Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!


Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev ovenfor, så har jeg ikke merket noe mer til brun utflod. HELDIGVIS! :) Blir jo så bekymra for ingenting :ler:

I dag er jeg 7+4! Da jeg leser om hvordan det utvikler seg fra uke til uke, er det så rart å tenke på at alt dette skjer inni meg. Merkelig :klø: Ellers har vi jo diskutert litt navn allerede! Ja, jeg vet at det er tidlig, men vi klarer jo ikke å la være. Kommer på flest jentenavn, men jeg føler på meg at det egentlig er en gutt.... :sjenert:

Jeg har fortsatt sluppet morgenkvalmen, og det er jeg utrolig gla for. Men det var de j**** puppene! Føles jo nesten som om de brenner! :sjokkert: Men egentlig så gjør det meg ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Flott at den brune utfloden er bortevekke! Jeg kommer til å bekymre meg som en gal når jeg blir gravid en gang i fremtiden. Man må vel bare prøve å fokusere på at de fleste svangerskap går bra, og prøve å ikke bekymre seg så mye. Lettere sagt enn gjort da men :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera og @nea: :klem::klem:

7+5 i dag :)

I går kveld da sambo og jeg skulle legge oss, begynte jeg plutselig å gråte! :sjokkert: Han har jo kanskje sett meg gråte 3 ganger i løpet av 2 år. Følte meg jo også litt dum, men jeg hadde lest til han fra en nettside at det var normalt at jeg kunne ta til tårene veldig lett. Er ikke helt sikker på hvorfor jeg begynte å gråte, men tror det var pga han sa jeg var så sur om dagen. Tror jeg har skikkelige humørsvingninger :ler: Men jeg kan ikke noe for det, og jeg vil jo egentlig ikke gå rundt å surmule... I tillegg føler jeg meg helt utslitt om dagen. Alt er jo et ork! Og jeg vil jo ikke være så slapp. Tror det skal bli godt med 2 uker fri snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linkri!

Måtte titte innom dagboka di, og etterhvert som jeg leste ble jeg bare mer og mer sikker på at her må jeg bli :ler:

Vi er på ganske samme plass i livet, jeg er også 22, nyutdanna sykepleier, jobber som nattevakt, vil helst gå ned noen kilo og vi er prøvere!

Nå er jo du gravid da, men kanskje jeg slår følge snart?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til ephemera og Jayli :) Takk for at dere titter innom :hjerte:

7+6 i dag :)

På jobb i natt fikk jeg plutselig noen forferdelige smerter nederst i magen igjen. Litt værre en forrige gang... Var så jeg ikke klarte å stå oppreist eller puste ordentlig:sjokkert: Men det gikk over etterhvert. Etter dette har det vært svake stikkinger på høyre side... Får håpe det går over etterhvert. Er egentlig redd for at det skal være en UVI som begynner å bli hissig.. Hvis det ikke gir seg, får jeg vel kanskje ringe legekontoret å høre om svar på dyrken de tok forrige uke. Ellers har jeg vært litt kvalm, trodde jeg skulle kaste opp før jobb i går men klarte å holde meg. Men ikke kvalm i dag :) Sikkert bare forbigående... Krysser fingerene for det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linkri!

Måtte titte innom dagboka di, og etterhvert som jeg leste ble jeg bare mer og mer sikker på at her må jeg bli :ler:

Vi er på ganske samme plass i livet, jeg er også 22, nyutdanna sykepleier, jobber som nattevakt, vil helst gå ned noen kilo og vi er prøvere!

Nå er jo du gravid da, men kanskje jeg slår følge snart?? ;)

OJJ! Nesten som å høre meg selv jo :ler: Så koselig at du titta innom boka mi :) Og du er hjertlig velkommen tilbake! Så får vi tro at du slår følge etter meg etterhvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, hatt magesmerter igjen!? :troest: Kanskje ikke så dumt å sjekke for uvi nei.

Vi får håpe du ikke blir plaget med kvalme fremover. Det hjelper vel kanskje ikke på med nattejobbing? Jeg ble iallefall veldig kvalm når jeg gikk natt i praksis, men det var kanskje fordi jeg ikke var vant til det :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magesmerter igjen ja... Og det var noe så J***** og det :( Blir litt redd jeg... Får ta en stix på jobben til helga, så får vi se om det er blitt noe mer utslag siden jeg var hos legen. :)

Kjenner det stikker på høyre side enda... Men må slutte å bekymre meg så mye! :sur: og får inderlig håpe at jeg slipper kvalme. Har ikke vært kvalm i dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Ikke morsomt med sånne smerter nei!!

:sjenert: Må innrømme at jeg bare har lest i den vanlige dagboka di til nå.. Men så fant jeg veien inn hit, og måtte bare legge igjen et spor! Så jeg får det på lista da vettu.. Enklere å følge med deg da...

Så bor vi jo ved glomma begge to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant veien inn hit da, iss :) Kommer nok til å bruke begge dagbøkene... Blir sikkert ikke så mye graviditetsprat i den andre, vi får se!

Og Glomma den er lang ;):ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tusen takk for besøk i dagboken min...da måtte jeg så klart snike innom deg også! ;)

Gratulerer med den lille spiren i magen!

:blomst:

Kjipt å lese om blødningen, men jeg tror ikke du trenger å være bekymret jeg. Brunt blod/utflod er jo gammelt blod og kan være helt uskyldig...det er jo tidlig enda, men veldig mange blør mye uten at det er noe galt! :)

Magesmertene kan også være helt uskyldige. Selv hadde jeg mye vondt (menssmerter og stikkinger) i flere uker, helt frem til uke 10...og her er alt såre vel! Det er fryktelig ubehagelig, men mye av det er visst bare ligamenter i livmoren som strekker og tøyer på seg...som en muskelstrekk i magen...

Ring heller en ekstra gang til legen du, om du er veldig bekymret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor klem til Linkri og Linkribaby :klem:

:klem: tilbake! Takk for at du titter innom :hjerte:

:Nikke: Glomma den er lang!! Men det betyr ikke noe... Glomma er glomma!

Glomma er Glomma ja... Ikke noe å si på det :ler:

:vinke:

Tusen takk for besøk i dagboken min...da måtte jeg så klart snike innom deg også! ;)

Gratulerer med den lille spiren i magen!

:blomst:

Kjipt å lese om blødningen, men jeg tror ikke du trenger å være bekymret jeg. Brunt blod/utflod er jo gammelt blod og kan være helt uskyldig...det er jo tidlig enda, men veldig mange blør mye uten at det er noe galt! :)

Magesmertene kan også være helt uskyldige. Selv hadde jeg mye vondt (menssmerter og stikkinger) i flere uker, helt frem til uke 10...og her er alt såre vel! Det er fryktelig ubehagelig, men mye av det er visst bare ligamenter i livmoren som strekker og tøyer på seg...som en muskelstrekk i magen...

Ring heller en ekstra gang til legen du, om du er veldig bekymret!

:klem:

Hei :) Så koselig at du titta innom! Og du kommer jo med så mange oppmuntrende ord også :hjerte: Jeg er en slik person at jeg venter med å ringe legen til jeg absolutt må... :sjenert: Men blir jeg bekymra nok, ringer jeg sikkert ;)

Bare å titte innom igjen :bukke: :klem:

*pittelite spor*

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1 i dag :hoppe:

Og jeg er i storform :sjarmor:

Men er fortsatt VELDIG sliten og trøtt. Begynner jo nesten å lure på om jeg har jernmangel, men det er vel naturlig å være slapp og tom for energi også... :sjenert: Det er veldig plagsomt, for jeg vil ikke være så slapp :sur: Ellers kjefter og smeller jeg for ingenting, stakkars sambo! Kommer sikkert til å flytte ut før babyen kommer :( Huff... Jeg MÅ skjerpe meg!! Men det er jo ikke han personlig jeg er sur og irritert på... Vet egentlig ikke hvorfor jeg er slik jeg! Hormoner vel?? Men det er lissom så lett å skylde på det og... Dette er ikke til å forstå seg på :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri :klem:

Fant ut først nå at du hadde egen graviditetsdagbok. Dumme meg :sjenert: Litt rart å lese dette med magesmertene og blødningen, for jeg hadde det på akkurat samme måte i begynnelsen av svangerskapet også. Men det gikk heldigvis bra, og ingen skade skjedd. Tror nok det går så bra med deg og spiren også :) Veldig vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet.

Gleder meg til å høre fra deg fremover. Så gøy med baby da :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...