Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!


Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei LinKri! Gratulerer med 14 uker, her går det unna :) Så deilig at formen begynner å bli bedre. Nå kan du begynne å nye svangerskapet. Gleder meg til jeg får tilbake litt av energien min.

Ønsker deg en riktig god helg, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Kanskje vi kan snakkes på msn idag?

Hadde vært kos!

Tenk at du er 14 uker på vei!!? Du er så heldig!

Dere er flinke å gå tur leser jeg, det er viktig vettu, både for deg å babyen ;)

Håper du får en fin dag og så snakkes vi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

OJJ, her var det mange koselig hilsner :kose:

Fjellrypa: Frisk luft er alltid godt :) Gleder meg til turen i helga! Gå på ski :sjarmor:

Fru Fomle: Skal prøve på det :klem:

Pi@: Ja, det er litt morsomt å se på de som ikke kan synge i det hele tatt. Er morsommere å se på de, enn da det bare er flink igjen. Men kommer nok til å se på det allikvel :ler::klem:

Gitte: Gitte da.. Hunden snorter da ikke! :ler: Bare en søt liten hund, som lukter på blomsten :)

Marillia: Koselig at du kommer innom :) God helg til deg også :klem:

IdaC: Takk takk :) Det går unna, selv om jeg synes tiden går litt sakte.. :ler: Går nok fortere bare jeg får begynt å jobbe igjen. Gled deg til du får igjen energien din :) God helg til deg også :klem:

Bertine: Blir ikke så mye tid på meg på msn i dag, dessverre. Skal straks begynne pakke, så er det på tur :) Men til uka kan vi jo slå av en prat. Er ikke så flink til å gå tur da, men må begynne nå :sjenert: Ha en fin helg :klem:

@nea: Takk, i like måte! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

nå merker jeg at energien er tilbake for fullt en periode. Er jo lys våken døgnet rundt! Får jo nesten ikke sove om natta heller :ler: Med en gang jeg våkner av et eller annet, er jeg like våken som da jeg la meg :klø: Og jeg som alltid har vært et sove-menneske...

Men nå må jeg pakke litt. Drar til fjells kl 16!! :hoppe:

God helg til alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

AnneBeth: Velkommen inn i dagboken min :bukke:

Cathie: Så koselig :) Hatt en kjempefin helg, håper du har hatt det samme :klem:

Cons: :klem: tilbake

Cr@sh: Vi koste oss masse på fjellet. Får en slik indre ro av å være der, bare helt herlig :hjerte:

Gitte: JEPP :):klem:

Marillia: Hatt det fint på fjellet ja :) Ble ingen skitur, for vi gadd ikke ta med skiene. Men det angret vi jo på da.. Så ut som det var fine skiløyper der :) Men vi gikk en tur i stedet, godt med frisk fjell-luft :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

I kveld skal jeg på jobb :( Gruer meg litt, for jeg føler at jeg ikke har helt oversikten nå.. Er litt kontroll-freak :sjenert: Men samtidig gleder jeg meg, for jeg er lei av å gå hjemme. Håper tiden går litt fortere framover. Skal ikke ta på meg så mye ekstra framover, skal bare gå turnusen min og se hvordan det går. Ellers må jeg jo fortelle sjefen at jeg er gravid da... Og det må jeg gjøre i morra tidlig. Får bare håpe at hu kommer på jobb, for jeg vil helst si det til hu først før alle andre... Og hvis det skulle bli noe spørsmål fra andre, så vet jeg ikke hva jeg skal svare :klø: Har jo tross alt vært sykemeldt i 5 uker...

Ellers har sambo og jeg hatt en flott helg på fjellet :) Bare kost oss og slappet av. GODT :):hjerte: Solen tittet så vidt fram på lørdag, og det er herlig å se på landskapet rundt :hjerte:

Blir nok ikke så lenge til vi skal tilbake tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Takk for besøk i boka mi! Måtte jo titte innom deg da vettu!

Så nå har jeg lest gjennom hele boka di her!

Spennende at vi er så nærme hverandre i ant uker! Litt morsomt å ha noen å "sammenligne" med når man aldri har prøvd dette før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra på jobb, det gjør det helt sikkert.

Heldig som har vært på fjellet i helga, det hørtes veldig fristende ut.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ja... på jobb igjen etter 5 uker... Hvordan lar en være at alle får vite om graviditeten da? :klø: Har alltid lurt litt på hvordan d sku blitt hvis jeg var i samme situasjon liksom... :rosasmil: Lykke til iværtfall.... håper d går fint ikveld... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...