Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Fremhevede innlegg

Gjest Myztica
Skrevet

Cons, Skytte og Pi@: :kose:

I dag har jeg vært hos JM...... Og..... JEG FIKK HØRE HJERTELYDEN!!! :hoppe: For en fantastisk og herlig lyd :hjerter_rundt: Sambo smilte fra øre til øre, og jeg fikk en liten tåre i øyet mitt... Sukk.. Tror jeg kunne hørt den lyden døgnet rundt :ler: Hjertet slo 150-160 slag i minuttet :) JM brukte litt tid på å finne den, men til slutt dukka den opp. Jordmora jeg var hos var helt fantastisk, blid og hyggelig. Hu jobber visst på fødeavdelingen hvor jeg skal føde også :) Så skal jeg dit igjen i slutten av mars. Så fikk jeg masse lesestoff om alt mulig rart, så nå har jeg noe å lese på da jeg legger meg ;)

Er jo nesten så jeg svever på rosa skyer i dag :ler: Er ikke så mye som skal til nei.. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åhh... så moro! :hoppe:

Det er verdens vakreste lyd! Jeg gleder meg til jeg får høre.... ;)

:klem: til deg....

Endret av Cr@sh
Gjest Bertine
Skrevet

ÅÅÅ!! Så utrolig spennende!! :hoppe:

Det må ha vært en fantastisk følelse!

Gleder meg sånn til jeg blir gravid! :sjenert:

Ha en fin kveld!

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet
Åhh... så moro! :hoppe:

Det er verdens vakreste lyd! Jeg gleder meg til jeg får høre.... ;)

:klem: til deg....

Ja, det var virkelig verdens vakreste lyd. Hadde jeg hørt den litt bedre, skulle jeg ha tatt den opp på mobilen og brukt den som meldingslyd :ler:

:klem: tilbake

ÅÅÅ!! Så utrolig spennende!! :hoppe:

Det må ha vært en fantastisk følelse!

Gleder meg sånn til jeg blir gravid! :sjenert:

Ha en fin kveld!

Det var en veldig fantastisk følelse! :) Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen. Krysser alt jeg har av fingre og tær! :)

Ha en god vakt :klem:

Skrevet

Så flott!

Min JM på helsestasjonen hadde vi bare IKKE god kjemi med, så jeg lurer sånn på om jeg rett og slett skal avbestille neste time der og gå kun til legen. Huff.. Legen er kjempehyggelig, men det er kanskje lurt å gå til JM også. Men når vi ikke likte henne? Hm....

Skrevet

Så sjønt å få høre hjertelyden då... :hjerter_rundt: Åååå... :) SÅ kos då.. :klem:

Gjest Myztica
Skrevet
Så flott!

Min JM på helsestasjonen hadde vi bare IKKE god kjemi med, så jeg lurer sånn på om jeg rett og slett skal avbestille neste time der og gå kun til legen. Huff.. Legen er kjempehyggelig, men det er kanskje lurt å gå til JM også. Men når vi ikke likte henne? Hm....

Så kjedelig å ikke ha god kjemi med JM. Er det flere JM i kommunen du bor i da? Kanskje det går ann å gå i nabokommunen også..? Aner ikke jeg, men.. :sjenert: Håper det ordner seg. Hører mange har sagt at de har hatt stor utbytte av å gå hos JM. Men tanta mi gikk kun til lege, og var fornøyd med det.. :)

Så sjønt å få høre hjertelyden då... :hjerter_rundt:  Åååå... :)  SÅ kos då.. :klem:

JEPP :klem:

:hjerter_rundt: Å! Så koselig med hjertelyd!!

Jeg vet :klem:

Skrevet

:hoppe:

Så kooselig! Flott at du og jordmor kom godt overens. Det hadde vært morsomt om hun hadde vært med på fødselen også da :)

Skrevet

Å, så herlig det må være å få høre hjertelyd :) Forstår veldig godt at du svevde på rosa sky i går. Gleder meg veldig til å få høre jeg og.

Jeg tror at det er først når disse mannfolka hører hjertelyd og ser ultralyd at de endelig skjønner at det faktisk er noe der. De opplever jo ikke symptomer på egen kropp, så de har ikke den samme følelsen som oss.

Håper du får en riktig god dag :klem: Idac

Skrevet

oooo! Hjertelyd! Det høres utrolig ut å få høre den lyden!

Takk for oppmuntring i dagboka mi, det varmet!

Skrevet

Ja, er det ikke flott når man får høre hjertelyden? :hjerter_rundt:

Ha en fin helg :klem:

Skrevet

Takk for god helg-hilsen i boka mi.... innom for å ønske deg det samme:

Gooooood Heeeelg! :briller2:

Skrevet

Åååå, blir så misunnelig på deg assa!! :klem:

Vil høre jeg å!! Skikkelig utålmodig!

Ha en kjempefin rosa helg! :ler:

:vinke:

Gjest Myztica
Skrevet

@nea: Hun var kjempekoselig :) Men skal nok ha rimelig flaks hvis jeg får hun som JM under fødselen.. Så skal nok ikke tenke så mye på det, ellers blir jeg så skuffa :ler::klem:

IdaC: :vinke: Tror nok det gikk mer opp for sambo i går, for han sa til JM: "Så hu har ikke lurt meg altså..? " (i en litt humoristisk tone da..) Gled deg virkelig til å få høre. En fantastisk lyd :hjerte::klem:

Murf: Ingen årsak, snuppa :) Er ikke så flink med oppmuntrende ord da, men... Jeg prøver da :sjenert::klem:

Fru Fomle: koselig å se deg her inne :) God helg til deg også :klem:

Marillia: Det var veldig flott :hjerter_rundt: Vil høre den en gang til.. :sjenert: God helg til deg også :klem:

Cr@sh: :klem:

Cathie: Det blir nok din tur etterhvert også ;) GLED DEG! :hjerte: Helga blir nok litt rosa ja... :ler: God helg til deg også :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Ja, nå er det helg.. Og denne helga betyr det ARBEIDSHELG :( Har egentlig gleda meg litt til denna helga da, for det er koselig å jobbe med hu jeg har helga mi med :)

Ellers klarer jeg ikke å løsrive meg fra denna skjermen. Det ser ut som et bomba horehus her, og jeg må rydde og vaske klær! Sambo er så syk, så syk.. (mannfolk vettu ;) ) Han sitter kun i godstolen og løser kryssord og drikker te... så det er ikke mye hjelp å få der :ler:

Kom på en ting JM sa i går. Ettersom jeg hadde uregelmessige sykluser før jeg ble gravid, trodde hun at jeg var kortere på vei enn det vi tror... Men det kan ikke jeg skjønne helt. Siste mens var jo 20.okt, og jeg testa positivt den 24.november...så det kan jo ikke være så mange uker forskjell hvis det skulle være noe :klø:

Samme det, babyen kommer jo uansett ;) Kjenner jeg gleder meg litt nå.. Men gruer meg litt også. Har så mange tanker om morsrollen. Jeg har jo ikke erfaring med små babyer i det hele tatt, tør jo nesten ikke ta i dem jo! Tenk hvis jeg ikke tør å ta i min egen unge..? Alle sier at det er annerledes da du får din egen, men jeg klarer ikke helt å skjønne det... Huff... Men jeg får vel bare tro på alle andre da, om at det er annerledes med min egen. Jeg håper virkelig det, for jeg har jo allerede blitt gla i den lille inni der... :hjerte:

Skrevet

:grine2: Så fantastisk!!! Kan bare levende forestille meg store rosa skyer ja!

Mine var ganske rosa etter "bare" å ha hørt romstrering så!

Deler dine tanker ang hvordan det skal bli å få ut lille gull...Husker ikke sist jeg holdt en baby! Og den siste jeg skifta på og kledde på var gu`ongen min og han blir ti år.........!

Men vi får bare stole på det folk sier,at det nærmest kommer av seg selv! Så tenker jeg å fritte ut barnepleierne for alt de kan :ler:

Håper du får ei herlig rosa helg på arbeid!

Gjest Myztica
Skrevet (endret)
:grine2:  Så fantastisk!!! Kan bare levende forestille meg store rosa skyer ja!

Mine var ganske rosa etter "bare" å ha hørt romstrering så!

Deler dine tanker ang hvordan det skal bli å få ut lille gull...Husker ikke sist jeg holdt en baby! Og den siste jeg skifta på og kledde på var gu`ongen min og han blir ti år.........!

Men vi får bare stole på det folk sier,at det nærmest kommer av seg selv! Så tenker jeg å fritte ut barnepleierne for alt de kan :ler:

Håper du får ei herlig rosa helg på arbeid!

Trodde jeg var den eneste som hadde slike tanker jeg... :sjenert:

(Glemte å skrive GOD HELG tilbake...) :ler:

Nå er det IDOL, litt chat og snart jobb....

Endret av LinKri
Skrevet

Så koselig med hjertelyd! :hjerter_rundt:

Du har ikke vært på UL ennå eller?

Ønsker deg en flott helg! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...