elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #101 Del Skrevet 20. juni 2022 Amatariel skrev (26 minutter siden): Ja da er det ikke sterkere strek å forvente på dette tidspunktet 😊 Jeg har vært gravid mange ganger, og disse dagene her er nevnepirrende! Alt mellom 9-11 dpo kan være veldig svake og like streker man blir helt koko av! Kjedelig at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente... Men tips til morgen er å lage så konsentert urin som morgen. Test gjerne på morgenurin (men min erfaring er at den ikke alltid er best). Så prøver du å holde deg så lenge så mulig (minst 3 timer) og drikk så LITE som mulig. Så tester du på den urinen. Forhåpentligvis får du to klare streker da. Lykke til! Takk for tips ❤️ - virkelig så er de dagene nervepirrende! Lovet meg selv å ikke teste før uteblitt mens men klarte ikke å holde fingrene fra fatet 😂 Men synes dpo9 ser mer lovende ut i dag enn dpo8 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 20. juni 2022 #102 Del Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (51 minutter siden): Takk for tips ❤️ - virkelig så er de dagene nervepirrende! Lovet meg selv å ikke teste før uteblitt mens men klarte ikke å holde fingrene fra fatet 😂 Men synes dpo9 ser mer lovende ut i dag enn dpo8 🙈 Jeg ser noe på dine tester også???😍😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #103 Del Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (6 timer siden): De to siste fra i dag, er det virkelig sant? Er det to streker?? De tre siste fra i dag🙈 Synes jeg ser på de 3 siste 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #104 Del Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (2 minutter siden): Jeg ser noe på dine tester også???😍😍😍😍 jeg åå 😍🥹 holdt på å miste troa i dag, men ser lovende ut allikavel. Blir nervepirrende dager nå😅 - hvordan går det me deg? fortalt mannen?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #105 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Synes jeg ser på de 3 siste 😍 Håper 😍😍🤞🏼 Er veldig spent dagene fremover nå!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #106 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) elinoooor skrev (3 minutter siden): Håper 😍😍🤞🏼 Er veldig spent dagene fremover nå!❤️ Samme, er brukeren du svarte på i testetråden! Da er vi forhåpentligvis i samme termingruppe 🤞🏼 gikk også på letrozol, men ikke sist mnd på kjemisk.. Når tenker du å ta å evt ta digital? 😊 Endret 20. juni 2022 av *Marihøna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #107 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (1 minutt siden): Samme, er brukeren du svarte på i testetråden! Da er vi forhåpentligvis i samme termingruppe 🤞🏼 gikk også på letrozol, men ikke sist mnd på kjemisk.. Ah, så utrolig gøy ! - håper spiren sitter hos deg nå🤞🏼😍Veldig fin test du har. Hvis jeg er gravid nå, så termin 7.mars🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #108 Del Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (Akkurat nå): Ah, så utrolig gøy ! - håper spiren sitter hos deg nå🤞🏼😍Veldig fin test du har. Hvis jeg er gravid nå, så termin 7.mars🙈 Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #109 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍 😍Perfekt mnd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 20. juni 2022 #110 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (2 minutter siden): Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍 Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #111 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) elinoooor skrev (2 minutter siden): 😍Perfekt mnd det Ah, perfekt temperatur (hvertfall her vi bor) til nyfødt og mye fint strikk 😍🤞🏼 Endret 20. juni 2022 av *Marihøna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #112 Del Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (1 minutt siden): Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!! Hvor mange dpo var du når du tok den digitale testen? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 20. juni 2022 #113 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (1 minutt siden): Hvor mange dpo var du når du tok den digitale testen? 🥰 10dpo! Har lagt ut bilde av 9dpo testen min tidligere i tråden her, den var viiirkelig svak!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #114 Del Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (4 minutter siden): Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!! Tusen takk, er veldig spennende ! Har følt som en reise nesten, ekstra gøy også når man prater med andre som også er i samme prosess 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #115 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (4 minutter siden): Ah, perfekt temperatur (hvertfall her vi bor) til nyfødt og mye fint strikk 😍🤞🏼 Ja, veldig sant - håper virkelig jeg er gravid, klør i fingrene å fortelle svigermor spesielt❤️ Hu som har lurt på om det ikke kommer en nr2 snart lenge 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #116 Del Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (2 minutter siden): 10dpo! Har lagt ut bilde av 9dpo testen min tidligere i tråden her, den var viiirkelig svak!🥰 Bladde tilbake for å se. Ja var svak.. Morgenurin? 🤔 Får digital i posten imorgen eller onsdag så vurderer å ta den asap når den dumper oppi postkassa. Har to stykker på vei 🤓 Tok denne isted, er 8 dpo og tenker nesten den må være falsk ettersom det ikke er tidligtest, og på kveldsurin 🙉 testa for eggløsning og, så er tvilsomt at jeg egentlig er lengre på vei. Tok en test igår, 7dpo, som var blenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #117 Del Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (3 minutter siden): Tusen takk, er veldig spennende ! Har følt som en reise nesten, ekstra gøy også når man prater med andre som også er i samme prosess 😍 Absolutt! Har du prøvd lenge? 🥰 Og hvor gammel er første? 🤗 Vi har ei som snart blir 4 år fra før🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #118 Del Skrevet 20. juni 2022 *Marihøna* skrev (Akkurat nå): Absolutt! Har du prøvd lenge? 🥰 Og hvor gammel er første? 🤗 Vi har ei som snart blir 4 år fra før🥰 Første prøveperioden med letrozol forrige mnd var uten… så totalt pp2 da😅 - Hva med deg? Sønnen vår blir 3 til september ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juni 2022 #119 Del Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (Akkurat nå): Første prøveperioden med letrozol forrige mnd var uten… så totalt pp2 da😅 - Hva med deg? Sønnen vår blir 3 til september ❤️ Ah, håper dere treffer denne mnd da 🤞🏼🥰 Vi prøvde uten å prøve (null prevensjon og null fokus) ca juni-november ifjor, fikk letrozol i januar, positiv test i mai og nå forhåpentligvis (tørr ikke helt å tro det selvom symptomene allerede er der) uten letrozol 🥰. Vi kryssa egentlig fingrene for å være de som fikk tvillinger som følge av letrozol, men er vel heller tvilsomt 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellernn Skrevet 20. juni 2022 #120 Del Skrevet 20. juni 2022 Kan det virkelig stemme at det er 3 av 3 positive tester??😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå