Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

bare har lyst til å høre deres meninger og tanker. 
Har vært sammen med en fyr i 1,5 år. Vi er begge i 30 årene. Ting har vært litt frem og tilbake. 
så. Vi hadde helgen sammen og så skal han reise den 3 juni på gutte tur. 
jeg vet det er CL på lørdag som kommer så vet han skal ut. 
jeg spør om vi skal ha fredag sammen. Han sier «vil ikke blokkere fredagen itilfelle det skjer noe». Så sa jeg er det å blokkere fredag om du legger planer med meg. ?!

så sa han bare «skal jeg bruke ett annet ord- jeg ser ikke problemet om vi er sammen onsdag eller torsdag. Det spiller ingen rolle hvilken dag det er for deg»

jeg sa fredag er jo helg for meg å. Det er forskjell på dagene. Jeg skal ikke tidlig opp lørdag feks. 
 

greia er at jeg blir litt såret når han ikke kan planlegge en fredag med meg og det kalles å blokkere men han skal ut lørdagen og guttetur neste helg det igjen..samt han er ute en del på hverdagene til sent

er det feil av meg å reagere eller ikke? 

 

 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 5
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette kommer ikke til å funke. Beklager. Han er ikke voksen enda. 

Anonymkode: 6eeeb...7a2

Jeg hadde forstått om han hadde spesifikke planer med gutta fredag men han sier bare han ikke vil blokkere. Og da er jeg blokkeringen. Og han mener det ikke har betydning for leg hvilken dag vi er sammen. Jeg har også helg fredag så syns absolutt det er mer digg å sitte oppe en fredag enn en onsdag for da skal jeg opp tidlig 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres fremdeles ut som dere faktisk er TRE år gamle.

ikke over tretti år liksom...                  

Anonymkode: 9f331...fa7

  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

høres fremdeles ut som dere faktisk er TRE år gamle.

ikke over tretti år liksom...                  

Anonymkode: 9f331...fa7

Enig i det

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skill snørr og bart.

Det som frustrerer deg er at han ikke prioriterer tid med deg.

Ordbruken "blokkere" kan bare være hans måte å si "holde av" og er ikke I seg selv negativt

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han respektere ikke tiden din, og synes sitt liv er viktigere enn ditt. Hadde oppført meg likt tilbake og hatt det veldig travelt fremover 

Anonymkode: 7be81...3cf

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epictetus skrev (4 minutter siden):

Skill snørr og bart.

Det som frustrerer deg er at han ikke prioriterer tid med deg.

Ordbruken "blokkere" kan bare være hans måte å si "holde av" og er ikke I seg selv negativt

Det som provoserer er vel at ts i tillegg skal holde kalenderen sin åpen...hvis ingen vil blokkere tiden sin blir det jo ingen tid.

Anonymkode: 7be81...3cf

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en usjarmerende «mann» kvitt deg med han, han er umoden og herser med deg. 

Anonymkode: eff9b...6f4

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ehh.. hvorfor er han sammen med deg egentlig? Han vil bare tilbringe tid med deg om det ikke er noe bedre som dukker opp? Det er jo sjarmerende. "Okei da, jeg kan være med kjæresten min, men bare fordi det ikke var noe morsommere som skjedde den kvelden". Nei nei nei nei nei. 

Anonymkode: 8d627...eeb

Akkurat sånn det føles. Jeg er bare ett alternativ når ikke annet gøy dukker opp

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat sånn det føles. Jeg er bare ett alternativ når ikke annet gøy dukker opp

Anonymkode: 578e4...920

Det er jo ikke bare sånn det føles, det er sånn. 

Du må kjenne etter om dette er okei eller ikke, for jeg tror ikke han der kommer til å endre seg ❤️ 

Anonymkode: 8d627...eeb

  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat sånn det føles. Jeg er bare ett alternativ når ikke annet gøy dukker opp

Anonymkode: 578e4...920

Er ikke så nøye med deg, liksom. Du er fin å ha hvis det ikke dukker opp noe mer spennende. 

Nei, vet du hva. Sånn hadde ikke jeg villet ha det. Det er viktig å ta vare på vennskap med kompiser, men det er også viktig og kanskje enda viktigere å ha det bra med sin kjæreste. Mener jeg da. Jeg prioriterer min kjæreste først og han meg.

Anonymkode: 6f379...0c6

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke så nøye med deg, liksom. Du er fin å ha hvis det ikke dukker opp noe mer spennende. 

Nei, vet du hva. Sånn hadde ikke jeg villet ha det. Det er viktig å ta vare på vennskap med kompiser, men det er også viktig og kanskje enda viktigere å ha det bra med sin kjæreste. Mener jeg da. Jeg prioriterer min kjæreste først og han meg.

Anonymkode: 6f379...0c6

Jeg prøver å tenke forskjellig. Men følelsene mine sier at det han gjør ikke er ok. Han mener jeg ikke er rasjonell ang dette

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å tenke forskjellig. Men følelsene mine sier at det han gjør ikke er ok. Han mener jeg ikke er rasjonell ang dette

Anonymkode: 578e4...920

Det er han som er snål her altså, ikke du. Det er fullstendig normalt å reagere som du gjør når kjæresten har deg på vent i tilfelle det dukker opp noe bedre å bruke tiden sin på. 

Anonymkode: 8d627...eeb

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et nøkkelord her, og det er ikke orde blokkere, men kjæreste. En kjæreste er ikke en jentevenn man har et spesielt forhold til som man ikke har til noen andre. Nei, en kjæreste er det som ordet sier; det kjæreste man har. For denne mannen er ikke du kjæresten hans. Han har andre ting som er mer kjært enn deg, og derfor ville ikke jeg ha investert noe i et slikt forhold.  

Anonymkode: d8828...0b7

  • Liker 18
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør hvorfor kan ikke vi avtale fredagen når du vet du skal ut lørdag. Og gutte tur neste helg. Hva er greia med fredagen som gjør at du ikke kan avtale med meg. 
han sier «jeg har ingen planer» så sier jeg «okei men da kan du avtale med meg da» men da sier han nei- itilfelle det er en konsert han ville gå på sier han så kan han ikke avtale med meg. Så sa jeg men det skal du ikke. 
 

Så sier han å avtale med meg på fredag er som å planlegge høstferie. Han mente det er lang tid fremover. Det er 4 dager 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har laget flere tråder om kjæresten din? 
 

gå videre i livet tenker jeg. Skaff deg hjelp mot den dårlige selvfølelsen og la kjæresten din slippe.  
 

lykke til videre. 

Anonymkode: 5e067...336

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi jeg egentlig tror det har noen hensikt, men du kan prøve å gjøre deg litt mindre tilgjengelig. Ikke vær på tilbudssiden når det gjelder å gjøre avtaler, la han ta initiativet - og neste gang han vil gjøre en avtale med deg, så passer det ikke for deg. Men jeg mistenker at han vil være veldig fornøyd med en slik ordning der det ikke stilles noen krav til ham, fordi han egentlig bare har deg på gress. Dessverre. 

Anonymkode: 2c049...504

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...