Camrod Skrevet 8. februar 2023 #341 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi fikk time på dag 5 for innsett, med beskjed om eventuelt innsett av to egg på dag tre (får da beskjed samme dag). Hva er grunnen til at de setter inn på dag 3 hos noen, og på dag 5 hos andre? Hos oss virker det ut til at det blir dag 5, men at det også kan bli dag 3 istedet. Fikk dere beskjed på dag to om det egget som falt fra? Jeg har ikke tenkt på annet enn egg i hele dag! For en seig ventetid. HP Anonymkode: c55b3...616 Vet ikke grunnen til at det ble dag 3 her. Timen for innsett fikk jeg da de satte opp timen for uttaket, så det har ingen sammenheng med antall egg osv. Mener jeg har lest at det i tilfeller kan være noe bedre for egget og fortsette delingen der det skal være. Litt nærmere naturens normale gang. Jeg har vært gravid før, så vi vet livmoren min er ok, kan kanskje ha noe med det å gjøre? Vi fikk beskjed om egget som falt fra når vi kom for innsettet. De sa at så lenge de hele tiden har ett godt nok egg som deler seg som det skal, tar de ikke kontakt. Men fikk beskjed om antall befruktet da😊 Innsettet var på mandag og enda ikke hørt noe om de to siste, men får vel beskjed i morgen om det blir frys eller ikke😊 Sjekker telefonen hele tiden om jeg har fått melding fra klinikken😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. februar 2023 #342 Del Skrevet 8. februar 2023 Frk.Pøls skrev (8 timer siden): Var på kontroll i dag, og slimhinnen var på 11,5 😛 Så, absolutt ikke klar for sprøytestart i morgen. Har fått ny kontroll til uka, forhåpentligvis har mensen kommet til da ☺️Så da blir også uttaket utsatt i minst en uke, men det var visst ikke noe problem sa legen. Så det er jo fint 🙂 15 egg er jo kjempe bra! Blir spennende dager nå 😃 Lykke til med forsøk 😊👍 Ja, det er jo veldig bra og har aldri fått så mange egg tidligere 🥰 men problemet er ikke antall egg, det er at ingen tidligere har utviklet seg til mer enn 3/4 dager.. så er det jeg er veldig nervøs for 🥺🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 9. februar 2023 #343 Del Skrevet 9. februar 2023 Elise93 skrev (19 timer siden): Lykke til med forsøk 😊👍 Ja, det er jo veldig bra og har aldri fått så mange egg tidligere 🥰 men problemet er ikke antall egg, det er at ingen tidligere har utviklet seg til mer enn 3/4 dager.. så er det jeg er veldig nervøs for 🥺🤞 Har du prøvd innsett med to dagers embryo før? Kanskje det er bedre for de om de fortsetter delingen inne i livmoren. Jeg har en to- dagers som nå er snart 4 år 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #344 Del Skrevet 9. februar 2023 Nå begynte tankekjøret her. Fint om noen har noen beroligende kommentarer 🙈 Hadde uttak fredag og innsett av 3-dagers nå mandag (ifølge embryologen hadde det delt seg som det skal og fått fargekode grønn, altså perfekt) 😊 To egg ble dyrket til i dag (ikke like gode delinger som det innsatte, de ble kodet gule) men utviklingen stoppet opp og derfor ingen på frys. I mitt hode har jeg nå klart å overbevise meg selv om at siden de to falt fra så må jo sjansen for at det som er satt inn fester seg være veldig liten. Hjelper kanskje ikke at cyclogesten har gitt meg alle bivirkninger unntatt hodepine 😅 Anonymkode: 12daa...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #345 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå begynte tankekjøret her. Fint om noen har noen beroligende kommentarer 🙈 Hadde uttak fredag og innsett av 3-dagers nå mandag (ifølge embryologen hadde det delt seg som det skal og fått fargekode grønn, altså perfekt) 😊 To egg ble dyrket til i dag (ikke like gode delinger som det innsatte, de ble kodet gule) men utviklingen stoppet opp og derfor ingen på frys. I mitt hode har jeg nå klart å overbevise meg selv om at siden de to falt fra så må jo sjansen for at det som er satt inn fester seg være veldig liten. Hjelper kanskje ikke at cyclogesten har gitt meg alle bivirkninger unntatt hodepine 😅 Anonymkode: 12daa...e89 Har bare fått sette inn 2-dagers selv og tenkt akkurat som deg, at hvis det var liv laga så hadde de jo overlevd til blasto? Men så leser jeg at flere overlever i sitt naturlige habitat (livmor) enn utenfor. Har dessverre ikke blitt gravid på 6 innsett, så kan ikke si jeg er beroliget. Men du må nesten bare ta det som det kommer. Om ikke lenge kan du teste. Jeg tester alltid fra 7DPO av, klarer ikke unngå det. 😅 Anonymkode: 0ce56...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 9. februar 2023 #346 Del Skrevet 9. februar 2023 Hei jeg fikk innsett på ettermiddagen dagen etter uttak. Skulle i teorien hatt 2 dager etter. Men i og med at kun ett egg var brukende så ble det allerede dagen etter uttak. Dette er visst vanlig. Hvorfor har jeg ikke helt fått spurt om.. men det er kanskje som noen sier, bedre forhold i livmoren. Men da burde det vel gjøres med de fleste? Eller, så tror jeg at om det hadde vært flere brukende egg, så blir jo flere befruktet. Og da må de ha et par dager for å se hvilket som er best å sette inn. Har man ett så har mann ett, og ingen grunn til å vente. Jeg har vært gravid en gang å, så kan være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1994 Skrevet 9. februar 2023 #347 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Hei! Jeg er ny her i forumet. Og det er på høy tid ☺️❤️ Jeg er i de pinefulle dagene mellom uttak og innsett, på forsøk to. Første forsøk ble avbrutt mellom uttak og innsett. Min historie: Vi fikk komme til utredning i fjor vår. Først fikk vi beskjed om at det var mannlig faktor, men kun svakt, da han hadde "noe nedsatt" kvalitet. Prøven hans fra oppstartssamtalen i Haugesund og prøven fra første uttak var imidlertid helt normale. Hos meg er også alt fint. Jeg har en del follikler, så er i grenseland PSO, men ikke fått "diagnosen". I samtalen med lege etter det avbrutte forsøket ble vi klassifisert som uforklarlig barnløse. Det gir forhåpninger, men òg rom for ekstrem usikkerhet.. Hadde første uttak 15.11.22 etter kort protokoll - 11 dager med gonal f 125 ie. Fikk ut 11 egg! Men kun to ble befruktet med IVF. Verken overlevde til innsett 💔 Da var uttaket på en tirsdag, og planlagt innsett var fredag. Vi fikk tlf. fredags morgen om at det ikke hadde gått veien. Det var totalt sjokk. Ettersom jeg ikke hadde hørt noe torsdagen var jeg sikker på at vi var home free når fredagen kom. Synes det var dårlig at de ikke informerte om at den negative telefonen også kan komme dagen for innsett.. Og forresten - uttak var helt for j***** vondt.. Jeg er fremdeles sinna fordi det ble IVF. Jeg hadde håpet på ICSI, nettopp fordi vi har slitt med befruktning hele prøveperioden før vi kom inn "i løpet", men fordi mannens prøve var fin samme dag ble det IVF. Da vi fikk tlf. om at kun to av 11 var befrukta sa sykepleieren at det skulle bli ICSI neste gang (!). Kanskje jeg kunne krevd ICSI? Det turte jeg ikke som førstegangsprøver.. Har noen av dere krevd metode eller medisinering i offentlig løp? Jeg hadde mitt andre uttak på tirsdag, 07.02. Mer smertestillende, men fremdeles vondt. Spesielt etterpå.. Blir liggende flere timer på sykehuset. Uansett. Denne gangen måtte jeg inn til UL tre ganger i forkant. Reagerte ikke så bra på sprøytene (samme medisinering, men måtte til med 16 dager sprøyter og økning til 175 ie siste fire dagene). Det viste igjen på tirsdag, fikk kun ett egg ut 😢 Holdt virkelig pusten frem til vi fikk vite på onsdag at det var modent og normalbefrukta med ICSI. Første lettelse! Nå holder vi pusten videre, innsett er planlagt i morgen. Nå vet jeg imidlertid at de negative nyhetene kan fremdeles komme. Det tar noe av fallhøyden bort. Selv om jeg oppriktig tror at skuffelsen blir like stor uansett hvor mye "man prøver å ikke være optimistisk". Fytti hvor frustrerende og nervepirrende disse dagene er.. Har begynt på cyclogest. Sist fikk jeg skikkelig såre brystvorter og store pupper allerede dagen etter uttak. Og det vedvarte, helt frem til mens kom, selv om jeg stoppet på cyclogest fra vi fikk den triste beskjeden om at innsett uteble. Kanskje en kombi av cyclogest og en "sterk EL" med 11 egg? 😅 Når jeg har EL naturlig har jeg stort sett alltid såre bryst i etterkant og frem til mens. Denne gang - ingen verdens symptom etter uttak/etter oppstart cyclogest. Så, fra et behov om å dele min historie (😇), til noen spørsmål: Andre som sliter med befruktningsgrad, og har opplevd bedre rate med ICSI? Jeg får ikke noe statistikk på det nå som det kun ble ett egg ut.. Hører gjerne konkrete tall - egg ut, antall befruktet, antall satt inn, antall fryst med IVF vs. ICSI 🥰 Andre som har opplevd at man reagerer så ulikt på samme medisinering fra en gang til en annen? Og således får totalt ulikt antall egg ut? Andre som reagerer så ulikt på cyclogest fra gang til gang? Takk for at jeg får en plass å dele min historie og stille spørsmål ❤️ Jeg har ingen i min omgangskrets som har gått gjennom dette, og det føles uendelig ensomt. Endret 9. februar 2023 av G1994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #348 Del Skrevet 9. februar 2023 G1994 skrev (1 time siden): Hei! Jeg er ny her i forumet. Og det er på høy tid ☺️❤️ Jeg er i de pinefulle dagene mellom uttak og innsett, på forsøk to. Første forsøk ble avbrutt mellom uttak og innsett. Min historie: Vi fikk komme til utredning i fjor vår. Først fikk vi beskjed om at det var mannlig faktor, men kun svakt, da han hadde "noe nedsatt" kvalitet. Prøven hans fra oppstartssamtalen i Haugesund og prøven fra første uttak var imidlertid helt normale. Hos meg er også alt fint. Jeg har en del follikler, så er i grenseland PSO, men ikke fått "diagnosen". I samtalen med lege etter det avbrutte forsøket ble vi klassifisert som uforklarlig barnløse. Det gir forhåpninger, men òg rom for ekstrem usikkerhet.. Hadde første uttak 15.11.22 etter kort protokoll - 11 dager med gonal f 125 ie. Fikk ut 11 egg! Men kun to ble befruktet med IVF. Verken overlevde til innsett 💔 Da var uttaket på en tirsdag, og planlagt innsett var fredag. Vi fikk tlf. fredags morgen om at det ikke hadde gått veien. Det var totalt sjokk. Ettersom jeg ikke hadde hørt noe torsdagen var jeg sikker på at vi var home free når fredagen kom. Synes det var dårlig at de ikke informerte om at den negative telefonen også kan komme dagen for innsett.. Og forresten - uttak var helt for j***** vondt.. Jeg er fremdeles sinna fordi det ble IVF. Jeg hadde håpet på ICSI, nettopp fordi vi har slitt med befruktning hele prøveperioden før vi kom inn "i løpet", men fordi mannens prøve var fin samme dag ble det IVF. Da vi fikk tlf. om at kun to av 11 var befrukta sa sykepleieren at det skulle bli ICSI neste gang (!). Kanskje jeg kunne krevd ICSI? Det turte jeg ikke som førstegangsprøver.. Har noen av dere krevd metode eller medisinering i offentlig løp? Jeg hadde mitt andre uttak på tirsdag, 07.02. Mer smertestillende, men fremdeles vondt. Spesielt etterpå.. Blir liggende flere timer på sykehuset. Uansett. Denne gangen måtte jeg inn til UL tre ganger i forkant. Reagerte ikke så bra på sprøytene (samme medisinering, men måtte til med 16 dager sprøyter og økning til 175 ie siste fire dagene). Det viste igjen på tirsdag, fikk kun ett egg ut 😢 Holdt virkelig pusten frem til vi fikk vite på onsdag at det var modent og normalbefrukta med ICSI. Første lettelse! Nå holder vi pusten videre, innsett er planlagt i morgen. Nå vet jeg imidlertid at de negative nyhetene kan fremdeles komme. Det tar noe av fallhøyden bort. Selv om jeg oppriktig tror at skuffelsen blir like stor uansett hvor mye "man prøver å ikke være optimistisk". Fytti hvor frustrerende og nervepirrende disse dagene er.. Har begynt på cyclogest. Sist fikk jeg skikkelig såre brystvorter og store pupper allerede dagen etter uttak. Og det vedvarte, helt frem til mens kom, selv om jeg stoppet på cyclogest fra vi fikk den triste beskjeden om at innsett uteble. Kanskje en kombi av cyclogest og en "sterk EL" med 11 egg? 😅 Når jeg har EL naturlig har jeg stort sett alltid såre bryst i etterkant og frem til mens. Denne gang - ingen verdens symptom etter uttak/etter oppstart cyclogest. Så, fra et behov om å dele min historie (😇), til noen spørsmål: Andre som sliter med befruktningsgrad, og har opplevd bedre rate med ICSI? Jeg får ikke noe statistikk på det nå som det kun ble ett egg ut.. Hører gjerne konkrete tall - egg ut, antall befruktet, antall satt inn, antall fryst med IVF vs. ICSI 🥰 Andre som har opplevd at man reagerer så ulikt på samme medisinering fra en gang til en annen? Og således får totalt ulikt antall egg ut? Andre som reagerer så ulikt på cyclogest fra gang til gang? Takk for at jeg får en plass å dele min historie og stille spørsmål ❤️ Jeg har ingen i min omgangskrets som har gått gjennom dette, og det føles uendelig ensomt. Ingen erfaring skal igang selv med icsi i mars og har ikke startet på medisiner ennå. Vil bare ønske deg lykke til, krysser alt for at dere får gode nyheter 💜 Anonymkode: c379d...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1994 Skrevet 9. februar 2023 #349 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen erfaring skal igang selv med icsi i mars og har ikke startet på medisiner ennå. Vil bare ønske deg lykke til, krysser alt for at dere får gode nyheter 💜 Anonymkode: c379d...6da Tusen takk 🥹🤞🏼 Masse lykke til til deg òg! Måtte mars komme raskt💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #350 Del Skrevet 10. februar 2023 G1994 skrev (7 timer siden): Hei! Jeg er ny her i forumet. Og det er på høy tid ☺️❤️ Jeg er i de pinefulle dagene mellom uttak og innsett, på forsøk to. Første forsøk ble avbrutt mellom uttak og innsett. Min historie: Vi fikk komme til utredning i fjor vår. Først fikk vi beskjed om at det var mannlig faktor, men kun svakt, da han hadde "noe nedsatt" kvalitet. Prøven hans fra oppstartssamtalen i Haugesund og prøven fra første uttak var imidlertid helt normale. Hos meg er også alt fint. Jeg har en del follikler, så er i grenseland PSO, men ikke fått "diagnosen". I samtalen med lege etter det avbrutte forsøket ble vi klassifisert som uforklarlig barnløse. Det gir forhåpninger, men òg rom for ekstrem usikkerhet.. Hadde første uttak 15.11.22 etter kort protokoll - 11 dager med gonal f 125 ie. Fikk ut 11 egg! Men kun to ble befruktet med IVF. Verken overlevde til innsett 💔 Da var uttaket på en tirsdag, og planlagt innsett var fredag. Vi fikk tlf. fredags morgen om at det ikke hadde gått veien. Det var totalt sjokk. Ettersom jeg ikke hadde hørt noe torsdagen var jeg sikker på at vi var home free når fredagen kom. Synes det var dårlig at de ikke informerte om at den negative telefonen også kan komme dagen for innsett.. Og forresten - uttak var helt for j***** vondt.. Jeg er fremdeles sinna fordi det ble IVF. Jeg hadde håpet på ICSI, nettopp fordi vi har slitt med befruktning hele prøveperioden før vi kom inn "i løpet", men fordi mannens prøve var fin samme dag ble det IVF. Da vi fikk tlf. om at kun to av 11 var befrukta sa sykepleieren at det skulle bli ICSI neste gang (!). Kanskje jeg kunne krevd ICSI? Det turte jeg ikke som førstegangsprøver.. Har noen av dere krevd metode eller medisinering i offentlig løp? Jeg hadde mitt andre uttak på tirsdag, 07.02. Mer smertestillende, men fremdeles vondt. Spesielt etterpå.. Blir liggende flere timer på sykehuset. Uansett. Denne gangen måtte jeg inn til UL tre ganger i forkant. Reagerte ikke så bra på sprøytene (samme medisinering, men måtte til med 16 dager sprøyter og økning til 175 ie siste fire dagene). Det viste igjen på tirsdag, fikk kun ett egg ut 😢 Holdt virkelig pusten frem til vi fikk vite på onsdag at det var modent og normalbefrukta med ICSI. Første lettelse! Nå holder vi pusten videre, innsett er planlagt i morgen. Nå vet jeg imidlertid at de negative nyhetene kan fremdeles komme. Det tar noe av fallhøyden bort. Selv om jeg oppriktig tror at skuffelsen blir like stor uansett hvor mye "man prøver å ikke være optimistisk". Fytti hvor frustrerende og nervepirrende disse dagene er.. Har begynt på cyclogest. Sist fikk jeg skikkelig såre brystvorter og store pupper allerede dagen etter uttak. Og det vedvarte, helt frem til mens kom, selv om jeg stoppet på cyclogest fra vi fikk den triste beskjeden om at innsett uteble. Kanskje en kombi av cyclogest og en "sterk EL" med 11 egg? 😅 Når jeg har EL naturlig har jeg stort sett alltid såre bryst i etterkant og frem til mens. Denne gang - ingen verdens symptom etter uttak/etter oppstart cyclogest. Så, fra et behov om å dele min historie (😇), til noen spørsmål: Andre som sliter med befruktningsgrad, og har opplevd bedre rate med ICSI? Jeg får ikke noe statistikk på det nå som det kun ble ett egg ut.. Hører gjerne konkrete tall - egg ut, antall befruktet, antall satt inn, antall fryst med IVF vs. ICSI 🥰 Andre som har opplevd at man reagerer så ulikt på samme medisinering fra en gang til en annen? Og således får totalt ulikt antall egg ut? Andre som reagerer så ulikt på cyclogest fra gang til gang? Takk for at jeg får en plass å dele min historie og stille spørsmål ❤️ Jeg har ingen i min omgangskrets som har gått gjennom dette, og det føles uendelig ensomt. Jeg fikk ut 16 egg. 8 ble befruktet, 4 med ivf og 4 med icsi. Planen var å se på sæden den dagen før de tok avgjørelsen, og vi fikk bekjed rett etter at det ble kun ivf, men så skiftet de mening i siste liten og tok icsi på halvparten. 2 egg overlevde til 5 dagers og begge ble fryst, og det var faktisk en av hver 😊 jeg har et av de i magen nå, men jeg glemte å spørre hvilken av de det var(noe som mannen er veldig opptatt av) så min erfaring så langt er da 50/50 🤭 Anonymkode: a19ab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1994 Skrevet 10. februar 2023 #351 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk ut 16 egg. 8 ble befruktet, 4 med ivf og 4 med icsi. Planen var å se på sæden den dagen før de tok avgjørelsen, og vi fikk bekjed rett etter at det ble kun ivf, men så skiftet de mening i siste liten og tok icsi på halvparten. 2 egg overlevde til 5 dagers og begge ble fryst, og det var faktisk en av hver 😊 jeg har et av de i magen nå, men jeg glemte å spørre hvilken av de det var(noe som mannen er veldig opptatt av) så min erfaring så langt er da 50/50 🤭 Anonymkode: a19ab...e96 Så spennende! Er du i rugetiden etter innsett? Jeg fikk akkurat tlf. - det blir innsett idag. Det ene gullegget klarte det! For en ekstrem lettelse. Nå står bare de seigeste dagene for tur 🤞🏼🐔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #352 Del Skrevet 10. februar 2023 G1994 skrev (2 minutter siden): Så spennende! Er du i rugetiden etter innsett? Jeg fikk akkurat tlf. - det blir innsett idag. Det ene gullegget klarte det! For en ekstrem lettelse. Nå står bare de seigeste dagene for tur 🤞🏼🐔 Jepp, venter på svar fra blodprøven i dag om alt er bra 🤞 men det var 2 streker på tirsdag! 🥰 Gratulerer så mye! Lykke til🥰 Anonymkode: a19ab...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1994 Skrevet 10. februar 2023 #353 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp, venter på svar fra blodprøven i dag om alt er bra 🤞 men det var 2 streker på tirsdag! 🥰 Gratulerer så mye! Lykke til🥰 Anonymkode: a19ab...e96 Åå fantastisk!! Gratulerer så mye💕 Når tar folk g-test? Antall dager fra uttak / antall dager fra innsett ? 🤞🏼 Endret 10. februar 2023 av G1994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #354 Del Skrevet 10. februar 2023 G1994 skrev (10 minutter siden): Åå fantastisk!! Gratulerer så mye💕 Når tar folk g-test? Antall dager fra uttak / antall dager fra innsett ? 🤞🏼 Du får testdato etter innsetting. For meg er det 28 dager etter første dag i siste menstruasjon. Jeg fikk beskjed at det er viktig å vente til denne datoen, da testing tidligere ofte gir feil resultat pga medikamenter man har tatt ifb eggløsning/uttak. Anonymkode: 0f25d...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #355 Del Skrevet 10. februar 2023 G1994 skrev (19 minutter siden): Åå fantastisk!! Gratulerer så mye💕 Når tar folk g-test? Antall dager fra uttak / antall dager fra innsett ? 🤞🏼 Jeg skulle ta blodprøve 2 uker etter innsett, som jeg tror er rutinen. men jeg fikk ikke fri fra jobb, så jeg holdt ut (veldig veldig vansklig) og ventet med gravid test til den dagen jeg skulle egentlig ta blodprøven 🙈 tok blodprøven 2 dager etter. 😊 Tror du kan ta test hjemme når som helst, men jeg leste at det er anbefalt å vente 2 uker fra insett uansett. 😊 Anonymkode: a19ab...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. februar 2023 #356 Del Skrevet 10. februar 2023 Du kan som oftest stole på et resultat 10/11 dpo, da hcg bør være et visst nivå da :-) dersom du har tatt ovittelle eggløsningssprøyte så skal den være ute av kroppen etter 10 dager, så enten må du teste ut denne eller vente til minst 10 dager etter du satte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 10. februar 2023 #357 Del Skrevet 10. februar 2023 G1994 skrev (9 timer siden): Åå fantastisk!! Gratulerer så mye💕 Når tar folk g-test? Antall dager fra uttak / antall dager fra innsett ? 🤞🏼 Fikk beskjed om 16 dager, etter innsett. Jeg har også " kun " et gullegg. Ruger på 3.dag. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1994 Skrevet 10. februar 2023 #358 Del Skrevet 10. februar 2023 Becka skrev (3 timer siden): Fikk beskjed om 16 dager, etter innsett. Jeg har også " kun " et gullegg. Ruger på 3.dag. 🙈 Iiiik spennende! Jeg fikk beskjed om 15 dager etter uttak / 12 dager etter innsett. Kommer sikkert til å klø i fingrene til å teste før, men hcg fra ovitrelle kan gi falsk positiv.. Så bør vel bare finne frem tålmodighetskremen og smøre seg 😅 Masse lykke til i rugetiden 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #359 Del Skrevet 13. februar 2023 Hei! Erfaringer med når man kan komme i gang med 2. forsøk ICSI på St Olavs etter spontanabort? Anonymkode: b8833...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. februar 2023 #360 Del Skrevet 13. februar 2023 Frk.Pøls skrev (På 9.2.2023 den 14.21): Har du prøvd innsett med to dagers embryo før? Kanskje det er bedre for de om de fortsetter delingen inne i livmoren. Jeg har en to- dagers som nå er snart 4 år 😊 Nei, det har jeg ikke.. Men fikk beskjed om at jeg fikk en 5-dagers blasto på frys idag og er veldig fornøyd med det ❤️😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå