Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skal til psykolog snart. 
han påstod han hadde tatt det opp med sin psykolog og fått støtte i at hans oppførsel mot meg og at det var jeg som reagerte unormalt ?! 
Jeg sleit ikke så mye med min egen verdi før jeg møtte han her. Før jeg møtte han her hadde jeg troen på alt det gode og jeg skulle møte kjærligheten. Jeg trodde han var det siden han var så snill i starten men så har han bare rivd en og en bit av meg i flere biter og nå føles det ikke ut som jeg er meg selv lengre. Mistet troen på det gode og kjærligheten. 

Anonymkode: 578e4...920

Les det du har skrevet på nytt, og slå opp med fyren. Uansett hvem av dere som måtte ha "rett" i at den andres oppførsel er feil (du har rett), så er det en avsporing. Dere trenger ikke være enige om det i det hele tatt, for du skal uansett ikke være sammen med en fyr som får deg til å føle deg sånn. 

Endret av Kelsier
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg skal til psykolog snart. 
han påstod han hadde tatt det opp med sin psykolog og fått støtte i at hans oppførsel mot meg og at det var jeg som reagerte unormalt ?! 
Jeg sleit ikke så mye med min egen verdi før jeg møtte han her. Før jeg møtte han her hadde jeg troen på alt det gode og jeg skulle møte kjærligheten. Jeg trodde han var det siden han var så snill i starten men så har han bare rivd en og en bit av meg i flere biter og nå føles det ikke ut som jeg er meg selv lengre. Mistet troen på det gode og kjærligheten. 

Anonymkode: 578e4...920

Du trenger ikke miste troen på hverken det gode eller kjærligheten, TS :)  Du har hatt uflaks og møtt en drittsekk, men dette kan du heldgivis gjøre noe med. Dump ham, og ikke se deg tilbake. Og bare sånn for ordens skyld - ingen seriøse psykologer uttaler seg om psyken og atferden til mennesker de ikke har møtt, så den påstanden der kan du ta med flere tonn salt!

Anonymkode: 2c049...504

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom nettopp hjem. Og han har bare tatt tingene og dratt. Uten å si noe. Så ringte jeg. Han var sur fordi jeg reagerte på ang fredagen. Så han ville ikke være med meg

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kom nettopp hjem. Og han har bare tatt tingene og dratt. Uten å si noe. Så ringte jeg. Han var sur fordi jeg reagerte på ang fredagen. Så han ville ikke være med meg

Anonymkode: 578e4...920

Så, slik velger han å møte deg når du prøver å si fra om noe du ikke syns er greit. Det er talende, syns du ikke? 

Anonymkode: d3493...409

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skal til psykolog snart. 
han påstod han hadde tatt det opp med sin psykolog og fått støtte i at hans oppførsel mot meg og at det var jeg som reagerte unormalt ?! 
Jeg sleit ikke så mye med min egen verdi før jeg møtte han her. Før jeg møtte han her hadde jeg troen på alt det gode og jeg skulle møte kjærligheten. Jeg trodde han var det siden han var så snill i starten men så har han bare rivd en og en bit av meg i flere biter og nå føles det ikke ut som jeg er meg selv lengre. Mistet troen på det gode og kjærligheten. 

Anonymkode: 578e4...920

Du legger vel merke til at alle som svarer her reagerer som deg? Så hvem er det som er unormal?

Anonymkode: ac6e1...306

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du legger vel merke til at alle som svarer her reagerer som deg? Så hvem er det som er unormal?

Anonymkode: ac6e1...306

Ja. Jeg legger merke til det. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så, slik velger han å møte deg når du prøver å si fra om noe du ikke syns er greit. Det er talende, syns du ikke? 

Anonymkode: d3493...409

Syns det er skikkelig sårende. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem ts❤kanskje like greit han har dratt, virker ikke som et godt forhold for deg ut fra hva du har skrevet i tråden. Leder også at du skal til psykolog. Det er bra ! 

Håper du kutter fyren helt ut nå, begynner i terapi og får ting i rett retning igjen. Man lærer hele tiden i livet, nå har du kanskje lært noe om hva du ikke skal godta fra en mann?

Det finnes så mye bra mennesker der ute som du kan få det bedre med😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 10.15):

Jeg hadde forstått om han hadde spesifikke planer med gutta fredag men han sier bare han ikke vil blokkere. Og da er jeg blokkeringen. Og han mener det ikke har betydning for leg hvilken dag vi er sammen. Jeg har også helg fredag så syns absolutt det er mer digg å sitte oppe en fredag enn en onsdag for da skal jeg opp tidlig 

Anonymkode: 578e4...920

Men sier han at han har blokka lørdagen, den lørdagen han skal ut med gutta også eller?? 

Om ikke så er du bare ei som er kjekk å ha tilgjengelig, men at han oppfatter det som at du stikker kjepper i hjula om du vil planlegge noe på en fastsatt dag.

Holder med den som skrev at denne karen er ikke voksen nok til ett  forhold (evt ikke forelska nok)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oslo..jeg har sagt jeg ikke gidder å være ett alternativ på fredag om ikke annet skjer. Men han bryr seg ikke om det jeg sier. Han svarer «jeg lager ikke ett problem ut av fredagen»

Anonymkode: 578e4...920

Du trenger ikke lage problemer av fredag du heller, du kan rett og slett være opptatt og utilgjengelig. 

Anonymkode: e4180...499

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kom nettopp hjem. Og han har bare tatt tingene og dratt. Uten å si noe. Så ringte jeg. Han var sur fordi jeg reagerte på ang fredagen. Så han ville ikke være med meg

Anonymkode: 578e4...920

Ok

Anonymkode: 7057a...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kom nettopp hjem. Og han har bare tatt tingene og dratt. Uten å si noe. Så ringte jeg. Han var sur fordi jeg reagerte på ang fredagen. Så han ville ikke være med meg

Anonymkode: 578e4...920

Det som er uthevet her, er vel i bunn og grunn konklusjonen på denne tråden og hele dette «forholdet». Han vil ikke være med deg. Punktum.

Mulig han vil være med deg i ny og ne, når det ikke forstyrrer alt som er kulere i livet hans, og når han vil ha sex. Altså som en fuck friend. Men han vil ikke være kjæreste med deg. Og han vil ikke planlegge avtaler med deg. Han vil bare være med deg når absolutt alt skjer på hans premisser. 

Så er det opp til deg om du vil ta dette (elendige) tilbudet, eller om du takker nei.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det hjelper deg dessverre ikke å lage mange forskjellige tråder her inne med litt forskjellig problemstilling hver gang - de bunner alle ut i samme problem, at han bare utnytter deg. Du har fått hundrevis av svar, alle er enig om at han oppfører seg dårlig. Likevel hekter du deg fast i ham igjen og igjen og nekter å gi slipp uansett hvor bedritent han behandler deg. Hva så om alle her syns du har rett, når han driter i det? Ingenting du kan si kan endre ham og oppførselen hans, når han gir faen i alle andre aspekter ved deres «forhold» enn lettvinn sex når det passer ham. Godt å høre at du skal få hjelp his psykolog. Håper også du tar til deg alle se gode tipsene her om hvordan du kan utvide nettverket ditt, det hadde nok vært godt for deg.

Anonymkode: 9cd9c...321

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er akkurat det han gjør. Sier at jeg reagerer feil og at enhver annen jente ville ikke reagert på min måte. Jeg har bare sagt at jeg ikke forstår hvorfor han sier det han sier og hvorfor det er ett problem å si ja til meg når han mest sannsynlig skal ut lørdag og reiser på gutte tur neste helg. Er det da krise å lage en avtale med meg nå på fredag?!

Anonymkode: 578e4...920

Akkurat det har han rett i. Enhver annen jente ville bedt ham dra til helvete.

Anonymkode: e45cf...fe8

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde giddet å være i et forhold med noen som hadde så liten respekt for meg og mine følelser som det typen din har ts. Seriøst, hvorfor gidder du? Og vet du hva, går du fra han så er du fri til å finne deg en ny type. En mye snillere type som kanskje til og med kan åpne for at du kan få et større nettverk. En som vil deg godt og som tar vare på deg. For slike mannfolk finnes, han du er sammen nå er bare søppel. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som er problemet. Det er han. Det nytter ikke å diskutere det med han, for han bare forvirrer deg og manipulerer deg med å snakke deg trill rundt. Han lyger nok om hva psykologen hans sier. Uansett har nok ikke psykologen hans hørt hele sannheten. Men uansett så reagerer du ikke helt riktig. For det er ikke riktig av deg å la han behandle deg dårlig. Det fortjener du ikke. Men du skal ikke få han til å behandle deg bra. For hele fyren er en drittsekk, og eneste løsningen er å kvitte deg med han. For DU FORTJENER BEDRE ❤️❤️❤️

Anonymkode: f7992...594

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er ikke du som er problemet. Det er han. Det nytter ikke å diskutere det med han, for han bare forvirrer deg og manipulerer deg med å snakke deg trill rundt. Han lyger nok om hva psykologen hans sier. Uansett har nok ikke psykologen hans hørt hele sannheten. Men uansett så reagerer du ikke helt riktig. For det er ikke riktig av deg å la han behandle deg dårlig. Det fortjener du ikke. Men du skal ikke få han til å behandle deg bra. For hele fyren er en drittsekk, og eneste løsningen er å kvitte deg med han. For DU FORTJENER BEDRE ❤️❤️❤️

Anonymkode: f7992...594

Jeg har prøvd så mamge ganger men hver gang så er jeg så alene og ringer han. Jeg vet det er dumt. Jeg blir forvirret av han. 
han sa han kunne komme tilbake rundt 03 inatt. Men jeg sa nei. Han sa vi kunne snakke imorgen. Jeg sa nei til det å. Håper jeg klarer å tenke på at det har vært mange kjipe stunder. Og at det er ikke verdt å bruke mer energi på han. Hjelper sikkert med en psykolog time for å få struktur på tanker og følelser. Jeg har trodd dette var kjærlighet men det er det jo ikke. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Aldri i livet om jeg hadde giddet å være i et forhold med noen som hadde så liten respekt for meg og mine følelser som det typen din har ts. Seriøst, hvorfor gidder du? Og vet du hva, går du fra han så er du fri til å finne deg en ny type. En mye snillere type som kanskje til og med kan åpne for at du kan få et større nettverk. En som vil deg godt og som tar vare på deg. For slike mannfolk finnes, han du er sammen nå er bare søppel. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

Har litt vanskeligheter med å tenke at en ny fyr ikke er som han. Og at det var jeg som var problemet. Så om jeg finner en ny så vil det samme skje for det er meg. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS, det hjelper deg dessverre ikke å lage mange forskjellige tråder her inne med litt forskjellig problemstilling hver gang - de bunner alle ut i samme problem, at han bare utnytter deg. Du har fått hundrevis av svar, alle er enig om at han oppfører seg dårlig. Likevel hekter du deg fast i ham igjen og igjen og nekter å gi slipp uansett hvor bedritent han behandler deg. Hva så om alle her syns du har rett, når han driter i det? Ingenting du kan si kan endre ham og oppførselen hans, når han gir faen i alle andre aspekter ved deres «forhold» enn lettvinn sex når det passer ham. Godt å høre at du skal få hjelp his psykolog. Håper også du tar til deg alle se gode tipsene her om hvordan du kan utvide nettverket ditt, det hadde nok vært godt for deg.

Anonymkode: 9cd9c...321

Nei hjelper ikke. Dere kjenner jo igjen innleggene uansett hvordan jeg vinkler🙈. Og dere sier det samme på hvert innlegg at jeg bør droppe han. 
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare dropper han selv. Hvorfor er jeg ikke sterk nok til å bare droppe han. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sessan_ said:

Det som er uthevet her, er vel i bunn og grunn konklusjonen på denne tråden og hele dette «forholdet». Han vil ikke være med deg. Punktum.

Mulig han vil være med deg i ny og ne, når det ikke forstyrrer alt som er kulere i livet hans, og når han vil ha sex. Altså som en fuck friend. Men han vil ikke være kjæreste med deg. Og han vil ikke planlegge avtaler med deg. Han vil bare være med deg når absolutt alt skjer på hans premisser. 

Så er det opp til deg om du vil ta dette (elendige) tilbudet, eller om du takker nei.

Han vil ikke gjøre avtale med TS på fredag fordi hun har mast om det. Fordi det gir ham et sykt egoboost å avvise henne. Ingenting han elsker mer enn når TS tigger og ber om hans tid og oppmerksomhet. Og det gjør hun omtrent hele tiden fordi hun er så ufattelig lettlurt. Han vet akkurat hva han skal gøre for å trigge hennes desperasjon. 

Anonymkode: 1f0de...089

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...