*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #161 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (8 minutter siden): Okei❤️ Bruker du tidlig test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #162 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (28 minutter siden): Bruker du tidlig test? Veit ikke, bruker RFSU sine strimmel test så usikker om den er en av testene som man kan teste tidlig med(?)🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #163 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (56 minutter siden): Veit ikke, bruker RFSU sine strimmel test så usikker om den er en av testene som man kan teste tidlig med(?)🙈 Ah, følsomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #164 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (2 minutter siden): Ah, følsomhet? ser d står 25ml, men testen var mer anbefalt å bruke når man forventet mens. Hvis jeg ikke leser helt feil her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #165 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (2 minutter siden): ser d står 25ml, men testen var mer anbefalt å bruke når man forventet mens. Hvis jeg ikke leser helt feil her Da er det ikke tidligtest, mener tidligtest er 10ml 😕 får ikke bort den smileyen over 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 22. juni 2022 #166 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (1 time siden): ser d står 25ml, men testen var mer anbefalt å bruke når man forventet mens. Hvis jeg ikke leser helt feil her Når skal du teste neste gang? Tenker masse på deg🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #167 Del Skrevet 22. juni 2022 kjellernn skrev (52 minutter siden): Når skal du teste neste gang? Tenker masse på deg🤞🏼 Venter fortsatt på testene fra babyplan🫣 Tror den kommer imorgen (torsdag) så vi får se da om jeg klarer å holde fingrene fra fatet🙈 Håper bare for gudskyld at de svake strekene på dpo8/9 ikke forsvinner nå! - DPO 11 i dag! Hvordan går det med deg?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 22. juni 2022 #168 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (36 minutter siden): Venter fortsatt på testene fra babyplan🫣 Tror den kommer imorgen (torsdag) så vi får se da om jeg klarer å holde fingrene fra fatet🙈 Håper bare for gudskyld at de svake strekene på dpo8/9 ikke forsvinner nå! - DPO 11 i dag! Hvordan går det med deg?❤️ Krysser fingrene❤️❤️❤️ 12dpo! Er denne testen svak da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #169 Del Skrevet 22. juni 2022 kjellernn skrev (3 minutter siden): Krysser fingrene❤️❤️❤️ 12dpo! Er denne testen svak da? Synes overhode ikke det😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #170 Del Skrevet 22. juni 2022 kjellernn skrev (38 minutter siden): Krysser fingrene❤️❤️❤️ 12dpo! Er denne testen svak da? Den er sterk @kjellernnnok tenker jeg 🥰 Bestilt tidlig ultralyd til 14.7 nå 🤞🏼 Fått cbd i posten, vurderer å ta ikveld 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #171 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (18 minutter siden): Den er sterk @kjellernnnok tenker jeg 🥰 Bestilt tidlig ultralyd til 14.7 nå 🤞🏼 Fått cbd i posten, vurderer å ta ikveld 🙉 Er vel ikke tvil om at du er gravid også@*Marihøna*❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #172 Del Skrevet 22. juni 2022 😭😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #173 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (5 minutter siden): 😭😭😭😭 😍😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. juni 2022 #174 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (41 minutter siden): 😭😭😭😭 Deilig å se det på digital! Gratulerer 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #175 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) tror ikke det blir noe denne pp :// Endret 22. juni 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #176 Del Skrevet 22. juni 2022 med filter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #177 Del Skrevet 22. juni 2022 Amatariel skrev (1 time siden): Deilig å se det på digital! Gratulerer 😁 Føles mye mer ekte ut ❤️ tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #178 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (30 minutter siden): tror ikke det blir noe denne pp :// Synes jeg skimter noe der jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juni 2022 #179 Del Skrevet 22. juni 2022 *Marihøna* skrev (1 minutt siden): Synes jeg skimter noe der jeg altså! Jeg blir nesten i tårer når jeg ser svaret ditt, vil så gjerne at det klaffet denne pp… Men dette var en test med så sensitiv som 10ml🥺 - men hadde akkurat vært på do før jeg stakk ned til apotek for å kjøpe testene å komme hjem å sjekke🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. juni 2022 #180 Del Skrevet 22. juni 2022 elinoooor skrev (16 minutter siden): Jeg blir nesten i tårer når jeg ser svaret ditt, vil så gjerne at det klaffet denne pp… Men dette var en test med så sensitiv som 10ml🥺 - men hadde akkurat vært på do før jeg stakk ned til apotek for å kjøpe testene å komme hjem å sjekke🫣 Ikke sikkert at det er nok hcg i den urinen da 🤷🏼♀️ og hos meg sist måned slo tidlig testene svakere ut hos meg enn de vanlige 🥴 babyplan tester. Krysser fingre og tær for at du blir med i termingruppa for mars ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå