Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!


Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Får vel slenge meg med her jeg da :) Kommer nok til å ha den gamle dagboka og... Klarer nok ikke helt å forlate den!

Ja, hvordan skal jeg begynne? JEG ER GRAVID!!! :hoppe: Jeg er 6+2, og har termin 28.juli :) Var hos gynekologen min på onsdag (ikke pga graviditeten), og der fikk jeg det bekreftet. Fikk til og med et bilde med hjem så min kjære skulle få se. Ser jo så klart ingenting da, bare en svart liten prikk :ler: Ellers har jeg vært hos fastlegen min i dag, og han regnet ut termindato. Skal til kontroll igjen 6.januar :)

Jeg er faktisk IKKE kvalm! Tror det er første gangen jeg har lyst til å være kvalm :ler: (Hater å være det ellers). Men jeg har J**** vondt i brystene!! Klarer jo nesten ikke å ligge på siden. Men det gjør meg ingenting... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :blomst:

Kvalme er ingenting å lengte etter, tro meg... ;)

Skal bli artig å følge deg og magen framover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, LinKri!!!!! :):klem:

Så det er derfor du har vært så lite her i det siste, opptatt med andre ting ja. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om bebisen i magen din :klem: Kan tenke meg du er spent nå ja! :hoppe: Du har termin noen dager etter bursdagen min ;) hihi..

Og lost, det må du bare se.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så koselig med svar her inne da :):smilyblomst:

La Traviata: Takk takk :) Hadde nok sagt noe annet hvis kvalmen hadde dukka opp :ler: Bare å følge med framover, koselig det :)

Fru Fomle: Her dukka du opp ja, så koselig :) Huff, er jeg avslørt nå?? :sjenert: Neida, er bare problemer med nettilgangen hjemme. Tror det blir ordnet på fredag :)

monja: Takk takk :) Får vel kanskje være gla til da... :ler: (ang. kvalmen)

Gitte: Spent ja! Det er bare forbokstaven! Aner jo ikke hvordan livet mitt blir den dagen babyen kommer til verden. Er litt skummelt å tenke på og egentlig... Men utrolig koselig og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir jo en stor forandring i livene deres. :) Ikke at jeg kan uttale meg som ikke har barn men.. :sjenert: Gratulerer så veldig mye ihvertfall :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Takk Gitte :) Det blir nok en veldig stor forandring! Tror egentlig ikke det har gått helt opp for meg enda. Skvetter jo hver gang jeg ser tittelen på dagboka mi :ler:

Har fortalt familien det da, selv om det var litt tidlig. Men hvis det skulle gå galt, hadde de fått visst det uansett. Venner og andre vil jeg vente litt med, tenkte jeg skulle fortelle etter 12 uker :) Men gleder meg veldig til å fortelle resten ja, klarer jo nesten ikke å vente :ler: Mine foreldre ble veldig glade, og min mor har allerede sett på stikkeoppskrifter :ler: Koselig :)

Skal på legesenteret å ta blodprøver på tirsdag da, var litt for sent å gjøre det da jeg var der i stad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok og en liten spire i magen, LinKri!! Gleder meg sånn på dine vegne :hoppe: :hoppe:

Tror ikke du skal lengte så mye etter den kvalmen nei, det kommer vel nok symptomer etter hvert skal du se :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen.

Jeg har gått 2 ganger gravid, og har ikke hatt en eneste dag med antydning til kvalme!!

Så du kan godt slippe å oppleve det.

Ha en god, nygravid helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Tusen takk for koselige innlegg og gratulasjoner :)

Jeg er kanskje heldig som slipper å oppleve kvalme... :sjenert: Så langt i alle fall :) Føler meg egentlig i veldig god form. Men merker at jeg er mer trøtt og sliten enn vanlig. Men det kan jo ha en sammenheng med mye nattjobbing i det siste og kanskje... Men det som er litt ubehagelig, er at jeg engster meg så mye! Vet ikke hva jeg engster meg for, for jeg har jo ingen grunn til det :klø: Kjenner at jeg er urolig inni meg veldig ofte... Er det det man kaller hormoner kanskje...? :sjenert: Regner med at folk reagerer veldig forskjellig... Men det går vel over etterhvert. Men stresshormoner er heller ingen bra ting over lang tid... Får vel la være å fundere mer på det :ler:

God helg til alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Gratulerer med graviditeten!!! Er det ikke herlig?

Jeg er forresten ikke kvalm heller. Har foreløpig ikke vært det en eneste dag hittil!

Vi er nok veldig heldige :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Er du på nattevakt du a... :) Burde vel sove jeg (som du så fint sa det i dagboken min) men finnes ikke trøtt.. sukk

Jeg var og er på nattevakt... :) Har arbeidshelg i helga! En av mine oppgaver er jo at folk skal gå til ro. Så da måtte jeg jo mase litt på deg og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Gratulerer! Og så fin tid å ha bursdag på da (jeg har 29. juli  :sjarmor:). :-D

Takk takk :) Ja, det kan jo hende babyen kommer en dag etter termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...