Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Godt nytt år til alle som har vært innom :)

Har ikke hatt ork til å sitte så mye foran dataen... Har vært helt utmatta, og jeg satt mer eller mindra apatisk i sofaen. Men er mye bedre nå, og føler at jeg har litt mer overskudd :) Er nå 11+5 :hoppe: Men tiden går så sakte. Jeg er fortsatt sykemeldt, var hos legen min på fredag. Han ville at jeg skulle ta det med ro noen uker til. Kanksje like greit, slik at jeg ikke blir sånn jeg var igjen.

Så har jeg allerede gått opp 2 kg!! :sjokkert: Trodde det ikke var vanlig å legge på seg så tidlig jeg... Men det er vel også all julematen som har litt av skylden og :ler: Synes selv det ser ut som jeg har fått en liten mage, men det kan også være "ribbefettet" :sjenert: Tror jeg kommer til å slite litt med denne vektøkningen altså... Jeg vil så gjerne være fornøyd med meg selv og ikke tenke på hva alle andre mener. Men det hjelper ikke at jeg alltid har fått høre at jeg må passe på vekta, til og med da jeg så underernært ut i tenårene. Huff... Vanskelig dette :( Men får vel gjøre det beste ut av det. Jeg skal jo bli mor :)

så har jeg merket en ting, jeg blir faktisk kvalm av å drikke vann! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, der var du igjen ja :)

Flott at du begynner å føle deg i litt bedre form. Ta det med ro og nyt denne sykmeldingsperioden. Det fortjener du :)

Har aldri hørt om noen som blir kvalme av å drikke vann før... :klø: Snodig hva graviditeter kan føre til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste du skal tenke på akkurat nå er vekta di. :fy_fy: Slapp av og gjør det du føler for, godt at formen er på vei litt oppover igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei LinKri-pia :klem:

Lenge siden sist nå! Bra du er på beina igjen hvertfall. Vet hva du snakker om når det gjelder utmattelse :forvirret: Får håpe du blir bedre igjen etter hvert da :klem:

Huff, nei og nei :fy_fy: Vekta må du ikke tenke på nei :ler: Er helt sikkert bare vann disse kiloene. Og hvis ikke, to kilo er jo ikke all verdens :)

Natti natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

@nea: Synes selv det er snodig å bli kvalm av vann... :ler: Men jeg drikker det allikvel da :sjenert::klem:

Fru Fomle: Jeg er fullstendig klar over at vekta er det siste jeg skal tenke på nå... Men det går jo ann å ta sine forhåndsregler... :sjenert::klem:

Cecilia: : :vinke: Men det er lettere sagt enn gjort å ikke tenke på vekta. Men det er ikke slik at jeg skal slanke meg da! Nei nei nei... :ler: Men kjenner jeg blir sulten nesten med en gang etter jeg har spist... :( Men men... :klem:

Cons: :klem: tilbake

iss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

12+1 i dag :hoppe:

Men blir jo nesten engstelig nå, for jeg har plutselig ikke ømme bryst mer! Og de som har vært SÅÅ vonde! Trodde ikke det gikk over jeg... Eller?? :klø: Og ettersom det er for tidlig for meg å kjenne liv ennå, så får jeg tanker som: "Lever du inni der, eller...??" Jeg vil bare vite at alt er bra... Og jeg føler at det er så lenge til UL.. Får ikke ro på meg før jeg vet at det er liv inni der. Hmm... Er det jeg som er hysterisk eller? :ler: Det er kanskje det... :sjenert:

Ellers er formen bra egentlig :) Kjenner jeg har en del stikkinger i nedre del av magen, pluss at jeg har hatt skikkelig vondt i korsryggen et par dager, men korsryggen er bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du time til UL da? Skjønner godt at du er litt urolig, og at det føles litt uvirkelig at det faktisk bor en liten beibis inne i magen din. Blir vel godt å få se beibisen på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Har ikke fått time til UL enda... Legen skulle vel bestille for meg forrige uke. Sa at vi gjerne ville ha litt tidlig, så vi får se om vi hører noe. Blir sikkert ikke før i slutten av februar tenker jeg... :( Men jeg vil se gullet mitt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :klem:

Grattis med 12 uker da! :hoppe:

Det er fort gjort å tenke sånn når man plutselig ikke kjenner alle symptomene! Kjenner meg veldig igjen der... :sjenert:

Det er sikkert helt fint med den lille der inne. Og så går det jo an å ta privat UL (for ca. en tusenlapp mener jeg det er) for å smugtitte på vidunderet!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Har tenkt på privat UL, men så har det seg sånn at jeg har glemt å levere skattekortet... Så lønninga i morra blir nok ikke så stor som den kunne ha blitt :( Og det passer j***** dårlig akkurat nå :ler: Så da må jeg vel bare smøre meg med tålmodighet, og vente på ordinær UL.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Ble visst ingen kanelsnurrer i kveld... Er nok ikke helt i bakehjørnet i dag. For det første så var det nesten så jeg tok karri istedet for kanel! og det som var så rart, var at jeg leste KANEL på KARRIkrukka.... :ler: Og ikke nok med det, jeg skulle ha oppi 1 1/4 ts salt, og da tok jeg en SS :hoho: Så jeg utsetter bakinga til i morra tror jeg... For da skal sambo bort, og jeg skal kose meg helt alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så koselig du ikke glemmer meg og titter innom dagboken min...

Hørtes skikkelig nam ut med kanelsnurrer...du får se om ikke du kan lage i stand litt helgekos da, siden det ikke ble noe i går! ;)

Blir du kvalm av vann stakkar!? Det hørtes IKKE noe kjekt ut... :riste:

Meeeen - gratulerer med 12 uker!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... Vet det ligger EN kanelsnurr alene i en pose i frysen på kjøleskapet, men hvordan skal jeg få spist den uten å måtte dele med mannen tro? Den er jo så liten.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:vinke:

Så koselig du ikke glemmer meg og titter innom dagboken min...

Hørtes skikkelig nam ut med kanelsnurrer...du får se om ikke du kan lage i stand litt helgekos da, siden det ikke ble noe i går! ;)

Blir du kvalm av vann stakkar!? Det hørtes IKKE noe kjekt ut... :riste:

Meeeen - gratulerer med 12 uker!!! :blomst:

Glemmer ikke noen jeg... (tror jeg?). Tar bare litt tid før jeg får vært innom alle :sjenert: Blir nok ikke mye helgekos, sambo skal jobbe hele helga :( Blir kvalm av vann ja... Men drikker det allikvel :) Kan jo ikke leve på brus, saft og juice... Men har begynt å bli litt bedre :) Håper alt er bra med deg TT :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Åhh... Vet det ligger EN kanelsnurr alene i en pose i frysen på kjøleskapet, men hvordan skal jeg få spist den uten å måtte dele med mannen tro? Den er jo så liten.. Hm..

Så koselig med nytt fjes i dagboka mi :) Er fortsatt ingen kanelsnurrer her... Så hvordan gikk det? Måtte du dele med mannen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...