Gå til innhold

Tussi prøver på barn nr 2 med letrozol/ovitrelle


Tussi2018

Anbefalte innlegg

Tussi2018 skrev (31 minutter siden):

Cd 21. 11 dager siden ovitrelle og ca 10 dpo. Kan det være rester fra ovitrelle enda? Eller skygge? Eller faktisk babystrek? 🫣🤞🏼

09FBEB89-893F-486A-B7A5-451009B3BFB9.jpeg

Jeg ser streken, krysser fingrene for at det er en babystrek!! 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elinoooor skrev (1 time siden):

Krysser alt jeg har for at der babystrek!🤞🏼🥺Har du pleid å få noe strek dpo11?❤️

Takk 🥰🤞🏼 Nei, jeg har hatt helt blanke tester 9 dager etter ovitrelle. Irriterer meg over at jeg ikke testet flere dager på rad nå selvfølgelig 🙈 lurer på om jeg skal holde meg unna tissing og drikking noen timer i kveld og ta en ny da, eller om jeg klarer å vente til imorgen 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (14 minutter siden):

Takk 🥰🤞🏼 Nei, jeg har hatt helt blanke tester 9 dager etter ovitrelle. Irriterer meg over at jeg ikke testet flere dager på rad nå selvfølgelig 🙈 lurer på om jeg skal holde meg unna tissing og drikking noen timer i kveld og ta en ny da, eller om jeg klarer å vente til imorgen 🫣

Håper virkelig det er babystrek 🤞🏼❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en til i kveld og den var ganske lik. Holdt meg i ca tre timer, men drukket en del. I hvert fall godt å se at det fremdeles var strek og at ikke den andre var skyggestrek. Selv om jeg aldri har fått det før. Nå er jeg spent på testen imorgen tidlig 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Det er ikke noe tvil på streken, krysser fingrene for at det er babystrek 🤞🏽

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!🤞🏼🥰  Er det tidligtester fra babyplan eller ordinære? Jeg har bare ordinære, glemte at det fantes noe annet når jeg bestilte en liten haug, litt irriterende nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

canola skrev (9 timer siden):

Spennende!🤞🏼🥰  Er det tidligtester fra babyplan eller ordinære? Jeg har bare ordinære, glemte at det fantes noe annet når jeg bestilte en liten haug, litt irriterende nå 🙈

Det er de vanlige fra babyplan, ikke tidlig 😊 Skal du teste imorgen? 
 

Jeg tok en test idag morges også. Ganske lik som i går. Ikke tydelig sterkere 😩 Så nå er jeg spent på morgendagen. Murret godt i magen da jeg la meg i går og innimellom idag. Veksler mellom det og ingenting 😅 Det at den ikke blir sterkere kan det være et tegn på kjemisk? Har ingen tro på at det er ovitrelle så lenge etterpå. 12 dager siden sprøyten nå og den skal jo i teorien være ute av kroppen etter 10 dager 🤔 Nervepirrende dager merker jeg. Jeg har i grunn veldig troen og det er jo skummelt 🫣

2FEB5F21-EDD3-45BB-BB67-D2AFF4267CA4.jpeg

Endret av Tussi2018
Bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (35 minutter siden):

Det er de vanlige fra babyplan, ikke tidlig 😊 Skal du teste imorgen? 
 

Jeg tok en test idag morges også. Ganske lik som i går. Ikke tydelig sterkere 😩 Så nå er jeg spent på morgendagen. Murret godt i magen da jeg la meg i går og innimellom idag. Veksler mellom det og ingenting 😅 Det at den ikke blir sterkere kan det være et tegn på kjemisk? Har ingen tro på at det er ovitrelle så lenge etterpå. 12 dager siden sprøyten nå og den skal jo i teorien være ute av kroppen etter 10 dager 🤔 Nervepirrende dager merker jeg. Jeg har i grunn veldig troen og det er jo skummelt 🫣

2FEB5F21-EDD3-45BB-BB67-D2AFF4267CA4.jpeg

Slik så mine fra babyplan dpo11❤️🤞🏼 jeg har troa! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (39 minutter siden):

Slik så mine fra babyplan dpo11❤️🤞🏼 jeg har troa! 

Takk 🙏🏻❤️ Håper den er sterkere imorgen🤞🏼 Er også litt stresset for at jeg har hatt blod på papiret to dager denne uken; søndag og tirsdag. Ørlite brunt utflod idag på papiret 😬 aner jo ikke om det kan være rester fra en evt festeblødning, skjøre slimhinner pga progesteronstøtte (vaginalkapsler), eller at det går mot mensen og at dette bare er kjemisk. Tiden kan ikke gå fort nok nå merker jeg 🤞🏼
 

Hvordan går det med deg og spiren? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (57 minutter siden):

Takk 🙏🏻❤️ Håper den er sterkere imorgen🤞🏼 Er også litt stresset for at jeg har hatt blod på papiret to dager denne uken; søndag og tirsdag. Ørlite brunt utflod idag på papiret 😬 aner jo ikke om det kan være rester fra en evt festeblødning, skjøre slimhinner pga progesteronstøtte (vaginalkapsler), eller at det går mot mensen og at dette bare er kjemisk. Tiden kan ikke gå fort nok nå merker jeg 🤞🏼
 

Hvordan går det med deg og spiren? 🥰

Det er veldig forståelig ! Jeg ville tippet skjøre slimhinner🙈 men skjønner det er skummelt når man har spottet litt men tror det er helt ufarlig og ikke noe å bruke så mye av energien på, selvom det er lettere sakt enn gjort❤️🤪 Men jeg tror du er gravid! vil hviske forsiktig gratulerer🥺 Hadde vært veldig koselig å hatt termin samme mnd🤞🏼🤞🏼

Fortsatt gravid, håper jeg… Vi har på tidlig ultralyd 5+4, fordi jeg ikke klarte å holde fingrene fra fatet. Eneste gyn. fant var fostersekk, vi skal tilbake igjen neste uke så får håpe vi får se litt mer ❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager dette ja! Jeg har skikkelig murring, og stikking. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet 😳 forundrer meg ikke om jeg blør i morgen. Men skal teste i mrg tidlig 🫣😬 er den blendahvit føler jeg håpet er ute… 12dpo i morgen, burde vel være en svak strek da (hadde det sist jeg ble gravid). Har mer tro på deg enn meg kjenner jeg 🤭 lykke til med morgendagens test 🤞🏼🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

Det er veldig forståelig ! Jeg ville tippet skjøre slimhinner🙈 men skjønner det er skummelt når man har spottet litt men tror det er helt ufarlig og ikke noe å bruke så mye av energien på, selvom det er lettere sakt enn gjort❤️🤪 Men jeg tror du er gravid! vil hviske forsiktig gratulerer🥺 Hadde vært veldig koselig å hatt termin samme mnd🤞🏼🤞🏼

Fortsatt gravid, håper jeg… Vi har på tidlig ultralyd 5+4, fordi jeg ikke klarte å holde fingrene fra fatet. Eneste gyn. fant var fostersekk, vi skal tilbake igjen neste uke så får håpe vi får se litt mer ❤️🤞🏼

Tusen takk for oppløftningen 😊❤️ Håper du har rett 🤞🏼 Så lenge testen imorgen er sterkere enn den i går så har jeg veldig troen. Man ser vel mest stigning med to dagers mellomrom. Husker testene vekslet mellom sterke og svake på de ulike dagene ved forrige graviditet. Testet sterkere kveldene enn morgen et par dager. 
Åh det er fort gjort å bli for ivrig og ville sjekke på UL ❤️ Bør vel være i uke 7 for at man skal kunne se et hjerte som slår. Krysser alt for at den lille spiren har det bare fint 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

canola skrev (1 time siden):

Spennende dager dette ja! Jeg har skikkelig murring, og stikking. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet 😳 forundrer meg ikke om jeg blør i morgen. Men skal teste i mrg tidlig 🫣😬 er den blendahvit føler jeg håpet er ute… 12dpo i morgen, burde vel være en svak strek da (hadde det sist jeg ble gravid). Har mer tro på deg enn meg kjenner jeg 🤭 lykke til med morgendagens test 🤞🏼🥰

Håper ikke mensen kommer 😩🤞🏼 Jeg har også mye murringer innimellom og idag begynte stikking også. Murringer kjennes helt ut som dagen før mensen braker løs, mens stikk syns jeg minner litt mer om forrige graviditet. Krysser fingrene for oss begge 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver2021 skrev (39 minutter siden):

Gratulerer så mye!! 🥰🥰

Tusen takk 🥰

Elise93 skrev (11 minutter siden):

Den er jo tydelig sterkere 😍 så gøy! Gratulerer så mye 🥰❤️❤️

Tusen takk 🥰 Ja, mye sterkere enn i går så det var deilig! Tenker jeg tar en digital imorgen, den burde vel slå ut på 1-2 uker? Hvis ikke jeg skal vente litt siden det bare er en 2 pakning.🤔😅 Sånn at jeg kan få 2-3 og 3+ etterhvert, forhåpentligvis 🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (1 minutt siden):

Tusen takk 🥰

Tusen takk 🥰 Ja, mye sterkere enn i går så det var deilig! Tenker jeg tar en digital imorgen, den burde vel slå ut på 1-2 uker? Hvis ikke jeg skal vente litt siden det bare er en 2 pakning.🤔😅 Sånn at jeg kan få 2-3 og 3+ etterhvert, forhåpentligvis 🤞🏼

Så glad på dine vegne 🥰! Ja, og hvis du venter til streken er litt sterkere så tipper jeg den slår ut på 2-3 🥰❤️ Velkommen i termingruppa forresten ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (21 minutter siden):

Så glad på dine vegne 🥰! Ja, og hvis du venter til streken er litt sterkere så tipper jeg den slår ut på 2-3 🥰❤️ Velkommen i termingruppa forresten ❤️ 

Ja tror jeg gjør det 😍 Åh ja så gøy at vi er i samme! Når er din foreløpige termin? Jeg hadde kort syklus pga de sprøytene så jeg får opp 21 juni 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...