Gå til innhold

Skal Vi Danse Allstars 2022

Wera1

Anbefalte innlegg

Løkbolle skrev (1 minutt siden):

Ingen av deltakerne heter Morten

Takk, lurte på om jeg var begynt å bli senil. Men jeg skulle også ønske at Morten røk ut, til tross for at han er dommer. 

Jeg brukte en del år på å klare å like Morten etter Big Brother, men nå begynner jeg å slite igjen. Likte han i Gi Labb. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Jørgine er utrolig flink til at hun ikke er danser. Cengiz er vel danser, så det er kanskje ikke så rart at han er så god, men kveldens dans fra han var bare helt magisk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

Hva ER de kler på deltakerne?? Det er altså de styggeste kostymene og fargekombinasjonene jeg noengang har sett!! 😱😳  

Noe skjedde i fjor. Tidligere var jo kostymene jo så fine, en stor del av opplevelsen. 

Hvis Google ikke svikter meg ser det ut til at de skiftet kostymeansvarlig fra Hanne Cathrine Lein, til Tina Haagensen i 2019. Kanskje skiftet av produksjonsselskap fra Monster til Nordisk Film endret de økonomiske forutsetningene også. 

Synd er det i alle fall, nå ødelegger det mye for den visuelle opplevelsen. Det ser rett og slett glorete og billig ut. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (8 timer siden):

Ingen av deltakerne heter Morten

Jeg mente Morten Hegseth og håper på mirakuløst vis at han blir stemt ut. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk… 9-erne og 10-erne sitter fortsatt løst, og vi er kun på program 2. Ja, god dans er danseglede og formidling, men også riktig og god teknikk. Det er når teknikk og formidling møtes at opplevelsen når høydene, når danseren fyller musikken OG alle bevegelser helt ut, timingen er riktig og alle bevegelser er i en symbiose med partneren fra tåspissene til ut i fingrene. For oss som danser selv blir det så lite troverdig når deltakerne allerede nå får lite å strekke seg etter, til tross for at ikke èn eneste en av dem har danset perfekt. 

Når det er sagt, riktig deltaker ble i dag stemt ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt med Atle Pettersen i stedet for noen av de andre deltakerne. Er ikke fan av fyren men han var veldig musikalsk og flink teknisk. 

Digger paso dobleen hans i program 2 og jiven han hadde senere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket nettopp Mortens tilbakemelding til Iselin om at hun burde hatt på høyere hæler, og hennes fattede svar om at hun fortsatt sliter med smerter i ankelen hun brakk i fjor. Håper han reflekterer litt rundt dette. Det er så mange forventninger og normer og krav i samfunnet i dag, men at de kvinnelige danserne ha skyhøye hæler hører et annet århundre til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (På 5.9.2022 den 23.17):

Det er så mange forventninger og normer og krav i samfunnet i dag, men at de kvinnelige danserne ha skyhøye hæler hører et annet århundre til!

Ja, og vi har jo sett før hvor flotte danser kan være i barfot 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på podcasten til Harm og Hegseth at Morten nevnte at han skulle på generalprøven til Skal vi  danse. Jeg har alltid tenkt at dommerne ikke har sett dansene før selve programmet går på TV, men noen som vet om de ser de allerede på generalprøven? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvelia skrev (36 minutter siden):

Hørte på podcasten til Harm og Hegseth at Morten nevnte at han skulle på generalprøven til Skal vi  danse. Jeg har alltid tenkt at dommerne ikke har sett dansene før selve programmet går på TV, men noen som vet om de ser de allerede på generalprøven? 

Så vidt meg bekjent er alle med på generalprøvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nate sine danser gir meg ingen ting selv om han sikkert er flink. Cengiz sine danser er rørende. Jørgine sine danser er også bra men rører meg heller ikke. Det er sikkert personavhengig. Nate sine uttalelser er ikke positive men stemmer ikke på han uansett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at jeg sa dette forrige lørdag også, men jeg klarer ikke skjønne hvorfor Aleksander får så mange poeng? Føler at de gir poengene til Helene. Aleksander ser stiv og unaturlig ut. Det er virkelig irriterende at han kan danse sånn, og allikevel nesten få toppscore? Dommerne mener altså at han er nesten like god som Cengiz i dag? 

Ellers må jeg bare få si at jeg er så glad for at Victor er tilbake i kampen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tiktoken til Nate har ødelagt han for meg. Han var egentlig en av de jeg synes burde nå langt, men idag traff verken dansen eller sjarmen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ser programmet noen timer etter alle andre, så blir det litt enetale fra meg, beklager det. 

Men det er noe med Jørgine. Jeg digger at hun er så åpen og "på" med konkurranseinstinktet sitt. Skulle ønske jeg hadde halvparten av det selv. 

Og så likte jeg dansen til Viktor idag, tross irriterende lysshow og irriterende Morten, jeg forstår ikke hans trang til å alltid skulle stjele showet. Men er såpass enig i budskapet hans, at jeg trekker et halvt irritasjonspoeng for det. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...