SynneD Skrevet 2. juni 2023 #981 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere ikke har hørt noe om innsett så ser de det kanskje an resultat etter befruktning. Hvis det er dårlig befruktning så vil du sikkert få beskjed om å komme inn til innsett enten dag 2 eller 3, hvis befruktningen er bra vil dem kanskje satse på dag 5. Dere er 34 og 35 år, du sier at alt er bra på prøver, likevel får dere ut bare 7 egg fra tilsammen 15 eggposer? Høres ikke særlig bra ut i mine ører. Jeg er selv 32 år, normale prøver. 13 eggposer på forige ivf forsøk, og fikk ut 14 modne egg. Anonymkode: 39868...753 Som sagt har vi fått time til innsett på onsdag, så det ble bestemt idag. Legen synes alt så bra ut og var fornøyd med egguttak idag, som jeg tenker er viktigere enn hva noen på kvinneguiden tenker. (Hvilket jeg forsåvidt heller ikke på noen måte har spurt hva du mener om.) Spørsmålet var om det er vanlig å få vite innsett på samme dag som uttak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #982 Del Skrevet 2. juni 2023 SynneD skrev (8 minutter siden): Som sagt har vi fått time til innsett på onsdag, så det ble bestemt idag. Legen synes alt så bra ut og var fornøyd med egguttak idag, som jeg tenker er viktigere enn hva noen på kvinneguiden tenker. (Hvilket jeg forsåvidt heller ikke på noen måte har spurt hva du mener om.) Spørsmålet var om det er vanlig å få vite innsett på samme dag som uttak. "Som sagt har vi fått time til innsett på onsdag, så det ble bestemt idag." Okei, det sa du ikke noe om først i inlegget. Du spurte oss jo her om hva som er vanlig. Anonymkode: 39868...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SynneD Skrevet 2. juni 2023 #983 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Som sagt har vi fått time til innsett på onsdag, så det ble bestemt idag." Okei, det sa du ikke noe om først i inlegget. Du spurte oss jo her om hva som er vanlig. Anonymkode: 39868...753 I innlegget som du selv siterte står det «Bestemt innsett onsdag 7.6. Er det vanlig at de bestemmer innsett dag samme dag som uttak?» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #984 Del Skrevet 2. juni 2023 Hei! Hadde mitt første egguttak i går. Fikk ut 10 egg og hørte ikke noe om at det var fare for overstimulering. I dag er magen mer hard og oppblåst enn i går, noen som vet om det vanlig? Smertene har imidlertid avtatt. Vanskelig å vite hva som er normalt og hva som er tegn på overstimulering. Anonymkode: 6ccc8...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 2. juni 2023 #985 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Hadde mitt første egguttak i går. Fikk ut 10 egg og hørte ikke noe om at det var fare for overstimulering. I dag er magen mer hard og oppblåst enn i går, noen som vet om det vanlig? Smertene har imidlertid avtatt. Vanskelig å vite hva som er normalt og hva som er tegn på overstimulering. Anonymkode: 6ccc8...209 Min mage ble stadig større og ømmere og var på sitt største dagen før innsett 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #986 Del Skrevet 2. juni 2023 Helene90 skrev (På 1.6.2023 den 13.35): Om det er "normalt" eller ikke vet jeg ikke, men jeg har forsinket mens etter hver runde med hormonbehandling. (Jeg bruker hormoner til frysforsøk) Hvor lenge forsinket? Anonymkode: 307e5...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 2. juni 2023 #987 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Hadde mitt første egguttak i går. Fikk ut 10 egg og hørte ikke noe om at det var fare for overstimulering. I dag er magen mer hard og oppblåst enn i går, noen som vet om det vanlig? Smertene har imidlertid avtatt. Vanskelig å vite hva som er normalt og hva som er tegn på overstimulering. Anonymkode: 6ccc8...209 Jeg hadde det også sånn når jeg tenker meg om, var ikke overstimulert😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 3. juni 2023 #988 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor lenge forsinket? Anonymkode: 307e5...103 Alt i fra 2/3 dager til å hoppe over en syklus har skjedd her etter hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 3. juni 2023 #989 Del Skrevet 3. juni 2023 jenta1983 skrev (19 timer siden): Hvordan gikk det med eggene dine? ❤️ Vi har fått to blastoer på frys ❤️🥰 Også er vi litt i stuss, for nå er jeg to dager forsinket, og jeg pleier å være helt stabil. Tok til og med en test i dag. Kjempesvak strek... så jeg vet ikke helt hva som skjer nå 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #990 Del Skrevet 3. juni 2023 Vilde78 skrev (10 timer siden): Vi har fått to blastoer på frys ❤️🥰 Også er vi litt i stuss, for nå er jeg to dager forsinket, og jeg pleier å være helt stabil. Tok til og med en test i dag. Kjempesvak strek... så jeg vet ikke helt hva som skjer nå 😱 Prøv å ta en clearblue digital Jeg har tidligere vært gravid og fullført ett svangerskap Og hatt 2 kjemiske graviditeter. På graviditeten som jeg fikk ett barn ut av hadde jeg gravid 2-3 på clearblue digital på ikm dagen, mens på di med kjemisk hadde jeg gravid 1-2 på clearblue digital. Anonymkode: 39868...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 4. juni 2023 #991 Del Skrevet 4. juni 2023 Mensen endte med å komme 4 dager seinere enn tenkt, men den kom! Og jeg er i gang med ny runde 🎉 Frystforsøk i styrt syklus denne gangen også. UL kontroll om 10 dager.. Så krysser fingrene for ett innsett om 2 ukers tid 🤞🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 4. juni 2023 #992 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Prøv å ta en clearblue digital Jeg har tidligere vært gravid og fullført ett svangerskap Og hatt 2 kjemiske graviditeter. På graviditeten som jeg fikk ett barn ut av hadde jeg gravid 2-3 på clearblue digital på ikm dagen, mens på di med kjemisk hadde jeg gravid 1-2 på clearblue digital. Anonymkode: 39868...753 Tok clearblue digital I dag. 1-2 uker sto det der. Usikker på om det er riktig, eller om det burde ha stått 2-3 nå, når jeg mest sannsynlig hadde eggløsning 18.mai. bare glad vi har to på frys hvis dette ikke går vegen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #993 Del Skrevet 5. juni 2023 Venter på å få mensen nå før det blir å starte med sprøyter de neste ti dagene😬heldigvis kort protokoll 😁 hvordan reagerte dere på injeksjoner? Litt nervøs! Var prosessen psykisk tøff og var det noe som hjalp? Anonymkode: acf19...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 5. juni 2023 #994 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Venter på å få mensen nå før det blir å starte med sprøyter de neste ti dagene😬heldigvis kort protokoll 😁 hvordan reagerte dere på injeksjoner? Litt nervøs! Var prosessen psykisk tøff og var det noe som hjalp? Anonymkode: acf19...d31 Da er vi ganske lik i forløpet! Fikk mens i går og starter kort protokoll i kveld😀 Dette er min andre runde. Første runden psykisk og fysisk gikk kjempebra for min del. Jeg syntes det var greit å sette sprøytene og dagene fløy avgårde! Ble litt oppblåst på slutten, ellers følte jeg meg bra😊 Denne runden skal jeg ta en litt høyere dose medisiner, så er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på det! Er dette ditt første IvF-forsøk?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #995 Del Skrevet 5. juni 2023 Newbee skrev (41 minutter siden): Da er vi ganske lik i forløpet! Fikk mens i går og starter kort protokoll i kveld😀 Dette er min andre runde. Første runden psykisk og fysisk gikk kjempebra for min del. Jeg syntes det var greit å sette sprøytene og dagene fløy avgårde! Ble litt oppblåst på slutten, ellers følte jeg meg bra😊 Denne runden skal jeg ta en litt høyere dose medisiner, så er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på det! Er dette ditt første IvF-forsøk?😊 Så spennende! Kjenner at mens kommer snart så vi kommer til å ligge ganske likt😁 Ja blir første, håper virkelig det går🤞 Anonymkode: acf19...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 5. juni 2023 #996 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så spennende! Kjenner at mens kommer snart så vi kommer til å ligge ganske likt😁 Ja blir første, håper virkelig det går🤞 Anonymkode: acf19...d31 Krysser fingrene for at du «kun» trenger en runde😊 hvilke medisiner skal du bruke? Første runden hadde jeg menopur og fyremadel, mens denne runden legger de på bemfola til miksen😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SynneD Skrevet 5. juni 2023 #997 Del Skrevet 5. juni 2023 Telefon fra klinikken lørdag så var det fem befrukta. Alle er med til idag og åttedelt, to så ekstra bra ut. Blir spennende dette! Innsett onsdga. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 5. juni 2023 #998 Del Skrevet 5. juni 2023 SynneD skrev (19 minutter siden): Telefon fra klinikken lørdag så var det fem befrukta. Alle er med til idag og åttedelt, to så ekstra bra ut. Blir spennende dette! Innsett onsdga. So spanande! Kryssar fingrane for eit fint innsett på onsdag. Vi skal og ha innsett på onsdag, om alt går som det skal. På St. olala gir dei ikkje oppdatering om ståa på egga, med mindre dei ikkje utviklar seg som dei skal, litt kjedelig å ikkje få vite korleis det går med egga, og kor mange ein evnt har. Men kryssar fingrane for at alt er fint, og at vi ikkje får telefon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #999 Del Skrevet 6. juni 2023 Er det noen her som har opplevd veldig stor forskjell i antall egg fra syklus til syklus, selv med samme medisin? Anonymkode: fbac5...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1000 Del Skrevet 6. juni 2023 Newbee skrev (På 5.6.2023 den 14.29): Krysser fingrene for at du «kun» trenger en runde😊 hvilke medisiner skal du bruke? Første runden hadde jeg menopur og fyremadel, mens denne runden legger de på bemfola til miksen😂👍 Krysser fingrene for at vi begge ikke trenger flere runder!🤞 her blir det fyremadel og fostiomon før ultralyd 😁 spent på hvordan kroppen reagerer🙉 Anonymkode: acf19...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå