AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #81 Del Skrevet 1. juli 2022 Anonymkode: a501d...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #82 Del Skrevet 1. juli 2022 Uten å spoile noe, så tror jeg gitarsoloen er noe av det råeste jeg har sett på lenge. Hadde ALDRI tippet det låtvalget da så i traileren at Eddie skulle spille gitar i Upside Down! Måtte faktisk google låten, for jeg innbilte meg at den var fra 90-tallet, men den kom faktisk ut i -86! Begynner å bli gammel skjønner jeg Anonymkode: db469...589 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #83 Del Skrevet 1. juli 2022 Fame skrev (1 time siden): Jeg er ferdig er dere ferdig Nettopp ferdig. Holy meatballs!!! 👀 Anonymkode: f722a...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyspaghetti Skrevet 1. juli 2022 #84 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg er også ferdig. Angrer egentlig på at jeg så den, jeg var mye lykkeligere mens jeg ventet enn det jeg er nå🙈 Fy flate dette ble mye å ta inn😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #85 Del Skrevet 1. juli 2022 ble faktisk kjempe skuffet, var bra,men levde ikke videre og var like bra som første del, men spesielt slutten var drit bra, bare så dritt vi må vente i 1 års tid på sesong 5. Håper det går bra med Max og sååååå lei Eddie døde Anonymkode: 8b5a2...1b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #86 Del Skrevet 1. juli 2022 såååå leit ikke lei Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #87 Del Skrevet 1. juli 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: ble faktisk kjempe skuffet, var bra,men levde ikke videre og var like bra som første del, men spesielt slutten var drit bra, bare så dritt vi må vente i 1 års tid på sesong 5. Håper det går bra med Max og sååååå lei Eddie døde Anonymkode: 8b5a2...1b2 Ett år, du liksom! Vi ventet tre år på denne og to år på de to forrige sesongene. Den kommer nok ikke før tidligst 2024 Anonymkode: a501d...d23 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #88 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ett år, du liksom! Vi ventet tre år på denne og to år på de to forrige sesongene. Den kommer nok ikke før tidligst 2024 Anonymkode: a501d...d23 Nå har jo de som lager serien lovt at den kommer høsten 2023 så håper det stemmer Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #89 Del Skrevet 1. juli 2022 Og jeg synes episodene var kjempebra. Begynte å gråte allerede da Will forklarte tegningen sin for Mike mens Jonathan så på i speilet og så fortsatte det bare Anonymkode: a501d...d23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #90 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og jeg synes episodene var kjempebra. Begynte å gråte allerede da Will forklarte tegningen sin for Mike mens Jonathan så på i speilet og så fortsatte det bare Anonymkode: a501d...d23 Ja, var så mange «moments» i de to siste episodene ❤️ Gråt vekk all sminka mi. Anonymkode: dbb22...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #91 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og jeg synes episodene var kjempebra. Begynte å gråte allerede da Will forklarte tegningen sin for Mike mens Jonathan så på i speilet og så fortsatte det bare Anonymkode: a501d...d23 ja var en nydelig scenene mellom brødrene og også 2 bestevenner Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #92 Del Skrevet 1. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå har jo de som lager serien lovt at den kommer høsten 2023 så håper det stemmer Anonymkode: 8b5a2...1b2 Har de? Det er vel ikke bestemt når filmingen starter, så skal de filme i mange måneder. Denne gangen tok det åtte måneder fra de var ferdige med filmingen til sesongen kom ut og de bruker neppe mindre tid på sistesesongen Anonymkode: a501d...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #93 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har de? Det er vel ikke bestemt når filmingen starter, så skal de filme i mange måneder. Denne gangen tok det åtte måneder fra de var ferdige med filmingen til sesongen kom ut og de bruker neppe mindre tid på sistesesongen Anonymkode: a501d...d23 de skal begynne og filme i August,men om det stemmer vet jeg jo ikke, håper bare det ikke drøyer til 2024 eller 2025 Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #94 Del Skrevet 1. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, var så mange «moments» i de to siste episodene ❤️ Gråt vekk all sminka mi. Anonymkode: dbb22...63c Ja, jeg måtte bare gå og vaske ansiktet mellom episodene. Samtalen mellom Dustin og onkelen til Eddie var også helt Anonymkode: a501d...d23 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #95 Del Skrevet 1. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: de skal begynne og filme i August,men om det stemmer vet jeg jo ikke, håper bare det ikke drøyer til 2024 eller 2025 Anonymkode: 8b5a2...1b2 Har du link til at de sier det? Jeg håper du har rett altså, men skuespillerne holder på med andre prosjekter. Millie Bobbie Brown (Eleven) skal blant annet starte filmingen av en film i oktober. Anonymkode: a501d...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #96 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du link til at de sier det? Jeg håper du har rett altså, men skuespillerne holder på med andre prosjekter. Millie Bobbie Brown (Eleven) skal blant annet starte filmingen av en film i oktober. Anonymkode: a501d...d23 nei er fanbasert side, så er ingen link til det, ja vet millie skal det Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #97 Del Skrevet 1. juli 2022 Nettopp sett episodene igjen med ei venninne. Altså.. *puh* 😳 Intenst er vel bare forordet 👀 Veldig bra episoder! Overrasket over at vi ikke mistet noen sentrale karakterer - når Steve hadde samtalen med Nancy i bobilen mens de kjørte så trodde jeg at nå er det over og ut for han 🫣 Spent på storyen videre med Max, hvorfor El ikke fant henne i «the void» på slutten. Og hvor var moren hennes? 🤔 Døde Brenner? For jeg har en følelse av at han ikke gjorde det til tross for store skader - kan Sullivan ha tatt han og Owens? Leit med Eddie, jeg likte Eddie 🥺 Jason, not so much 🤫 Yuri tok endelig til fornuft, ikke et sekuns for sent! 👏🏻 Kysset mellom Jopper! ♥️ Skjønner at breadsticks og lasagne høres digg ut etter dietten han har levd på, men jeg bare «KYSS HENNE DA FOR POKKER!» 🤪 El og Hopper reunion, altså 🥹♥️ Ikke overrasket over at det har vært Vecna hele tiden. Mye av det de har sagt stemmer ikke, og det får meg til å lure. De har snakket om en time jump frem i tid, men med den slutten der? Kan det være de har spilt inn s4 og s5 back to back alikevel? Fem døde - det gjaldt ikke siste episodene, da må det ha vært hele sesongen (Chrissy, Fred, Patrick, Eddie og Jason - hviket styrker teorien om at Brenner fortsatt lever). Jeg orker virkelig ikke å vente mer enn maks et år på siste sesong. Altså. Det kan ikke være lov å la oss vente lenger enn det 😵 Anonymkode: f722a...21d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #98 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nettopp sett episodene igjen med ei venninne. Altså.. *puh* 😳 Intenst er vel bare forordet 👀 Veldig bra episoder! Overrasket over at vi ikke mistet noen sentrale karakterer - når Steve hadde samtalen med Nancy i bobilen mens de kjørte så trodde jeg at nå er det over og ut for han 🫣 Spent på storyen videre med Max, hvorfor El ikke fant henne i «the void» på slutten. Og hvor var moren hennes? 🤔 Døde Brenner? For jeg har en følelse av at han ikke gjorde det til tross for store skader - kan Sullivan ha tatt han og Owens? Leit med Eddie, jeg likte Eddie 🥺 Jason, not so much 🤫 Yuri tok endelig til fornuft, ikke et sekuns for sent! 👏🏻 Kysset mellom Jopper! ♥️ Skjønner at breadsticks og lasagne høres digg ut etter dietten han har levd på, men jeg bare «KYSS HENNE DA FOR POKKER!» 🤪 El og Hopper reunion, altså 🥹♥️ Ikke overrasket over at det har vært Vecna hele tiden. Mye av det de har sagt stemmer ikke, og det får meg til å lure. De har snakket om en time jump frem i tid, men med den slutten der? Kan det være de har spilt inn s4 og s5 back to back alikevel? Fem døde - det gjaldt ikke siste episodene, da må det ha vært hele sesongen (Chrissy, Fred, Patrick, Eddie og Jason - hviket styrker teorien om at Brenner fortsatt lever). Jeg orker virkelig ikke å vente mer enn maks et år på siste sesong. Altså. Det kan ikke være lov å la oss vente lenger enn det 😵 Anonymkode: f722a...21d Ja synes de i del 1 var utrolig bra, del 2 var ikke like bra,men var bra likevel, men gir del 1 6/6 og del 2 4/6. Nei virket ikke som Martin døde ( dr.brenner ) fordi han prøvde og reise seg etter el hadde dratt, owens tror jeg derimot kan ha blitt drept. Eddie fortjente bedre,men er jo gjerne slik at en av de nye i den sesongen dør, som folk virkelig liker for eksempel Eddie nå, Billy i 3, Bob i 2 ( mange likte han veldig godt ) kanskje bare i sesong 1 det ikke var noe store overraskelser ang de døde. Jason fikk som fortjent. Yuri tok endelig til fornuft selvom det tok sin tid. Kysse mellom jopper var bare nydelig og magisk ❤️ . El og hopper er søte sammen, sikkelig far og datter ❤️ . det var koslig og se etter mye vondt i denne sesongen. Håper max klarer seg virkelig,men er litt redd for at hun har blitt ond, for øyene hennes ble rare og siden Henry egentlig ville ha med seg el, er det vel ikke helt utenkelig at han ser seg etter en ny ? Var nok hele sesongen de mente det skulle død flere. som jeg har sett flere skrevet skal det hvis være tilbake senhøst 2023, men dette er kun fanbassert, så hvor mye det stemmer er ikke lett og vite. Virker nesten som det skjer noe med Will også, siden han fortsatt kan føle han onde Anonymkode: 8b5a2...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #99 Del Skrevet 2. juli 2022 Puh, Steve ❤️ Enig i at del 1 var bedre. Og synes det var litt antiklimaks da Vecna ble slått, men. Og var trist med Eddie, men var en fin scene. Anonymkode: d4ab7...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #100 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Puh, Steve ❤️ Enig i at del 1 var bedre. Og synes det var litt antiklimaks da Vecna ble slått, men. Og var trist med Eddie, men var en fin scene. Anonymkode: d4ab7...fa2 kan ikke noe for det,men synes steve er ganske overrated. Ja så litt rart ut ja. Ja dødscenen til eddie var flott,men trist han døde Anonymkode: 8b5a2...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå