Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg blir forvirret når han sier jeg ikke skal reagere sånn men samtidig så føler jeg at han avviser meg. Men han vrir på det og sier jeg ikke skal se sånn på det. Forstår ikke hvordan jeg skal ellers forstå det

Anonymkode: 578e4...920

Hvorfor er du fortsatt sammen med han?

Anonymkode: 063c1...e7e

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 13.34):

 Han kaller meg bare kjæreste light da han ikke vil definere oss helt 100%. 

Anonymkode: 578e4...920

Da er det jo ikke mer å lure på. Han prioriterer ikke deg, så ikke prioriter ham

Anonymkode: e4180...499

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du skal avlyse hele fredag og si at du har andre planer. Hvis han spør hva, så si at det har han ikke noe med.

Anonymkode: f7992...594

Dette 

Anonymkode: e4180...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (På 23.5.2022 den 11.58):

Alle på KG- jeg inviterer til idedugnad: Hvordan få flere venner?

Jeg tenker på å bli med i en forening. Bordtennisklubb, Røde Kors, Bygdeungdomslaget.....

 

Ei venninne av meg vet jeg er en del ensom, da hun ikke har igjen mange i vår hjemby (jeg har flyttet for å studere). 

Hun har blitt med i diverse snap-grupper (som også har Facebook grupper), og de tror jeg har det veldig sosialt! :) Vet hun har fått flere nye bekjentskaper og venner via de snap-gruppene, og blitt kjent med andre som bor i nærheten av henne. 

Kanskje det kan være et alternativ, ts?

Anonymkode: 97ccc...960

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Fordi jeg blir forvirret når han sier jeg ikke skal reagere sånn men samtidig så føler jeg at han avviser meg. Men han vrir på det og sier jeg ikke skal se sånn på det. Forstår ikke hvordan jeg skal ellers forstå det

Anonymkode: 578e4...920

Han lurer deg

Anonymkode: f7992...594

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 11.19):

Er det du som har laget flere tråder om kjæresten din? 
 

gå videre i livet tenker jeg. Skaff deg hjelp mot den dårlige selvfølelsen og la kjæresten din slippe.  
 

lykke til videre. 

Anonymkode: 5e067...336

Kjenner jeg blir så irritert av sånne kommentarer. Gi faen i å kommentere, tenker jeg. 

Anonymkode: 8f291...0f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 10.37):

Jeg prøver å tenke forskjellig. Men følelsene mine sier at det han gjør ikke er ok. Han mener jeg ikke er rasjonell ang dette

Anonymkode: 578e4...920

Selvfølgelig sier han du ikke er rasjonell. Dette er ren manipulering, slik at han kan ha deg på gress. 
Gjør deg selv en tjeneste og blokker hele fyren fra livet ditt. 

Anonymkode: 24bfc...bbc

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke kjæresten din, han er en mann som gir blaffen i deg.

Anonymkode: 19744...ae6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi jeg blir forvirret når han sier jeg ikke skal reagere sånn men samtidig så føler jeg at han avviser meg. Men han vrir på det og sier jeg ikke skal se sånn på det. Forstår ikke hvordan jeg skal ellers forstå det

Anonymkode: 578e4...920

Han respektere ikke deg og dine føleler. Han skal da ikke komme her og si hvordan du skal reagere.

Her bør du avslutte alt med han. Din psyke blir bare verre av å ha han der 'ett ute et sted'.

Anonymkode: ad087...43e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge vil du ha det slik? Vil du ha en forandring må DU gjøre en forandring. Han endrer seg neppe. Du er hovedpersonen ditt liv.

Anonymkode: d3493...409

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de andre her, han vet at du er «desperat» og han utnytter det så til de grader. Jeg vet at det er vanskelig når du ikke har så mye annet nettverk, men du bør heller være alene enn sammen med noen som ikke vil deg godt. Kan jeg spørre hvor i landet du bor? 

Anonymkode: 95fdc...fe6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2022 at 1:40 PM, AnonymBruker said:

Han sier at jeg andre attributter som gjør at han vil være med meg. Vet ikke hva han mener jeg

Anonymkode: 578e4...920

Fylkets simpleste fitte..  

Anonymkode: 1f0de...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg blir forvirret når han sier jeg ikke skal reagere sånn men samtidig så føler jeg at han avviser meg. Men han vrir på det og sier jeg ikke skal se sånn på det. Forstår ikke hvordan jeg skal ellers forstå det

Anonymkode: 578e4...920

Pølseselgere mener folk skal spise flere pølser. 

...

Fatter du egentlig hva det betyr? 

 

Anonymkode: 1f0de...089

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som eksen. 

Alt som ikke var studier, arbeid, trening eller med kompisene var bokstavlig talt bortkasta tid i hans øyne, etter noen år i forholdet. Var ikke det at vi ikke tilbragte tid sammen, men denne tiden var tydeligvis bare bortkasta.

Ville også flytte i kollektiv med kompiser, var jo siste sjansen til å bo med dem. Det ble siste dråpen i glasset for min del. 

Var digg å slippe å føle meg som «bortkasta tid», eller å måtte tilbringe tid med et helt kollektiv av hasjrøykende bedrevitere for å være med han. 

 

Anonymkode: 574d7...566

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er backup'n hans, han har deg på gress i tilfelle noe morsommere enn deg dukker opp på fredag. 
 

Ta til takke, eller takk for selskapet -ditt valg.

Anonymkode: a7eb2...5b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fylkets simpleste fitte..  

Anonymkode: 1f0de...089

Det var da brutalt sagt

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Støtter de andre her, han vet at du er «desperat» og han utnytter det så til de grader. Jeg vet at det er vanskelig når du ikke har så mye annet nettverk, men du bør heller være alene enn sammen med noen som ikke vil deg godt. Kan jeg spørre hvor i landet du bor? 

Anonymkode: 95fdc...fe6

Oslo..jeg har sagt jeg ikke gidder å være ett alternativ på fredag om ikke annet skjer. Men han bryr seg ikke om det jeg sier. Han svarer «jeg lager ikke ett problem ut av fredagen»

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han respektere ikke deg og dine føleler. Han skal da ikke komme her og si hvordan du skal reagere.

Her bør du avslutte alt med han. Din psyke blir bare verre av å ha han der 'ett ute et sted'.

Anonymkode: ad087...43e

Det er akkurat det han gjør. Sier at jeg reagerer feil og at enhver annen jente ville ikke reagert på min måte. Jeg har bare sagt at jeg ikke forstår hvorfor han sier det han sier og hvorfor det er ett problem å si ja til meg når han mest sannsynlig skal ut lørdag og reiser på gutte tur neste helg. Er det da krise å lage en avtale med meg nå på fredag?!

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er akkurat det han gjør. Sier at jeg reagerer feil og at enhver annen jente ville ikke reagert på min måte. Jeg har bare sagt at jeg ikke forstår hvorfor han sier det han sier og hvorfor det er ett problem å si ja til meg når han mest sannsynlig skal ut lørdag og reiser på gutte tur neste helg. Er det da krise å lage en avtale med meg nå på fredag?!

Anonymkode: 578e4...920

Tydeligvis er det det, fordi han ikke bryr seg om deg og vil ha deg på vent. Får du noe psykologhjelp? For du trenger åpenbart å jobbe med din egen verdi.

Anonymkode: 8d627...eeb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tydeligvis er det det, fordi han ikke bryr seg om deg og vil ha deg på vent. Får du noe psykologhjelp? For du trenger åpenbart å jobbe med din egen verdi.

Anonymkode: 8d627...eeb

Jeg skal til psykolog snart. 
han påstod han hadde tatt det opp med sin psykolog og fått støtte i at hans oppførsel mot meg og at det var jeg som reagerte unormalt ?! 
Jeg sleit ikke så mye med min egen verdi før jeg møtte han her. Før jeg møtte han her hadde jeg troen på alt det gode og jeg skulle møte kjærligheten. Jeg trodde han var det siden han var så snill i starten men så har han bare rivd en og en bit av meg i flere biter og nå føles det ikke ut som jeg er meg selv lengre. Mistet troen på det gode og kjærligheten. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...