Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4461 Del Skrevet 26. april 2024 Veldig besynderlig og ikke så rent lite spennende, i alle fall så lenge det er lys rundt en når en tenker på det. Selv om jeg vet at det er akkurat det samme rundt meg i lyset som i mørket, så er det noe med mørkeangsten fra barndommen; den har aldri gitt seg og plutselig er man fire år igjen og veldig redd om ting skulle skje på en uforklarlig måte. ...og jeg tror at akkurat det med å bestille seg en oppmuntring er viktig for både Sola, Hoppen og andre, selv om andre ikke innrømmer det så ofte som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4462 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Veldig besynderlig og ikke så rent lite spennende, i alle fall så lenge det er lys rundt en når en tenker på det. Selv om jeg vet at det er akkurat det samme rundt meg i lyset som i mørket, så er det noe med mørkeangsten fra barndommen; den har aldri gitt seg og plutselig er man fire år igjen og veldig redd om ting skulle skje på en uforklarlig måte. ...og jeg tror at akkurat det med å bestille seg en oppmuntring er viktig for både Sola, Hoppen og andre, selv om andre ikke innrømmer det så ofte som oss. Synes mørket er superskummelt jeg. Mørke kjellere Jeg netthandler alt bortsett fra mat, så virker som jeg shopper hele tiden, men jeg hater å gå i butikker, så om jeg skal handle noe, så blir det som regel alltid en pakke på vei med et eller annet. Alt i alt, sikkert ikke noe oftere enn folk, som drar på kjøpesenter og er innom flere butikker samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4463 Del Skrevet 26. april 2024 Har aldri likt butikker jeg heller. På nett er alt oversiktlig og jeg kan lese mye om hver ting og sammenligne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4464 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har aldri likt butikker jeg heller. På nett er alt oversiktlig og jeg kan lese mye om hver ting og sammenligne. just presis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4465 Del Skrevet 26. april 2024 Var på første time hos fysioterapeuten i dag etter inngrepet Skal tilbake over helgen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4466 Del Skrevet 26. april 2024 Aha...så du vet altså hvem Bromann var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4467 Del Skrevet 26. april 2024 Bromann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4468 Del Skrevet 26. april 2024 Sola de skrev (26 minutter siden): Bromann? Sten Broman hadde "Just presis" som et fast svar i sine klassiske musikkkonkurranser. De het "Kontrapunkt". Altså visste du ikke det, siden du svarte som du gjorde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4469 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sten Broman hadde "Just presis" som et fast svar i sine klassiske musikkkonkurranser. De het "Kontrapunkt". Altså visste du ikke det, siden du svarte som du gjorde? Ok.Nei har ikke hørt om ham. ikke programmet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4470 Del Skrevet 26. april 2024 Da hadde du kanskje noen i familien som sa just presis i din oppvekst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4471 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da hadde du kanskje noen i familien som sa just presis i din oppvekst? Sier ikke alle det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4472 Del Skrevet 26. april 2024 Sola de skrev (3 minutter siden): Sier ikke alle det da? Ingen jeg kjenner jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4473 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ingen jeg kjenner jaffal. Jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4474 Del Skrevet 26. april 2024 Samma det. Søt liten ting å si åkke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4475 Del Skrevet 26. april 2024 Middagen spist. Jeg lagde salat, dressing og stekte kyllingfiletbiter. Fant tacolefser som jeg hadde det i. Tror jeg skal ha løvstek i morgen til restene av salaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4476 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Samma det. Søt liten ting å si åkke som. Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4477 Del Skrevet 26. april 2024 Akk ja sann, men nå kan vi kanskje si at det er helg, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4478 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Akk ja sann, men nå kan vi kanskje si at det er helg, eller? Ja. Godt er det Har du noen planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4479 Del Skrevet 26. april 2024 Nei. Det er helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4480 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Det er helt herlig! Beste helgene det. Inget bare må få gjort det og det. Fri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå