sex og har en relasjon.. jeg møter ingen andre gutter heller, så jeg trodde ikke han skulle møte andre jenter, det kom som ett sjokk at han skrev det, har ikke oppfattet han som det. Han sier han er opptatt med å møte masse andre jenter. Samtidig vet jeg ikke om det er sant engang, og ja jeg er ganske hektet dessverre.. det er bare noe spesielt med han som jeg ikke har følt med noen andre liksom, og han virka så snill og god, og ikke som den typen som er med andre jenter, han sa hele tiden før at når vi ble kjent kom jeg til å ville være med han hele tiden og finne på eventyr sammen og gjøre ting sammen osv, og sa han skulle lage mat til meg osv. men nå sier han noe helt annet. jeg vil skrive mer til han, men vet ikke hva. Jeg liker han så godt , det er det Anonymkode: 03f46...e35 Du tror du liker han godt fordi han er manipulerende, det er ikke ekte. Det er egentlig ikke han du liker, han skaper bare en følelse hos deg fordi han tuller med hode dit. Forstår det er vondt, men det blir bare mer vondt om du lar han tulle mer med deg. Høres ut som du kommer til å fortsette, men prøv å huske på at det ikke handler om hvorvidt du er bra nok. Han er ikke en bra fyr, han har sakk til deg at han kommer til å lage problemer for deg å det kommer han til å gjøre uansett hvor «bra» du er. Og ikke unnskyld det at han sier han kommer til å lage problemer å plage deg, han vet at han gjør det , han velger å gjøre det. Du har det ikke vondt fordi han ikke vet bedre eller ikke forstår at han gjør deg vondt, han vet at han gjør deg vondt og fortalte deg at han ville gi deg vondt. Så han gjør det med vilje! Ingen ting du skriver eller kan gjøre kan endre han som person, så det betyr ikke så mye hva du skriver. 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #31 Skrevet 16. januar 2023 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Du tror du liker han godt fordi han er manipulerende, det er ikke ekte. Det er egentlig ikke han du liker, han skaper bare en følelse hos deg fordi han tuller med hode dit. Forstår det er vondt, men det blir bare mer vondt om du lar han tulle mer med deg. Høres ut som du kommer til å fortsette, men prøv å huske på at det ikke handler om hvorvidt du er bra nok. Han er ikke en bra fyr, han har sakk til deg at han kommer til å lage problemer for deg å det kommer han til å gjøre uansett hvor «bra» du er. Og ikke unnskyld det at han sier han kommer til å lage problemer å plage deg, han vet at han gjør det , han velger å gjøre det. Du har det ikke vondt fordi han ikke vet bedre eller ikke forstår at han gjør deg vondt, han vet at han gjør deg vondt og fortalte deg at han ville gi deg vondt. Så han gjør det med vilje! Ingen ting du skriver eller kan gjøre kan endre han som person, så det betyr ikke så mye hva du skriver. Men hvorfor gjør han det? Skjønner ikke hvorfor han vil meg vondt. TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #32 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja enig. Men samtidig klarer jeg ikke å kutte han ut jeg liker han så godt. Før han sletta meg før så sa han at han er feilen, at han kommer til å såre meg hvis vi møtes, ganske komisk ettersom det er det han har gjort nå. Så han hadde vel rett i det. Skjønner meg ikke på han. Han sa han ikke ville såre meg, så gjør han det. Han skrev også ikveld at han ikke vil såre meg. TS Anonymkode: 03f46...e35 Selvfølgelig klarer du det. Han står bare i veien for at du kan treffe en bra fyr. Hent din selvrespekt opp fra kjelleren og kutt ham ut. Anonymkode: 11553...c18 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #33 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig klarer du det. Han står bare i veien for at du kan treffe en bra fyr. Hent din selvrespekt opp fra kjelleren og kutt ham ut. Anonymkode: 11553...c18 Ja men Åå føler jeg bare sitter å venter på han hele tiden, på å møtes. Selv om han sier jeg ikke skal vente på han og jeg hvordan han er. Vet han er en drittsekk men samtidig så liker jeg han, vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være å tenke på han hele tiden har masse andre gutter som vil møtes og som virker greie osv, så ja :(❤️ Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #34 Skrevet 16. januar 2023 Jenter ass... "Hvorfor har jeg bare sex med drittsekker 😥" Anonymkode: fc6ac...1ea 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #35 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja men Åå føler jeg bare sitter å venter på han hele tiden, på å møtes. Selv om han sier jeg ikke skal vente på han og jeg hvordan han er. Vet han er en drittsekk men samtidig så liker jeg han, vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være å tenke på han hele tiden har masse andre gutter som vil møtes og som virker greie osv, så ja ❤️ Anonymkode: 03f46...e35 Da hadde jeg møtt de andre guttene som er interesserte. Anonymkode: 8e3cc...ae8 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #36 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da hadde jeg møtt de andre guttene som er interesserte. Anonymkode: 8e3cc...ae8 Ja jeg ville møte de før liksom, men nå er det bare han føler jeg og jeg kan ikke føle det sånn når han bare er en drittsekk. Jeg har sagt til han flere ganger at jeg ikke møter noen andre og sånn, men må kanskje innse at han ikke er verdt det, må bare bli kjent med noen som respekterer meg å bryr seg, men så vanskelig . TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #37 Skrevet 16. januar 2023 Dennen mannen virker jo schizofren. Inntar flere personligheter alt etter hva som står på dataplanen. Ta en prat med denne venninnen din og spør hvordan hun ble kjent med han og hvordan han var da. Jeg tror du rett og slett må slette han fra alle plattformer der du har kontakt med han for å kunne komme deg videre. Han kommer til å ødelegge deg mentalt om du fortsetter dette opplegget med han Anonymkode: bda7b...110 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #38 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja jeg ville møte de før liksom, men nå er det bare han føler jeg og jeg kan ikke føle det sånn når han bare er en drittsekk. Jeg har sagt til han flere ganger at jeg ikke møter noen andre og sånn, men må kanskje innse at han ikke er verdt det, må bare bli kjent med noen som respekterer meg å bryr seg, men så vanskelig . TS Anonymkode: 03f46...e35 Det er absolutt ikke verdt det, det lover jeg deg. Du trenger jo ikke tenke at det skal bli noe mellom deg og de andre gutta, bare gå ut og ha det gøy, og plutselig møter du en du liker som er snill 😊 Anonymkode: 8e3cc...ae8 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #39 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dennen mannen virker jo schizofren. Inntar flere personligheter alt etter hva som står på dataplanen. Ta en prat med denne venninnen din og spør hvordan hun ble kjent med han og hvordan han var da. Jeg tror du rett og slett må slette han fra alle plattformer der du har kontakt med han for å kunne komme deg videre. Han kommer til å ødelegge deg mentalt om du fortsetter dette opplegget med han Anonymkode: bda7b...110 Han var tydeligvis narkoman før når han var yngre, under 18, og han har bare bodd i byen jeg bor i i kort tid, ikke noe lenge. Så han hadde vist noe problemer før, men ikke nå. Nå har han en bra jobb og sånn. Ja du har rett problemet er at jeg tenker på han hele tiden og jeg har ikke følt det sånn med noen som han, han så på meg som jeg var den eneste viktige personen i verden for han. Vi har så god kjemi å alt, men så forvirrer han meg og spiller spill med meg TS Anonymkode: 03f46...e35
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #40 Skrevet 16. januar 2023 Jeg føler bare vi har noe spesielt, en spesiell kjemi. Som vi alltid kommer tilbake til hverandre liksom, men vet han bare er toxic og ikke bra for meg og før han sletta meg sa han bare at han adder meg når han er klar for det og for å møtes, og at han ikke er bra for meg, noe som er sant jeg vil skrive noe til han, som avslutning, hva bør jeg evt skrive? TS Anonymkode: 03f46...e35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå