Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Viktig at man er med venner å. Men han er enten på poker eller fylla. Det kommer før meg. Jeg er bra nok når ikke annet skjer 

Anonymkode: 578e4...920

ja så klart det er viktig å være ned venner men det er viktig å være med kjæresten også. Dump han sporenstreks

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dump han og si du ikke vil blokkere fremtiden din! Ferdig snakka!

Anonymkode: bda2c...153

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg forsøkte å gå videre. Han klarte å «få» meg inn i kaoset igjen. Bestilte ferien sammen. Nå angrer jeg. 
 

story nå:

han dro på gutte tur fredag. Ringte han x1 fredag før kvelden. Samtalen varte i 6 min. Han snakket lite og var stille. 
jeg ringte ikke noe mer. Han sendte ikke så mye sms. Lørdag var samme. Lite sms fra han. Vi ringte ikke. 
søndag: han forteller at han hadde mistet telefonen på natten osv. men LOVTE Å ringe fra kompisen sin telefon når han kom tilbake på hotellrommet. Og han skulle sende fra messenger via pc for å svare om jeg hadde sendt. 
Jeg sendte en messenger melding etter landskampen for han sa vi skulle ringes etter den. Hørte aldri noe. 
han vet og visste hvor mye jeg syns det var vanskelig og angst osv. også hører jeg ikke noe. 
er det innafor meg å reagere? Jeg er skikkelit skuffa. Eller dramatiserer jeg nå?

var han selv som lovte å svare på messenger når han skulle legge seg og ringe. Kl er nå 06.30 mandag morgen har ikke hørt ett pip. 
Jeg tenker jeg avbestiller den ferien vi bestilte i juli. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2022 at 10:11 AM, AnonymBruker said:

greia er at jeg blir litt såret når han ikke kan planlegge en fredag med meg og det kalles å blokkere men han skal ut lørdagen og guttetur neste helg det igjen..samt han er ute en del på hverdagene til sent

er det feil av meg å reagere eller ikke? 

 

 

Anonymkode: 578e4...920

Nei, det er han som ikke eier sosiale antenner. Det han sier kan nok mange mannfolk tenke en variant av, men det er jo ikke noe en sier til dama. Finn deg noen som er litt mer oppegående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg forsøkte å gå videre. Han klarte å «få» meg inn i kaoset igjen. Bestilte ferien sammen. Nå angrer jeg. 
 

story nå:

han dro på gutte tur fredag. Ringte han x1 fredag før kvelden. Samtalen varte i 6 min. Han snakket lite og var stille. 
jeg ringte ikke noe mer. Han sendte ikke så mye sms. Lørdag var samme. Lite sms fra han. Vi ringte ikke. 
søndag: han forteller at han hadde mistet telefonen på natten osv. men LOVTE Å ringe fra kompisen sin telefon når han kom tilbake på hotellrommet. Og han skulle sende fra messenger via pc for å svare om jeg hadde sendt. 
Jeg sendte en messenger melding etter landskampen for han sa vi skulle ringes etter den. Hørte aldri noe. 
han vet og visste hvor mye jeg syns det var vanskelig og angst osv. også hører jeg ikke noe. 
er det innafor meg å reagere? Jeg er skikkelit skuffa. Eller dramatiserer jeg nå?

var han selv som lovte å svare på messenger når han skulle legge seg og ringe. Kl er nå 06.30 mandag morgen har ikke hørt ett pip. 
Jeg tenker jeg avbestiller den ferien vi bestilte i juli. 

Anonymkode: 578e4...920

Han forandrer seg jo ikke, relasjonen fortsetter som den alltid har gjort - han driter i deg og dine følelser, du er grei å ha når det ikke er noe mer spennende som skjer. Sånn kommer det til å være i fremtiden også. 

Anonymkode: 9cd9c...321

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us.

Anonymkode: 1f0de...089

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 11.59):

Jeg trener x4-5 hver uke. Og har det sosialt der men det blir bare der. Har ingen nære i fritiden som jeg kan snakke med. 

Anonymkode: 578e4...920

Jeg tenker på hva slags mosjon som er sosial, og at gå turer kan være sosialt. Kanskje du kan få med en fra treninga på f.eks. ukentlig gåtur, eller du kan starte en turgruppe i borettslaget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker på hva slags mosjon som er sosial, og at gå turer kan være sosialt. Kanskje du kan få med en fra treninga på f.eks. ukentlig gåtur, eller du kan starte en turgruppe i borettslaget?

Bor i hus. Alene jeg ser vel ikke helt for meg at jeg plutselig tar en hel omvending på trening og drar i gang en gruppe når det allerede er ganske godt innarbeidet grupperinger der. Føler ikke for at jeg kan bare trenge meg inn når jeg ikke har gjort det på 2 år der. Sier hei og smaltalk men thats it

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han forandrer seg jo ikke, relasjonen fortsetter som den alltid har gjort - han driter i deg og dine følelser, du er grei å ha når det ikke er noe mer spennende som skjer. Sånn kommer det til å være i fremtiden også. 

Anonymkode: 9cd9c...321

Ja. Jeg skjønner ikke hva jeg driver med. Har jo skrevet 100 innlegg. Og jeg vet jo svaret. Jeg er bare sååå sykt redd. Men er vel bedre å være redd enn såret. 😥

han dro fredag og skal være borte en uke. Men allerede etter en dag var han kjip men så ringer han og snakker seg inn. Men handlingene hans står jo ikke til ordene 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Bor i hus. Alene jeg ser vel ikke helt for meg at jeg plutselig tar en hel omvending på trening og drar i gang en gruppe når det allerede er ganske godt innarbeidet grupperinger der. Føler ikke for at jeg kan bare trenge meg inn når jeg ikke har gjort det på 2 år der. Sier hei og smaltalk men thats it

Anonymkode: 578e4...920

Det er jo der det låser seg for deg. Du kommer ikke videre før du tør å trenge deg litt på. Det er tungt og  vanskelig, og den enkleste måten er dersom du føler at du kan tilby noe positivt.  Hvis du tvinger deg selv til å ta litt initiativ oftere og oftere så vil du etter hvert komme igjennom og begynne å bygge nettverk.

Du trenger å bryte denne barrieren for å komme ut av isolasjonen. Selv om det er ubehagelig.

Jeg har forresten akkurat begynt i en idrettsgruppe som er innarbeidet. Synes det er sosialt vanskelig, men tror det vil gå bra etter hvert. 

Hvis gruppa du er i er "ugjennomtrengelig" så kan du enten gå på hardere og trenge igjennom, eller gi opp og oppsøke ett annet treningsmiljø. Folk er forskjellige og noen er mye mer gjestfrie enn andre.

Med ønske om framgang og gjennombruddskraft!  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som «eksen» min. Han kunne også si sånne ting og vi var ikke sammen. Han likte meg og likte å tilbringe tid med meg men han hadde ikke følelser eller var «der» at jeg var viktig. 

Anonymkode: e04a2...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye likt med eksem min og meg. Vi hadde 8 mnd med fantastisk dating før vi ble sammen i høst. Han tok masse initiativ til turer, middager, inkludering av venner og familie, sex etc. Tenkte at jeg hadde truffet drømmemannen. Så i høst dro vi på tur i 2 uker. Da vi kom hjem spurte jeg om vi var kjærester eller om vi skulle gå hver vår vei. Han sa da at han følte at jeg var mer kompis enn kjæreste. Det kom som lyn fra klar himmel og det var ingen tegn fra han ifh til det.

Vi gikk hvert til vårt, jeg kuttet kontakt, han fortsatte å sende litt fine videoer og snapper. Halvannen uke etter kom han tilbake og ville at vi skulle bli kjærester. Han som kom tilbake var en helt annen enn den jeg hadde datet. Han var avvisende, inkluderte meg ikke i planene sine, ville ha en umenneskelig frihet. Han ville fortsatt bruke tid på og med meg, men tok aldri initiativ til det selv i helger, kun hverdager. Han var mye ute på fylla med kompiser og oppførte seg som en umoden drittunge. Alt skulle være på hans premisser til enhver tid. Dette begynte straks etter vi ble sammen og han «flyttet» inn til meg etter et par mnd. Noe som ble naturlig siden vi bodde så nærme hverandre og jeg hadde større leilighet. 
 

I starten gikk det fint, men jo mer avist jeg følte meg og pushet, jo mer tok han avstand. Jeg skjønte at han hadde problemer med seg selv og dette fikk alvorlige konsekvenser ifh til jobb. Jeg fikk han til å begynne i terapi og han tok selv initiativ til at vi skulle gå i parterapi. Det ble med et par timer der og så ble det slutt. Det ble for mye styr og krangling. 
 

Da vi bodde sammen ønsket han ikke å forholde seg til meg og mine planer. Kun seg og sitt. Han mente det var mas å si ifra om planene for dagen de dagene vi hadde fri og jobbet noenlunde likt. Begge jobber turnus. Etterhvert sa jeg da at han kunne flytte hjem til seg selv så jeg slapp å forholde meg til han som en samboer siden han inne ønsket det. Da ble han sint. Han ønsket at vi skulle ha to separate liv, men også ha et liv sammen. Han ville at han skulle leve tilnærmet en singel person, uten å være utro og med grenser, men være i et forhold. Helt åpenbart at han har ting han må jobbe med ifh til barndom og seg selv, pluss at han har forpliktelsesangst. 

Vi var sammen i 7 mnd pluss 8 mnd med dating. Han gjorde det slutt for 3 uker siden. Hardt og vondt, men det måtte til. Jeg mistet all respekt for meg selv og ble koko av han. Kom deg videre ts. Du skader deg selv. 

 

Anonymkode: dfecd...a16

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må finne seg selv og være glad i seg selv før han kan bli det i noen andre. Problemet til disse mennene er at de kommer til å gå glipp av den kjæresten de kunne hatt det godt med og vært lykkelige med, men de tillater aldri seg selv å bli følelsesmessig berørt og har trent seg til å betrakte ekte følelser som et tegn på svakhet. Det kan være pga. dårlige forhold tidligere til foreldre, venner kjæreste eller andre faktorer. 

Anonymkode: dfecd...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han må finne seg selv og være glad i seg selv før han kan bli det i noen andre. Problemet til disse mennene er at de kommer til å gå glipp av den kjæresten de kunne hatt det godt med og vært lykkelige med, men de tillater aldri seg selv å bli følelsesmessig berørt og har trent seg til å betrakte ekte følelser som et tegn på svakhet. Det kan være pga. dårlige forhold tidligere til foreldre, venner kjæreste eller andre faktorer. 

Anonymkode: dfecd...a16

Ja han har jo hatt en litt trøblete barndom med skrev foreldre og en mor som alltid var sur på han

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja han har jo hatt en litt trøblete barndom med skrev foreldre og en mor som alltid var sur på han

Anonymkode: 578e4...920

Nå er du hans "sure mor" i hans øyne. 

Anonymkode: e4180...499

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er du hans "sure mor" i hans øyne. 

Anonymkode: e4180...499

Ja bortsett fra at jeg er ikke sur da. 😆 ovenfor han så er jeg ganske vanlig.

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg forsøkte å gå videre. Han klarte å «få» meg inn i kaoset igjen. Bestilte ferien sammen. Nå angrer jeg. 
 

story nå:

han dro på gutte tur fredag. Ringte han x1 fredag før kvelden. Samtalen varte i 6 min. Han snakket lite og var stille. 
jeg ringte ikke noe mer. Han sendte ikke så mye sms. Lørdag var samme. Lite sms fra han. Vi ringte ikke. 
søndag: han forteller at han hadde mistet telefonen på natten osv. men LOVTE Å ringe fra kompisen sin telefon når han kom tilbake på hotellrommet. Og han skulle sende fra messenger via pc for å svare om jeg hadde sendt. 
Jeg sendte en messenger melding etter landskampen for han sa vi skulle ringes etter den. Hørte aldri noe. 
han vet og visste hvor mye jeg syns det var vanskelig og angst osv. også hører jeg ikke noe. 
er det innafor meg å reagere? Jeg er skikkelit skuffa. Eller dramatiserer jeg nå?

var han selv som lovte å svare på messenger når han skulle legge seg og ringe. Kl er nå 06.30 mandag morgen har ikke hørt ett pip. 
Jeg tenker jeg avbestiller den ferien vi bestilte i juli. 

Anonymkode: 578e4...920

Tenker også du bør avbestille. Tror du det blir noe koselig? Så hensynsløs og teit som han er så sitter han vel heller og drikker sammen med randoms enn å henge med deg. Ikke fordi det er noe galt med deg, men fordi han er en tosk som ikke behandler deg skikkelig. Uff, får så vondt av deg. Hvor lenge skal du gå og plages? Han får deg jo ikke til å føle deg bra! :(

Anonymkode: 6f379...0c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja bortsett fra at jeg er ikke sur da. 😆 ovenfor han så er jeg ganske vanlig.

Anonymkode: 578e4...920

Det handler ikke om hvordan du er, men hvordan han forholder seg til nære relasjoner. 

Anonymkode: e4180...499

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog, nå! 

Dere har en veldig usunn relasjon. 

Han bruker deg når det passer han, han leker med deg. 

Du sier du har angst, og da kommer du deg ikke vekk fra han før du tar tak i angsten din og får hjelp til hvordan stå på egne ben uten han. 

Lykke til! ❤️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker også du bør avbestille. Tror du det blir noe koselig? Så hensynsløs og teit som han er så sitter han vel heller og drikker sammen med randoms enn å henge med deg. Ikke fordi det er noe galt med deg, men fordi han er en tosk som ikke behandler deg skikkelig. Uff, får så vondt av deg. Hvor lenge skal du gå og plages? Han får deg jo ikke til å føle deg bra! :(

Anonymkode: 6f379...0c6

Ja. Jeg skal avbestille men er i hans email. Skal forsøke å ringe imorgen. Er mitt kort som ble brukt men har referanse nr. 

jeg tror hele tiden at han kan umulig være sååå kjip mot meg når han sier han er glad i meg. Og han sa igår han skulle ringe etter fotball kampen når han kom på rommet. Har ikke hørt fra han på nesten 24 timer nå. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...