Gå til innhold

Kjæresten kaller å planlegge med meg å blokkere tiden sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har det hett i mange år, også på innenlandsreiser. Det er jo derfor de rimeligste billettene er så billige nå, fordi svært lite er inkludert, ikke en gang bagasje. 

Anonymkode: e4180...499

Hvaaa? Er det ikke med bagasje???

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi forsøker igjen.

Kan du forklare meg hva som foregår oppi hodet på deg når du sier ja til å BETALE for flybilletter til ferie mange uker ute i fremtiden med en mann du har "slått opp med" omkring en gang i uken, hver uke, det siste halve året minst? 

 

Anonymkode: 1f0de...089

ja det er ett godt spørsmål. Hva foregår oppi hodet. 
han lovte meg masse ting. Så jeg trodde alt ville blir bedre og at turen skulle bety noe. Men gutteturen ødela igjen. Fylla. Poker. Osv. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at for hver eneste gang han er «utilgjengelig» og du sitter å gråter, så har han vunnet. Han har ALL makten i forholdet. Tenk hvor mye bedre han hadde behandlet deg hvis du hadde krevd at han skulle behandle deg bedre. For eksempel, skal han på guttetur? Det driter du i! Gå ut og gjør noe med livet ditt. Hvis ikke du klarer det, så legger du deg under dyna også sier du at du har gjort noe med livet ditt. Lyv hvis du må, men ta tilbake makten i forholdet. Det du gjør nå er å ligge på bakken mens du ber han om å tråkke på deg. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tenk at for hver eneste gang han er «utilgjengelig» og du sitter å gråter, så har han vunnet. Han har ALL makten i forholdet. Tenk hvor mye bedre han hadde behandlet deg hvis du hadde krevd at han skulle behandle deg bedre. For eksempel, skal han på guttetur? Det driter du i! Gå ut og gjør noe med livet ditt. Hvis ikke du klarer det, så legger du deg under dyna også sier du at du har gjort noe med livet ditt. Lyv hvis du må, men ta tilbake makten i forholdet. Det du gjør nå er å ligge på bakken mens du ber han om å tråkke på deg. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

Ja prøver hardt igjen da. 
nå kan han ikke ringe for idag skal han spille poker til 23. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er jo voksen men kanskje ikke så moden når det kommer til å stå i disse situasjonene. Jeg var jo gift før han i 9 år. Og nå vært med denne fyren i snart 2 år. 
jeg kjenner jeg syns det er kjempe vanskelig å akseptere det at han behandler meg så dårlig at det gjør vondt langt inni hjertet for hvorfor gjør han det når jeg er så grei. Hvorfor er jeg aldri bra nok?!

men jeg kommer ingen vei. Eneste veien er da å bli alene. Men er vel nesten bedre å være alene enn å ha det vondt. Jeg vet ikke 

Anonymkode: 578e4...920

Du blir ikke alene resten av livet fordi denne mannen er en drittsekk. Det er veldig usansynnelig, så du trenger ikke og burde ikke gå inn i offerrollen pga dette! 
 

Den relasjonen du er i nå har så og si alle damer vært igjennom, og nå var det din tur. Alle har vært med en drittsekk som utnytter og lyver, man må bare ta med seg de erfaringene en gjør videre :) 

Anonymkode: c3542...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja prøver hardt igjen da. 
nå kan han ikke ringe for idag skal han spille poker til 23. 

Anonymkode: 578e4...920

Du skal bare drite i nær han er tilgjengelig og ikke, du burde bare slette han og blokkere han. Og selvfølgelig avbestille den turen. Du skylder ikke han noen forklaring, og han kommer aldri til å være ærlig mot deg. Nytter ikke prøve å prate med en som utnytter og lyver, du må ta et valg å komme deg videre. 
 

Ingen bryr seg om han spiller poker til kl 23, mest sannsynlig gjør han kanskje ikke det heller. Du burde ihvertfall ikke bry deg, bare kutt ut kontakten. Han kommer ikke til å lure på hvor du ble av, for det er jo på tide at du reagerer . 

Anonymkode: c3542...801

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

ja det er ett godt spørsmål. Hva foregår oppi hodet. 
han lovte meg masse ting. Så jeg trodde alt ville blir bedre og at turen skulle bety noe. Men gutteturen ødela igjen. Fylla. Poker. Osv. 

Anonymkode: 578e4...920

Du høres veldig umoden ut for alderen, du sier du er voksen, men måten du beskriver tankegangen din på høres jo ut som et barn? 

Anonymkode: c3542...801

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og igjen har du kontaktet kort selskapet.  Viss du ikke  betaler ikke gyldige  biletter .   Det er kun  registret  ikke betalt ennå vel.  Si noe om at du ble litt lurt . ?

Anonymkode: 2d8ab...c7b

jo det er betalt😩

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du høres veldig umoden ut for alderen, du sier du er voksen, men måten du beskriver tankegangen din på høres jo ut som et barn? 

Anonymkode: c3542...801

Skriver fort men ja sikkert umoden når det kommer til denne relasjonen. Aldri nektet på det

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skal bare drite i nær han er tilgjengelig og ikke, du burde bare slette han og blokkere han. Og selvfølgelig avbestille den turen. Du skylder ikke han noen forklaring, og han kommer aldri til å være ærlig mot deg. Nytter ikke prøve å prate med en som utnytter og lyver, du må ta et valg å komme deg videre. 
 

Ingen bryr seg om han spiller poker til kl 23, mest sannsynlig gjør han kanskje ikke det heller. Du burde ihvertfall ikke bry deg, bare kutt ut kontakten. Han kommer ikke til å lure på hvor du ble av, for det er jo på tide at du reagerer . 

Anonymkode: c3542...801

Han bryr seg nok neppe om jeg sier hadet eller bare forsvinner

Anonymkode: 578e4...920

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler faktisk han har utnyttet deg til å betale flybilletter til han også. De pengene der ser du nok aldri igjen. Håper du har det fra han skriftlig at han har sagt han skal betale tilbake for sin billett så kanskje du kan true med å anmelde han og faktisk ha noe power bak ordene også. 

For en skikkelig drittsekk. Skikkelig skikkelig drittsekk. Kom deg langt langt unna han. Ikke noe å samle på, ikke noe å satse på. Du er reserve når han føler for det. 

Anonymkode: dd6bf...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvaaa? Er det ikke med bagasje???

Anonymkode: 578e4...920

Nei, det er ekstra på mange billetter nå.

Noen steder må du tom betale for håndbagasje. Jeg fløy nettopp mellom Oslo og Bergen tur/retur, betalte 130 kr ekstra for håndbagasje. 

Og man betaler ekstra for å kunne avbestille og ombooke billetter. 

Anonymkode: e4180...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja prøver hardt igjen da. 
nå kan han ikke ringe for idag skal han spille poker til 23. 

Anonymkode: 578e4...920

Din jobb er å drite i hva han gjør klokka 23. Hva skal DU gjøre klokka 23? Skal du sove så du får en god natts søvn? Skal du se en teit men koselig jentefilm? Du har dessverre ikke tid til å prate med han for du holder på med noe, men kanskje dere kan prates i morgen hvis ikke du er opptatt. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Din jobb er å drite i hva han gjør klokka 23. Hva skal DU gjøre klokka 23? Skal du sove så du får en god natts søvn? Skal du se en teit men koselig jentefilm? Du har dessverre ikke tid til å prate med han for du holder på med noe, men kanskje dere kan prates i morgen hvis ikke du er opptatt. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

Jeg skal nok engang gjøre ett forsøk. Skal ikke kontakte han

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det er ekstra på mange billetter nå.

Noen steder må du tom betale for håndbagasje. Jeg fløy nettopp mellom Oslo og Bergen tur/retur, betalte 130 kr ekstra for håndbagasje. 

Og man betaler ekstra for å kunne avbestille og ombooke billetter. 

Anonymkode: e4180...499

Han sa slapp av det er med så mange kofferter du vil 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Føler faktisk han har utnyttet deg til å betale flybilletter til han også. De pengene der ser du nok aldri igjen. Håper du har det fra han skriftlig at han har sagt han skal betale tilbake for sin billett så kanskje du kan true med å anmelde han og faktisk ha noe power bak ordene også. 

For en skikkelig drittsekk. Skikkelig skikkelig drittsekk. Kom deg langt langt unna han. Ikke noe å samle på, ikke noe å satse på. Du er reserve når han føler for det. 

Anonymkode: dd6bf...2d2

Han svarer aldri direkte på ting jeg skriver. Så meldingen om jeg sier at han må vippse når han får telefon svarte han aldri på. 
han svarer bare på noe helt annet hver gang jeg skriver. 

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sa han enten kunne snakke med meg og droppe poker ellers blokkerte jeg han. Det svarte han aldri på 

han sa bare han kunne ringe fra poker stedet men gidder ikke ha en samtale med han mens han spiller. Blir helt usaklig å snakke sammen da. 
så da han bare at hotell rommet var så trist at han ikke ville være der hele kvelden. Jeg sa er hele kvelden fr 21.30 også snakker vi også evt sove?! Det ville han ikke. Da vil ikke jeg mer heller. Nå han kan stå på sitt så skal jeg stå på mitt. Jeg er faktisk litt lei av å bruke energien min på han. Jeg kommer jo aldri noe vei uansett hvor mange ord, timer og energi jeg bruker. Står stille. 
 

hadde han brydd seg om oss hadde han satt av tid for den samtalen på rommet og snakket ut men han er helt stille i samtaler. Er jeg som snakker så svarer han i ny og ne «jeg er snill» og masse andre rare ting

Anonymkode: 578e4...920

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa du har vært på fylla i 3 dager men kan ikke gi meg en time på hotell rommet ikveld når du er alene uten kompisene. De andre kompisene har dratt hjem. Han er der en ekstra dag før han skal videre på jobb reise imorgen med 06 flyet. Så tenkte derfor at om vi snakket 21.30 så var set normalt å sove men han ville spille poker til 24. jeg begynner ikke samtale kl 24 fordi han velger poker. Da velger ikke jeg han når han ikke velger meg. 

Anonymkode: 578e4...920

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg sa han enten kunne snakke med meg og droppe poker ellers blokkerte jeg han. Det svarte han aldri på 

han sa bare han kunne ringe fra poker stedet men gidder ikke ha en samtale med han mens han spiller. Blir helt usaklig å snakke sammen da. 
så da han bare at hotell rommet var så trist at han ikke ville være der hele kvelden. Jeg sa er hele kvelden fr 21.30 også snakker vi også evt sove?! Det ville han ikke. Da vil ikke jeg mer heller. Nå han kan stå på sitt så skal jeg stå på mitt. Jeg er faktisk litt lei av å bruke energien min på han. Jeg kommer jo aldri noe vei uansett hvor mange ord, timer og energi jeg bruker. Står stille. 
 

hadde han brydd seg om oss hadde han satt av tid for den samtalen på rommet og snakket ut men han er helt stille i samtaler. Er jeg som snakker så svarer han i ny og ne «jeg er snill» og masse andre rare ting

Anonymkode: 578e4...920

Hva skjedde med at du skulle drite i hva han holdt på med i kveld? Nå høres du bare fryktelig slitsom ut for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skjedde med at du skulle drite i hva han holdt på med i kveld? Nå høres du bare fryktelig slitsom ut for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 95fdc...fe6

Jeg bare får ut tanker. Skal ikke snakke med han. Har ikke svart han engang på hans siste melding

Anonymkode: 578e4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...