Fibonacci Skrevet 13. januar 2006 #101 Del Skrevet 13. januar 2006 Rart med det når man er gravid... jeg synes også vann smaker helt kvalmt av og til! Men mannen synes vannet er helt fint, så det er nok bare smakssansene mine som er på tur! Kanelsnurrer er godt, det... men best med kanel og ikke karri kanskje...? God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 14. januar 2006 #102 Del Skrevet 14. januar 2006 Håper du får ei flott hælg, LinKri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. januar 2006 #103 Del Skrevet 14. januar 2006 Håper alt er bra med deg og den lille! Håper du har tenkt til å legge ut magebilder etterhvert..? Cons like bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. januar 2006 #104 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) *dobbelt* Endret 14. januar 2006 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. januar 2006 #105 Del Skrevet 15. januar 2006 12+4 i dag Synes tiden går så sakte jeg... Men det er sikkert for jeg går og venter på UL. Vil vite at alt er bra, og at det er liv inni der... Litt utålmodig er jeg ja Men det er ikke så lenge til jeg skal til jordmor, har fått time der 2.februar. Men hva gjør man hos jordmor egentlig?? Har bare vært hos legen så langt, og jeg er jo helt ut på vidda da det gjelder dette her da Ellers har jeg bare kost meg i helgen Og i kveld skal jeg på kino med ei venninne, det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. januar 2006 #106 Del Skrevet 15. januar 2006 La Traviata: Tror nok kanelsnurrene smaker bedre med kanel enn karri ja Har fortsatt lyst til å bake, men jeg har ikke ork! Men det er vel kanskje like greit... Kanelsnurrer er jo nesten bare sukker og melis @nea: Håper du også har hatt en flott helg cons: Har tenkt til å legge ut magebilder etterhvert ja.. Men venter litt, til magen har blitt litt større. Men magen har vel allerede blitt litt større... Men kanskje for jeg er litt oppblåst Men magebilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. januar 2006 #107 Del Skrevet 15. januar 2006 Du er så heldig som er GRAVID!! Blir spennende med time hos jordmor da! Legen min sa at han kom til å anbefale meg det også, når jeg ble gravid. Han mente det kunne være fint for meg å snakke med ei som er dame, som vet hvordan det er å være gravid, og som kan forklare hva som skjer, både mens du går gravid og under fødselen. Spesielt siden jeg er litt engstelig og bekymret av meg... Tror det er kjempelurt! Noen du kan spørre om alt du lurer på og som kan berolige deg. Skjønner også godt at du er utålmodig frem til UL. Vi får håpe tiden går fort! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. januar 2006 #108 Del Skrevet 16. januar 2006 Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. Så slitsomt å bli kvalm av vann! Kanskje farris og sånt fungerer bedre? Godt at energien ser ut til å komme tilbake, i alle fall. Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2006 #109 Del Skrevet 16. januar 2006 Ephemera: Så koselig at du titta innom Håper bare at kjemien stemmer med jordmora... Men hu er sikkert koselig. Ellers har jeg noen venninner som jeg kan spørre om alt mulig rart. De begynner sikkert å bli litt lei, ettersom jeg godt kan spørre om den samme tingen flere ganger Men, de kjenner seg veldig godt igjen i alle fall, fra de var gravide... Håper tiden går fort fram mot UL ja... Men er jo så bekymret for at ikke alt er som det skal.. Men får håpe på det beste Fjellrypa: Tror ikke Farris er noe bedre, for jeg klarer ikke den kullsyren! Skal ikke være enkelt.. Koselig at du tittet innom dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2006 #110 Del Skrevet 16. januar 2006 Formen er litt dårligere i dag... Er skikkelig slapp, og noe kvalm Så sambo er jo så snill så han skal dra på butikken å handle etterpå Han har vært utrolig hjelpsom da jeg har vært tom for energi. Jeg orka jo ikke å gjøre noe i huset i det hele tatt, og han rydda og laga mat Og han er jo så tålmodig da humøret mitt svinger og. Snille sambo Etterpå skal jeg sitte barnevakt for 4 unger i alderen 2-10 år Venninna mi og typen skal se på hus... Så det blir jo ikke så lenge Ellers skal jeg til frisøren for å flette håret mitt i morra. Rastafletter med litt ekstra hår Litt spent på om jeg kler det eller ikke... Og hvor godt mottatt det blir på jobben, men... Er jo ikke akkurat den værste sveisen man kan ha, er jo bare å sette det opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. januar 2006 #111 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei på deg søta Koselig å lese at du har det fint Jeg vil også se bilder forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #112 Del Skrevet 20. januar 2006 13+2 i dag Føler meg bedre og bedre Er litt spent på hvordan det blir å jobbe igjen, om jeg blir helt utslitt eller ikke.. :klø: Begynner neste mandag... Ikke er det noe ledig ekstravakter heller, så det blir dårlig med lønn framover Jeg som tenkte jeg skulle jobbe mest mulig.. Har jo bare 66% stilling... Fortsatt ikke fått noen time til UL enda... Jeg begynner å bli utålmodig!! I går var jeg med ei venninne på jobben hennes, hu jobber i klesbutikk. Og der hadde de en SÅÅÅ søt sparkebukse med bamse på!! Den var hvit, og bamsen brun KAn jo bruke den både til gutt og jente, men klarte å styre meg Men må nok tilbake å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. januar 2006 #113 Del Skrevet 20. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 20. januar 2006 #114 Del Skrevet 20. januar 2006 Bra at du begynner å føle deg i bedre form! Kanskje det ikke er så dumt å ta det litt med ro med jobbinga i begynnelsen? Siden du ikke vet hvor utslitt du kommer til å bli, tenker jeg. Enn hvis du hadde skrevet deg opp på masse ekstravakter, åsså hadde du blitt kjempesliten av å jobbe... Bare noen tanker fra meg. Skjønner jo at det er kjedelig med mindre penger i kassa, men du må passe på deg selv og beibisen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #115 Del Skrevet 20. januar 2006 Ephemera: tilbake @nea: Jeg hadde ikke tenkt å ta på meg noe ekstra før jeg vet hvordan formen blir da.. .Men går det greit å jobbe turnusen min, så tar jeg på meg litt ekstra. Men kommer nok ikke til å jobbe så mye som jeg gjorde før jul Men takk for din omtanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. januar 2006 #116 Del Skrevet 21. januar 2006 I dag er det så fint vær ute! Masse snø og strålende sol... Men hva gjør jeg? Sitter i sofaen... Kjenner at jeg er litt lat i dag, men er det like fint vær ute i morra, skal jeg ut å gå tur sov lenge i dag.. GODT Sover jo egentlig lenge hver dag nå, men litt ekstra i dag. Ellers skal sambo og jeg på bursdag til min bestefar, regner med at min bestemor lager mye god mat Det er et stykke å kjøre, så vi skal sitte på med muttern og stefaren min. Greit å spare litt bensin og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. januar 2006 #117 Del Skrevet 21. januar 2006 Er jo umulig å skifte avatar jo!! Da jeg finner det bildet jeg skal ha, trykker på oppdater avatar.. Blir min nåværende avatar større.. Hvorfor vil det ikke bytte bilde da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. januar 2006 #118 Del Skrevet 21. januar 2006 DER JA!! Da ordnet det seg.... Hissig?? JEG NEI!! God lørdagskveld til alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #119 Del Skrevet 21. januar 2006 Heisan! Måtte innom graviditetsdagboken din og legge inn en hilsen! Snart 14 uker på vei? Det er ikke lenge før du kjenner liv nå, det er fantastisk når man kjenner disse ørsmå "sommerfugelvingeslag" for første gang! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. januar 2006 #120 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei LinKri! Takk for koselig hilsen i dagboken min. så deilig at formen din begynner å bli bedre. For håpe at du klarer å jobbe en stund fremover, tiden går jo mye fortere da. Du får ha en fin søndagsettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå