Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det du som har laget flere tråder om kjæresten din? 
 

gå videre i livet tenker jeg. Skaff deg hjelp mot den dårlige selvfølelsen og la kjæresten din slippe.  
 

lykke til videre. 

Anonymkode: 5e067...336

Har hatt noen tråder ja

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta noen steg tilbake og kjenne tter hva du savner i det forholdet du er i og om det er ting du har forsøkt formidle uten hell - tenk så over hvilken følelse du satt igjen med i etterkant og se for deg et helt liv sammen med et menneske som gir deg dette når du trenger noe annet - er det OK for deg? Hvis ikke har du to valg, sett krav - ikke si vil du, si jeg trenger eller si takk for meg det har vært lærerikt men nå går jeg videre alene.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (10 minutter siden):

Ta noen steg tilbake og kjenne tter hva du savner i det forholdet du er i og om det er ting du har forsøkt formidle uten hell - tenk så over hvilken følelse du satt igjen med i etterkant og se for deg et helt liv sammen med et menneske som gir deg dette når du trenger noe annet - er det OK for deg? Hvis ikke har du to valg, sett krav - ikke si vil du, si jeg trenger eller si takk for meg det har vært lærerikt men nå går jeg videre alene.. 

Jeg skulle ønske det var så enkelt. Jeg har virkelig prøvd mange ganger. 
lang historie kort så er mistet jeg alt nettverket mitt etter mitt forrige lange forhold. Så nå har jeg bare han. Han er den ene som vet hva jeg sliter med. Og selvom han er den som gjør meg utrygg så har jeg ihvertfall en. 
Synes det er vanskelig å gi 100% slipp når jeg vet jeg blir sittende helt alene hver dag.  
 

Og ja jeg får hjelp for dette

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

bare har lyst til å høre deres meninger og tanker. 
Har vært sammen med en fyr i 1,5 år. Vi er begge i 30 årene. Ting har vært litt frem og tilbake. 
så. Vi hadde helgen sammen og så skal han reise den 3 juni på gutte tur. 
jeg vet det er CL på lørdag som kommer så vet han skal ut. 
jeg spør om vi skal ha fredag sammen. Han sier «vil ikke blokkere fredagen itilfelle det skjer noe». Så sa jeg er det å blokkere fredag om du legger planer med meg. ?!

så sa han bare «skal jeg bruke ett annet ord- jeg ser ikke problemet om vi er sammen onsdag eller torsdag. Det spiller ingen rolle hvilken dag det er for deg»

jeg sa fredag er jo helg for meg å. Det er forskjell på dagene. Jeg skal ikke tidlig opp lørdag feks. 
 

greia er at jeg blir litt såret når han ikke kan planlegge en fredag med meg og det kalles å blokkere men han skal ut lørdagen og guttetur neste helg det igjen..samt han er ute en del på hverdagene til sent

er det feil av meg å reagere eller ikke? 

 

 

Anonymkode: 578e4...920

Du er suttekluten hans. 

Anonymkode: c7aa6...9d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle ønske det var så enkelt. Jeg har virkelig prøvd mange ganger. 
lang historie kort så er mistet jeg alt nettverket mitt etter mitt forrige lange forhold. Så nå har jeg bare han. Han er den ene som vet hva jeg sliter med. Og selvom han er den som gjør meg utrygg så har jeg ihvertfall en. 
Synes det er vanskelig å gi 100% slipp når jeg vet jeg blir sittende helt alene hver dag.  
 

Og ja jeg får hjelp for dette

Anonymkode: 578e4...920

Det betyr ikke at han har frikort til å behandle deg dårlig, å være ensom er tungt men det er tyngre over tid å være ensom i et forhold ❤️ 

Jeg tenker kanskje at du velger bli i dette forholdet selv om du vet det ikke er slik du ønsker det, og har dine grunner til det, det er helt OK - men da må du også eie problemene du føler på, erkjenne at de er der men at du ikke ønsker gjøre noe for å endre den situasjonen akkurat nå. Du kan ikke forandre han tror jeg ikke.. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bedre enn han der. Må dere frem med avtalebok når dere skal ha sex også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 11.49):

Jeg skulle ønske det var så enkelt. Jeg har virkelig prøvd mange ganger. 
lang historie kort så er mistet jeg alt nettverket mitt etter mitt forrige lange forhold. Så nå har jeg bare han. Han er den ene som vet hva jeg sliter med. Og selvom han er den som gjør meg utrygg så har jeg ihvertfall en. 
Synes det er vanskelig å gi 100% slipp når jeg vet jeg blir sittende helt alene hver dag.  
 

Og ja jeg får hjelp for dette

Anonymkode: 578e4...920

Det du trenger er å bygge deg nytt nettverk og ikke basere deg på  kjæresten.  Alle på KG- jeg inviterer til idedugnad: Hvordan få flere venner?

Jeg tenker på å bli med i en forening. Bordtennisklubb, Røde Kors, Bygdeungdomslaget.....

 

Endret av I Grosny
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Du kan bedre enn han der. Må dere frem med avtalebok når dere skal ha sex også?

Har mistet litt troen på at jeg kan finne en som faktisk liker meg og alt det der. Nei vi avtaler ikke sex men føler det går mest når han har lyst

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (Akkurat nå):

Det du trenger er å bygge deg nytt nettverk og ikke basere deg  kjæresten.  Alle på KG- jeg inviterer til idedugnad: Hvordan få flere venner?

Jeg tenker på å bli med i en forening. Bordtennisklubb, Røde Kors, Bygdeumdomslaget.....

 

Jeg trener x4-5 hver uke. Og har det sosialt der men det blir bare der. Har ingen nære i fritiden som jeg kan snakke med. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Du kan bedre enn han der. Må dere frem med avtalebok når dere skal ha sex også?

 

TS: ---- eh, eh, eeeeh, eh, du vet, eeeh, at når vi ikke har kastet søppel på 2 dager er det på tide å, eeeh, kaste søppelet igjen - eeeh, så det ikke oppstår vond, eeeh, lukt ... ---- 

Mannen til TS: eh, slutt å maze, jeg har ikke tid til å være et sivilisert menneske! Jeg skal ut på byen og leke Rambo. 

Anonymkode: c7aa6...9d8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (4 minutter siden):

Det betyr ikke at han har frikort til å behandle deg dårlig, å være ensom er tungt men det er tyngre over tid å være ensom i et forhold ❤️ 

Jeg tenker kanskje at du velger bli i dette forholdet selv om du vet det ikke er slik du ønsker det, og har dine grunner til det, det er helt OK - men da må du også eie problemene du føler på, erkjenne at de er der men at du ikke ønsker gjøre noe for å endre den situasjonen akkurat nå. Du kan ikke forandre han tror jeg ikke.. 

jeg vet jeg ikke kan endre han. Jeg lever vel bare i ett håp om jeg skal være bra nok. Får angst når jeg er alene. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

TS: ---- eh, eh, eeeeh, eh, du vet, eeeh, at når vi ikke har kastet søppel på 2 dager er det på tide å, eeeh, kaste søppelet igjen - eeeh, så det ikke oppstår vond, eeeh, lukt ... ---- 

Mannen til TS: eh, slutt å maze, jeg har ikke tid til å være et sivilisert menneske! Jeg skal ut på byen og leke Rambo. 

Anonymkode: c7aa6...9d8

Jeg er ikke en sånn person. Kaster søpla selv jeg

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har mistet litt troen på at jeg kan finne en som faktisk liker meg og alt det der. Nei vi avtaler ikke sex men føler det går mest når han har lyst

Anonymkode: 578e4...920

Jeg var redd for at det var noe i den gaten, når det passer ham.

Grunnlaget du presenterer her for å bli, fordi du er redd for at noen liker deg og alt det der, der skal du overse. Noen liker deg veldig godt, men vet det ikke ennå fordi dere ikke har møttes og du driver med møtebooking med en kjip fyr. 

Du fortjener å føle deg ønsket, ikke tilpasset.

  • Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Jeg var redd for at det var noe i den gaten, når det passer ham.

Grunnlaget du presenterer her for å bli, fordi du er redd for at noen liker deg og alt det der, der skal du overse. Noen liker deg veldig godt, men vet det ikke ennå fordi dere ikke har møttes og du driver med møtebooking med en kjip fyr. 

Du fortjener å føle deg ønsket, ikke tilpasset.

Takk. Det var fint skrevet

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg vet jeg ikke kan endre han. Jeg lever vel bare i ett håp om jeg skal være bra nok. Får angst når jeg er alene. 

Anonymkode: 578e4...920

Du er bra nok! Men det hjelper ikke at andre sier eller viser deg det om du ikke tror det selv. Du får hjelp skriver du, for angst og mental helse - det er bra! Bare husk at det er du som ivaretar din mentale helse - du er bra nok, alltid - også på dager der du er langt nede, har angst, sliter - da er du også bra nok ❤️ du er deg, lik deg selv på godt og vondt som best du kan. Finn deg ting å gjøre, gå i biblioteket, sitt der og les, ta en kaffe på en fortauskafe, gå i svømmehallen (man svømmer alltid alene uansett), dra på museum - finn ting å gøre, beveg deg - fyll dagene dine med det DU liker.. 

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (3 minutter siden):

Du er bra nok! Men det hjelper ikke at andre sier eller viser deg det om du ikke tror det selv. Du får hjelp skriver du, for angst og mental helse - det er bra! Bare husk at det er du som ivaretar din mentale helse - du er bra nok, alltid - også på dager der du er langt nede, har angst, sliter - da er du også bra nok ❤️ du er deg, lik deg selv på godt og vondt som best du kan. Finn deg ting å gjøre, gå i biblioteket, sitt der og les, ta en kaffe på en fortauskafe, gå i svømmehallen (man svømmer alltid alene uansett), dra på museum - finn ting å gøre, beveg deg - fyll dagene dine med det DU liker.. 

når jeg er nede så sliter jeg med å gjøre ting. Klarer ikke. Får veldig angst

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

når jeg er nede så sliter jeg med å gjøre ting. Klarer ikke. Får veldig angst

Anonymkode: 578e4...920

små steg, ett og ett, start på en god dag. Du er den som kan hjelpe deg selv til et bedre liv ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med at han blokkerer ut tid til deg? Du høres ganske slitsom ut som lager drama over småting.

Anonymkode: 33a69...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva er problemet med at han blokkerer ut tid til deg? Du høres ganske slitsom ut som lager drama over småting.

Anonymkode: 33a69...d57

Har ikke laget noe drama altså. Har bare stilt han ett spørsmål. Er vel mer helthelts bilde og måten han svarer på. Hvorfor kan han ikke avtale en kveld med meg når han ikke har planer? 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (50 minutter siden):

små steg, ett og ett, start på en god dag. Du er den som kan hjelpe deg selv til et bedre liv ❤️ 

Takk❤️Syns det er vanskelig å lage god dag alene. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Men må nok starte ett sted men tar tid…

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...