Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Frem og tilbake er like langt mener nå jeg. :opplyser: Lik pris begge veier om det er på dagtid.

Får nesten ingen koder i min e-post. Ellos er nok favoritten hos meg, men det skifter litt etter hvordan stil de legger seg på ved hver sesong. :sukk: Gleder meg til at høstmoten dukker opp. . . Sa den sommerlige Hoppa som ikke likte den egentlig. Sommermoten. Hva må jeg gjøre for å få flere koder og gode tilbud mon tro? :klo: 

Enig. Synes det er svindel.

Om du logger deg inn, så finner du kanskje bedre tilbud under mine tilbud der :) Jeg er ofte inne på ellos og titter og legger ting i handlekurven om jeg finner noe pent, og så går det litt tid, så kommer det gjerne en kode eller to før jeg kanskje slår til.

Synes kanskje ikke de har truffet helt med stil denne sesongen. Hvertfall finner ikke jeg noe der av deres eget sortiment. Fant noe fra andre merker, men jeg handler gjerne i butikkene der også, så har vel en bedre rabatt der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Åhh...nå ser jeg for meg at Sola vandret de første ti meterne innover i det ene narniaklesskapet sitt
og fant en rød glede! Kjenn hvordan fargevalget trekker inn i kropp og sinn og rødt piffer opp det! :jepp: 

Narnia :rodmer: Når alle jakkene mine henger rundt omkring i gangen, så blir det litt som å gå igjennom skapet i Narnia :fnise: Har begynt å pakke dem ned etter jeg har vasket dem nå, så er ikke fullt så mange som henger oppe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Om du logger deg inn, så finner du kanskje bedre tilbud under mine tilbud der...

Åkei? Så det er DET jeg bør gjøre ja; logge meg inn og se under "Solas tilbud" for der flommer tilbudene visst over... :lur: 
Jeg var også litt sånn...mmmæhh...nei... :( da jeg så de nyeste greiene de legger ut etter hvert, men jeg holder et øye med dem for sikkerhetens skyld... 

Sola de skrev (1 minutt siden):

Narnia :rodmer: Når alle jakkene mine henger rundt omkring i gangen, så blir det litt som å gå igjennom skapet i Narnia :fnise: Har begynt å pakke dem ned etter jeg har vasket dem nå, så er ikke fullt så mange som henger oppe nå.

Blir hyggelig å treffe dem igjen på senhøsten da. :nikke: Gamle venner og festprøving! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Åkei? Så det er DET jeg bør gjøre ja; logge meg inn og se under "Solas tilbud" for der flommer tilbudene visst over... :lur: 
Jeg var også litt sånn...mmmæhh...nei... :( da jeg så de nyeste greiene de legger ut etter hvert, men jeg holder et øye med dem for sikkerhetens skyld... 

Blir hyggelig å treffe dem igjen på senhøsten da. :nikke: Gamle venner og festprøving! 

Bruk i vei :ler: Skulle skrevet den her, men er usikker på om koden gjelder hver kunde især eller om det er felles for alle. Har vært litt ymse. Har noen ganger fått opp at jeg har brukt koden tidligere så :vetikke:

Gjorde noen bomkjøpt på sensommeren i fjor. Har i flere år kjøpt noen lignende boblejakker fra samme sted, så kjøpte to. Disse to er så korte i livet. Fryser når jeg har dem på meg. Liker ikke å ha dem på, rett og slett, så kjøpte to andre i stedet, sånne lange gode jakker :ler: Så vil ikke trenge jakker neste år tror jeg. Vårjakker skal jeg kjøpe når vinteren kommer, da de jeg har er litt fuskete i glidelåsen blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de korte i livet kan man pynte opp med en lang revestola som de fine fruerne ofte brukte før i tiden.  :nigo: 
Ehh...det er vel ikke så aktuelt, men man kan jo strikke eller hekle en istedenfor. Unikt blir det åkke som. 
    302_1777785212.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Er de korte i livet kan man pynte opp med en lang revestola som de fine fruerne ofte brukte før i tiden.  :nigo: 
Ehh...det er vel ikke så aktuelt, men man kan jo strikke eller hekle en istedenfor. Unikt blir det åkke som. 
    302_1777785212.jpg

:dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg forstår at du blir overrasket der, men litt style har man da sansen for og deler gladelig med seg. :nigo: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også Rumlemor. :D  Du kjente på deg at vi snakket om Narnia nå og måtte ta en sving innom? :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

God helg til deg også Rumlemor. :D  Du kjente på deg at vi snakket om Narnia nå og måtte ta en sving innom? :lur: 

Takk! Jeg gjorde kanskje det? :ler:

Var litt skummel den stolaen til solaen vår over her du :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT for at Sola vår ikke skal begynne å fryse rundt ekvator vettu. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det kan vi ikke ha noe av!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...og jeg har hørt at den moten med å gå med livet helt bart om vinteren...får kroppen til å lagre fett
akkurat der, for den oppfatter det som storkrise i landet dens og vil ikke fryse. :jolie: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg :sol:

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg vil ha lang nok til å være tildekt- moten tilbake. Lei av å blotte halve magen.

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nei...og jeg har hørt at den moten med å gå med livet helt bart om vinteren...får kroppen til å lagre fett
akkurat der, for den oppfatter det som storkrise i landet dens og vil ikke fryse. :jolie: 

Altså, så det er derfor :skratte:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt blir det feil å si. Han er to måneder eldre enn meg :ler: En jeg har kjent siden jeg var 4 år, er her på stedet jeg bor nå, ser jeg på facebook. Med kone og x antall barn. Kunne vært kjekt å møttes igjen. Har ikke sett ham siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg klarer ikke å gå noe særlig, så passer sånn sett dårlig, men vi var så gode venner alltid. Ikke ofte jeg møter igjen mine gamle venner. I fjor var en annen en her og en annen var innom jobben min en gang, men bortsett fra det, så er det vel kun når jeg har vært hjemme jeg har møtt en eller annen fra gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: :fryse: Er såååååååååååååå kaldt ute i dag. Nordavind :fryse: Måtte på butikken. Var helt tom for pålegg og brødmat. Kjøpte noen boller i kiosken på sykehuset i går, men de var det rosiner i. En eller to rosiner går greit, men når halve bollen er full av rosiner :risterpåhodet: Dagens gjøremål er overstått. Har masse oppvask som venter på å bli vasket, men jeg klarer ikke stå lenge nok til å få tatt den. jeg har skyllet av hver ting før jeg har satt det i oppvaskkummen, så det er ingen krise, men liker ikke å ha masse skittenkopper stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke boller med sjokolade i, så jeg forstår og vi har alle vårt. God lørdag uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg liker ikke boller med sjokolade i, så jeg forstår og vi har alle vårt. God lørdag uansett. :) 

Sjokoladeboller er jo bare supergodt! Vet ikke om de selges lenger, men for en 12- 13 år siden solgte de boller med daimbiter i på bensinstasjoner. De var farlig gode. Fast søndagsmat da hunden min levde. Vi gikk forbi bensinstasjonen på turen vår.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Viktig å ha noe å unne seg i uka. Dele med voffen om det går.  :) 

Hun fikk is og frukt. Hun likte ikke hundemat. Som i ingenting.  Bein og slikt samlet hun i en haug. rørte dem aldri. Gulrot tygget hun derimot som andre hunder tygget bein. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...