Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har dagen din vært? Har du klart å blokkere? 

Anonymkode: d3493...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan har dagen din vært? Har du klart å blokkere? 

Anonymkode: d3493...409

Har slettet men ikke blokkert.
Regner ikke med han tar mye kontakt for han tar ikke mye kontakt ellers da han ikke syns det er poeng å kommunisere så mye. jeg svarer ikke om han sender 

men ellers har dagen vært følelsesmessig litt tung men det går nok over med tiden

 

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har slettet men ikke blokkert.
Regner ikke med han tar mye kontakt for han tar ikke mye kontakt ellers da han ikke syns det er poeng å kommunisere så mye. jeg svarer ikke om han sender 

men ellers har dagen vært følelsesmessig litt tung men det går nok over med tiden

 

Anonymkode: 578e4...920

Bra jobba! Det er ikke lett å rive seg løs fra en slik hekt du har havnet i ved at han er varm/kald og av/på. Men nå er du i gang. Det kan du være stolt av! Nå har du også åpnet opp for mulighet for bedre ting og gjensidig kjærlighet i livet ditt! 

Anonymkode: d3493...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bra jobba! Det er ikke lett å rive seg løs fra en slik hekt du har havnet i ved at han er varm/kald og av/på. Men nå er du i gang. Det kan du være stolt av! Nå har du også åpnet opp for mulighet for bedre ting og gjensidig kjærlighet i livet ditt! 

Anonymkode: d3493...409

Håper det❤️ Men skal vente en stund før jeg møter en ny. Vil være litt alene. Finne litt ut av ting og fordøye det jeg har vært igjennom. Har vært skikkelig grusomt om det kan beskrives med ett ord 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Håper det❤️ Men skal vente en stund før jeg møter en ny. Vil være litt alene. Finne litt ut av ting og fordøye det jeg har vært igjennom. Har vært skikkelig grusomt om det kan beskrives med ett ord 

Anonymkode: 578e4...920

Ja, det skjønner jeg! Det er sikkert lurt å bearbeide før du går videre. Og så blir det bedre omsider! Det er bra du skal til psykolog, det må være godt nå! Det høres grusomt ut, ikke rart du er preget❤️Jeg ønsker deg styrke og masse kjærlighet og glede i framtiden! 

Anonymkode: d3493...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste og kanskje vanskeligste for deg begynner nå. Når han merker at du er blitt kald og fryser han ut, så vil han skru på sjarmen x1000. Det er nå det blir tøft! Du må ikke la deg bli manipulert tilbake! Merk mine ord, han vil bli varm og god nå snart når han merker at du mener dette.

Ikke fall for det! For det blir også 1000x vanskeligere for deg å bryte ut etterpå hvis du lar deg lure.. for han vil prøve å lure deg tilbake!

Idealisering og devalueringsfasen, Google deg opp på narsissister og projiseringteknikker. Skaff deg verktøy og se han med nye briller.

Anonymkode: 44efb...cca

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det skjønner jeg! Det er sikkert lurt å bearbeide før du går videre. Og så blir det bedre omsider! Det er bra du skal til psykolog, det må være godt nå! Det høres grusomt ut, ikke rart du er preget❤️Jeg ønsker deg styrke og masse kjærlighet og glede i framtiden! 

Anonymkode: d3493...409

Takk for det. Blir en prosess men er bedre å være alene enn å ha så mye vondt, gråte hver dag, stadig bli skuffet og kjempe for en kjærlighet som aldri var der. 
Det er helt ok å være alene da for jeg var jo i utgangspunktet alene med han uansett. 
☺️

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det viktigste og kanskje vanskeligste for deg begynner nå. Når han merker at du er blitt kald og fryser han ut, så vil han skru på sjarmen x1000. Det er nå det blir tøft! Du må ikke la deg bli manipulert tilbake! Merk mine ord, han vil bli varm og god nå snart når han merker at du mener dette.

Ikke fall for det! For det blir også 1000x vanskeligere for deg å bryte ut etterpå hvis du lar deg lure.. for han vil prøve å lure deg tilbake!

Idealisering og devalueringsfasen, Google deg opp på narsissister og projiseringteknikker. Skaff deg verktøy og se han med nye briller.

Anonymkode: 44efb...cca

Oi takk for tips. Skal Google med engang. 
jeg vet jeg har brukt lang tid på å komme meg ut. Men er utrolig hvor svak man blir selvom jeg vet så godt han aldri var 100 % all in. 
skal sjekke det ut nå. Se om jeg gjenkjenner noe

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også! Hvordan går det, ts? 

Anonymkode: fcad7...2f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det lurer jeg på også! Hvordan går det, ts? 

Anonymkode: fcad7...2f2

oi takk for at dere spør. Går litt opp og ned. Idag feks er en vanskelig dag. St hans aften pleide å være min favoritt dag i hele året. Er litt trist idag. 
han har sendt noen sms. Jeg har svart men han er jo akkurat den samme kalde følelsesløse personen. Orker ikke tenke på han nesten. Han har gjort meg så vondt langt inni hjerte- og jeg tillot det 😥

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

oi takk for at dere spør. Går litt opp og ned. Idag feks er en vanskelig dag. St hans aften pleide å være min favoritt dag i hele året. Er litt trist idag. 
han har sendt noen sms. Jeg har svart men han er jo akkurat den samme kalde følelsesløse personen. Orker ikke tenke på han nesten. Han har gjort meg så vondt langt inni hjerte- og jeg tillot det 😥

Anonymkode: 578e4...920

Jeg skjønner at det er vondt og kjipt, men det blir bedre❤️

Hva er status nå, egentlig?

Anonymkode: fea45...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at det er vondt og kjipt, men det blir bedre❤️

Hva er status nå, egentlig?

Anonymkode: fea45...b01

Tror statusen er at jeg fortsatt prøver å løsrive meg. Han sier jo det samme gamle. Jeg har satt ned foten og sagt jeg ikke aksepterer noen av de tingene. 
han verken forstår eller har selvinnsikt til å skjønne at han har såret meg. 

jeg tigger ikke lengre etter hans kjærlighet. 
med tiden skal jeg finne en som gir kjærlighet av seg selv uten at jeg må spørre. 

jeg er veldig nedbrutt av det forholdet så tar små skritt hver dag og av til litt tilbake. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tror statusen er at jeg fortsatt prøver å løsrive meg. Han sier jo det samme gamle. Jeg har satt ned foten og sagt jeg ikke aksepterer noen av de tingene. 
han verken forstår eller har selvinnsikt til å skjønne at han har såret meg. 

jeg tigger ikke lengre etter hans kjærlighet. 
med tiden skal jeg finne en som gir kjærlighet av seg selv uten at jeg må spørre. 

jeg er veldig nedbrutt av det forholdet så tar små skritt hver dag og av til litt tilbake. 

Anonymkode: 578e4...920

Så sterk du er!❤️Så glad for at du ser verdien din. For hver dag som går vil du være nærmere å få det bedre. 

Anonymkode: d3493...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...