Cid Skrevet 30. mai #31842 Skrevet 30. mai Lur Venn skrev (1 time siden): 😆 horny Jelly men Kostet 68kr med, overrasket at de ikke satt prisen til 69kr 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #31844 Skrevet 30. mai Cid skrev (3 timer siden): Det er lørdag og brukerne har noe ekstra godt å kose seg med i dag, dette er brukernes lørdagsgodt. @Titania @Strigiformes @n0vember @CAPS LOCK @fugl fønix @Sola de @Natriumclorid @Minimeg1234 @Kryneren @Hoppetaujenta @Ciaran og Ciara og @Maskinfører deler på godteri. @Stacy__ @Beneath the Moon @SVK @lolitsme @Lur Venn @sofie777 @MissStiles @Perine @jukkapalme @MegJa @Frøkenfryden @Fighter83 @Ford3000 @Polly Ester @Sjokoladepenge @Nietsoj @xQueenKx @mia83 @Rumle @Wonders Jeg kjøpte dette. Alle kjøpte seg noe å drikke med. Vi synes at her var det mye godt snop inne.
Cid Skrevet 30. mai #31846 Skrevet 30. mai Rumle skrev (36 minutter siden): Nam nam! God lørdag! Like så 1
Lur Venn Skrevet 30. mai #31847 Skrevet 30. mai Cid skrev (2 timer siden): Kostet 68kr med, overrasket at de ikke satt prisen til 69kr 😅 😆 hvor får man kjøpt disse?
Cid Skrevet 30. mai #31848 Skrevet 30. mai Lur Venn skrev (1 minutt siden): 😆 hvor får man kjøpt disse? Her https://www.superkul.no/hus-gaver/gavetips-etter-sesong/bursdags-og-julegaver/stor-eske-med-horny-jelly-men-150-gram-godteri-130821?gad_source=1&gad_campaignid=17414071830&gbraid=0AAAAAD_Zfs59BWYl2L2NLWsg6P06VlXLV&gclid=Cj0KCQjwlerQBhDMARIsAB16H-U5eUpeIPEdYKw7D2FDPe_MPk3CsYQ968MuOf_YHd8Oh84SO0H1h8waAu6DEALw_wcB Men jeg liker bedre prisen her 🤪 https://www.kondomeriet.no/spiselig/sexy-jelly-men-godteri/tilbehor/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[S]_22201280544&utm_content=175470815438&utm_term=BR-116469&gad_source=1&gad_campaignid=22201280544&gbraid=0AAAAADR5bKRumG3zya1RbTitJUOUZ5oIk&gclid=Cj0KCQjwlerQBhDMARIsAB16H-XrtjNFg28f8tiJG4Y76swyP45hVK-igG_pF_C86orlEcQ9kyfP_YUaAtWPEALw_wcB
xQueenKx Skrevet 30. mai #31849 Skrevet 30. mai Takk for godisen! Visste du at det er godt å spise det som "frokostblanding"?
Cid Skrevet 30. mai #31850 Skrevet 30. mai xQueenKx skrev (4 minutter siden): Takk for godisen! Visste du at det er godt å spise det som "frokostblanding"? Med melk?
Cid Skrevet 30. mai #31852 Skrevet 30. mai xQueenKx skrev (26 minutter siden): Yes! Husker jeg likte de kjeksene veldig mye på 90 tallet som unge. 1
Kryneren Skrevet 30. mai #31853 Skrevet 30. mai Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Åhh...tusen takk for godteri i dag. Jeg åpner den med en gang jeg og bare si ifra om noe trengs å smakes på av alt det andre som er avbildet. Sett på makan til så mye godsaker! Cid er en snill mann! Takk Takk 🤩 Er det noen som vil ha litt candy floss, så bytter jeg gjerne til meg en smak av noe annet 😄
Wonders Skrevet 1. juni #31854 Skrevet 1. juni Cid skrev (På 30.5.2026 den 10.39): Det er lørdag og brukerne har noe ekstra godt å kose seg med i dag, dette er brukernes lørdagsgodt. @Titania @Strigiformes @n0vember @CAPS LOCK @fugl fønix @Sola de @Natriumclorid @Minimeg1234 @Kryneren @Hoppetaujenta @Ciaran og Ciara og @Maskinfører deler på godteri. @Stacy__ @Beneath the Moon @SVK @lolitsme @Lur Venn @sofie777 @MissStiles @Perine @jukkapalme @MegJa @Frøkenfryden @Fighter83 @Ford3000 @Polly Ester @Sjokoladepenge @Nietsoj @xQueenKx @mia83 @Rumle @Wonders Jeg kjøpte dette. Alle kjøpte seg noe å drikke med. Takk
n0vember Skrevet 1. juni #31855 Skrevet 1. juni Cid skrev (På 30.5.2026 den 10.39): Det er lørdag og brukerne har noe ekstra godt å kose seg med i dag, dette er brukernes lørdagsgodt. @Titania @Strigiformes @n0vember @CAPS LOCK @fugl fønix @Sola de @Natriumclorid @Minimeg1234 @Kryneren @Hoppetaujenta @Ciaran og Ciara og @Maskinfører deler på godteri. @Stacy__ @Beneath the Moon @SVK @lolitsme @Lur Venn @sofie777 @MissStiles @Perine @jukkapalme @MegJa @Frøkenfryden @Fighter83 @Ford3000 @Polly Ester @Sjokoladepenge @Nietsoj @xQueenKx @mia83 @Rumle @Wonders Jeg kjøpte dette. Alle kjøpte seg noe å drikke med. Takker og neier!
Lur Venn Skrevet 6. juni #31856 Skrevet 6. juni (endret) Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter Endret 6. juni av Lur Venn Leif skiver 4 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni #31857 Skrevet 6. juni (endret) Lur Venn skrev (42 minutter siden): Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter Vi synes at dette er en skikkelig bra episode. Endret 6. juni av Ciaran og Ciara
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #31858 Skrevet 6. juni Anton er alltid hyggelig selskap, så dette er jeg enig i.
Cid Skrevet 6. juni #31859 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter En pen🍦
Cid Skrevet 6. juni #31860 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Anton er alltid hyggelig selskap, så dette er jeg enig i. Dere er det perfekte par
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå