Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!


Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er visst en stund siden jeg har vært innom her... :sjenert:

Cecilia: Jeg vet at det er normalt med magesmerter og blødning, men du vet... Klarer ikke å tenke på det da det skjer en selv :ler: I alle fall ikke jeg... Håper du og den lille har det bra :klem:

Bertine: :klem:

@nea: :klem:

Gitte: Ja, så du var borte noen dager. Håper det gikk bra med eksamen(e) dine :):klem:

8+6 i dag :hoppe: Og jeg er helt utmatta.... Har energi på -100, og jeg orker ingen verdens ting. Jeg vil da ikke være sånn. Kvalmen har jeg fått og... Trodde ikke den skulle komme jeg. Men jeg kaster ikke opp da heldigvis... Bare går og gulper hele tida. Skal til legen min på fredag da.. Orker jo ikke å være på jobb heller. Jeg får jo sååå dårlig samvittighet for det med jobben da, men jeg har ikke overskudd igjen... :( Men jeg har lest at det pleier som regel å gå over etter første trisemester. Og det får jeg da inderlig håpe, for det er ubehagelig og ikke minst kjedelig å være slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg og dine en riktig

GOD JUL

&

GODT NYTT 2006

:nissevink:

:hoppe: litt for 9+4 og snaaart 12 uker! :danse:

Vet så altfor godt hva du mener med å være tappet for energi...men jeg garanterer deg at det blir bedre! ;)

Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Jeg har vært dårlig på KG nå i jula, så rakk ikke innom med en julehilsen før jul, men er da her nå..

Håper du har hatt en kjempefin jul så langt, og at det nye året bringer mye lykke! :)

Går det bra med deg og den lille? Fikk du mye fint til jul? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare stikke innom for å ønske deg lykke til med det nye året som snart kommer, og håper ikke minst du har hatt en super jul :)

Håper også det går bedre med formen din etter hvert nå.

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...