Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!


Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica
Hei!

Gratulerer med graviditeten!!! Er det ikke herlig?

Jeg er forresten ikke kvalm heller. Har foreløpig ikke vært det en eneste dag hittil!

Vi er nok veldig heldige  :) 

Ha en fin helg!

:vinke: Takk takk :) Det er kjempeherlig!! Selv om jeg ikke kjenner så mye liv enda da... Og det tar vel mange uker før jeg gjør det. Men det er herlig å bare tenke på at det skjer noe inni der :hjerter_rundt: Ble visst skikkelig kvalm i natt jeg (på jobb). Men tror det var mest for at jeg var VELDIG trøtt og litt sulten... Men har ikke vært kvalm etter det :) Håper virkelig jeg slipper det... Så vi er nok heldige ja!

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jobber du bare nattevakter eller? Skal du fortsette med det gjennom graviditeten?

Litt nysgjerrig skjønner du..får kanskje en fast nattevaktstilling i mars, og så kan det jo hende det blir prøving etterhvert.... ;) Så da er det jo kjekt for meg å høre om dine erfaringer med nattejobbing og graviditet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Hei vennen!

Jobber du bare nattevakter eller? Skal du fortsette med det gjennom graviditeten?

Litt nysgjerrig skjønner du..får kanskje en fast nattevaktstilling i mars, og så kan det jo hende det blir prøving etterhvert.... ;)  Så da er det jo kjekt for meg å høre om dine erfaringer med nattejobbing og graviditet...

Hei vennen :)

Jobber bare nattevakter ja... Kan hende jeg tar på meg dagvakter eller kveldsvakter innimellom, men har fast stilling på natt. Skal fortsette med det så lenge jeg klarer :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Natten som var fikk jeg plutselig så veldig vondt i nedre del av magen (hvis jeg kan kalle det det... Over symfysen rettere sagt). Kjentes nesten ut som om noen stakk en kniv inn i meg og vrei rundt :sjokkert: Ble jo med ett litt redd da.. Men tror ikke det var noe med spiren. Tror kanskje det er urinblæra. UVI kanskje?

:klø: Har jo fortsatt veldig vondt i brystene. Og hvis det hadde vært en SA, hadde jeg vel kanskje begynt å blø... Pluss at symptomene går bort... eller?? Man blir jo lettere paranoid av å være gravid :ler: Det føles slik i alle fall...

Ellers føler jeg meg i fin form. Sov faktisk til 18 i dag :sjokkert: Pleier som regel å sove til 16.30 etter nattevakt.. Men det ble en smule lenger i dag. Men det var veldig godt :) Skal prøve å stå opp litt tidligere i morra, ettersom dette er den siste natta mi i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: LinKri

Gratulere så mye med spire i magen

Tenkte å titte innom her jeg også og legge igjen litt spor etter meg :ler:

Du sover muligens enda....

Ha en fin mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ekkelt med sånt magevondt... Skjønner godt at du blir bekymra :troest: Så lenge du ikke blør er det sannsynligvis ingenting å være urolig for. Ikke at jeg har så mye peil på SA heller da men... :sjenert:

Jeg også lurte på kombinasjonen nattejobbing og graviditet... Hva er det egentlig som er anbefalt? Så lenge du hører på kroppens signaler går det vel bra uansett :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:overrasket: Får håpe det ikke var noe alvorlig galt da :klem: Jeg har ikke peiling på SA men skulle jo tro du begynte å blø? :klø:

:vinke:

Får håpe det ikke er no galt... Blir jo litt skremt jeg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:vinke: LinKri

Gratulere så mye med spire i magen

Tenkte å titte innom her jeg også og legge igjen litt spor etter meg :ler:

Du sover muligens enda....

Ha en fin mandag

Så koselig med nytt fjes :) Du er hjertlig velkommen :bukke:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:vinke:

Ekkelt med sånt magevondt... Skjønner godt at du blir bekymra :troest: Så lenge du ikke blør er det sannsynligvis ingenting å være urolig for. Ikke at jeg har så mye peil på SA heller da men... :sjenert:

Jeg også lurte på kombinasjonen nattejobbing og graviditet... Hva er det egentlig som er anbefalt? Så lenge du hører på kroppens signaler går det vel bra uansett :)

:klem:

Ekkelt med magevondt ja! Men har ikke hatt vondt etter det.... Vet ikke hva som er anbefalt i forhold til nattjobbing og graviditet jeg. Hørt om mange som har jobba natta da.. Får høre med legen etterhvert :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra tross smerter - jeg tror symptomene blir borte om du har en MA - altså når spiren dør uten å bli støtt ut.

Mener jeg har lest at nattevakter ikke anbefales i første trimester, men mulig jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag da jeg stod opp merket jeg at det hadde kommet en liten blødning :sjokkert: Nå er det bare litt brun utflod, men jeg blir jo så redd da! I og med at jeg hadde smerter i helga... Men har fortsatt ømme bryst. Har ikke vondt i magen. Bare noen mensmurringer som jeg har hatt hele tiden. HJEEELP! Tenk hvis det er en SA på gang da... :( Men hvis det skulle bli slik, er det vel bare å prøve igjen... Og hvis det vedvarer, så får jeg kontakte lege i slutten av uka... Men har og lest at det er normalt i starten på et svangerskap. Er 7 uker i morra... Hmmm... :klø:

Ellers har jeg vært og tatt blodprøver i dag. Nevnte det til legesekretæren, og hu sa det bare var å ringe hvis det ble mer eller ikke ga seg... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
Håper alt går bra tross smerter - jeg tror symptomene blir borte om du har en MA - altså når spiren dør uten å bli støtt ut.

Mener jeg har lest at nattevakter ikke anbefales i første trimester, men mulig jeg tar feil!

Får håpe at alt går bra :) Men blir jo litt urolig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg, og at den brune utfloden har gitt seg. Det er vel først når det kommer friskt blod at det er fare på ferde, er det ikke?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg! Skjønner godt at du blir bekymret, men forhåpentlig vis er det ikke noe å bekymre seg for...

:klem:

Tenker på hvor bekymret jeg kommer til å bli hvis jeg blir gravid... Jeg har en lei tendens til å bekymre meg for det meste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stor klem til deg tutti :klem: Du får ta det med ro, og la kroppen din slappe av. Passe på perlen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper det går bra og at du ikke har fått noe mer brun utflod, du får ta godt vare på deg selv :troest:

Ingen skam i å dra til lege heller hvis du er veldig bekymret.

Men vondt i magen hører med til svangerskap, man kan jo bli bekymra av mindre. Mye som forandres der nede vettu :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nea: Alt er bra med meg, og det har gitt seg. Var visst bare litt den dagen, heldigvis!! :)

Ephemera: Alt er bra med meg! Jeg er også en person som blir bekymra for det meste :ler: Huff.. Vil jo ikke gå å bekymra meg hele tida. Men alt er så ukjent, og da blir det litt skummelt :ler:

Marillia: Misunner deg så mye! Kose deg masse på ferie! Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :klem:

Lille Ballerina: Prøver å ta det med ro :ler: Skal ikke jobbe så mye etter nyttår. Kjenner det har blitt litt for mye jobbing i det siste... Men har snart 2 uker fri :hoppe::klem:

La Traviata: Det har ikke kommet mer brun utflod, heldigvis! Ble jo så bekymra. Vet egentlig at vondt i magen hører med til svangerskap, men alt er så ukjent. Er nok derfor jeg bekymrer meg så mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...