Lur Venn Skrevet 5. mai #31781 Skrevet 5. mai Cid skrev (16 timer siden): Det har kompis sin datter også sagt en del ganger når jeg driver og tøyser 😅 sist gang holdt hun på å drite på seg da lol. Jeg er blitt som en onkel for henne, kjent henne siden hun var nyfødt Er det @lolitsme du snakker om😁
Cid Skrevet 5. mai #31782 Skrevet 5. mai Lur Venn skrev (8 minutter siden): Hadde helt glemt disse, men det minner litt om noe du kunne skrevet også😁 Kanskje jeg kan skrive episode 9 da, men re-caste de fleste
Cid Skrevet 5. mai #31783 Skrevet 5. mai Lur Venn skrev (8 minutter siden): Er det @lolitsme du snakker om😁 Nei men han er vel en fjern slekt.
Lur Venn Skrevet 5. mai #31784 Skrevet 5. mai Cid skrev (2 timer siden): Nei men han er vel en fjern slekt. Trodde @lolitsme var dame jeg
Cid Skrevet 5. mai #31785 Skrevet 5. mai Lur Venn skrev (1 time siden): Trodde @lolitsme var dame jeg Står han er mann. 1
lolitsme Skrevet 5. mai #31786 Skrevet 5. mai Lur Venn skrev (8 timer siden): Trodde @lolitsme var dame jeg 😏 Damm it, nå ble jeg avslørt! Haha 😂 1
Cid Skrevet 5. mai #31787 Skrevet 5. mai lolitsme skrev (1 minutt siden): 😏 Damm it, nå ble jeg avslørt! Haha 😂 Er du dame faktisk? 1
lolitsme Skrevet 5. mai #31788 Skrevet 5. mai Cid skrev (Akkurat nå): Er du dame faktisk? Nei 😂 ofc not.
Lur Venn Skrevet 6. mai #31789 Skrevet 6. mai Cid skrev (22 timer siden): Er du dame faktisk? Han liker å gå i dameklær 1
Lur Venn Skrevet 8. mai #31790 Skrevet 8. mai Episode 1001 (Natt) Endelig var det fredag igjen og det var tid for å smøre baguetten igjen for å si det sånn @Fighter83 hadde barnefri, hun hadde sendt ungene til Legoland, mens hun selv skulle til liggeland @Frøkenfryden hadde fått beskjed av franzen om å legge seg sex, hun skjønte tegninga selv om hun vanligvis legger seg ni @Titania hadde fått besøk av en som ville lære henne nye tekniker @Natriumclorid hadde også fått seg littegranne krydder denne kvelden @Hoppetaujenta avstår vanligvis fra slikt, men siden det var 8 mai og sånn følte hun seg frigjort @Cid hadde kledd seg ut som kuk skywalker og ventet på @Prinsesse Leia @Ciaran og Ciara skulle ha trekant med @Firkant @CAPS LOCK hadde lokket med seg @Fitturtittur hjem for å se på glassbitene hans @Stacy__ hadde sovna foran TVen, men skulle prøve på nytt neste fredag @jukkapalme hadde smurt seg inn med palmeolje (!) @Sola de hadde fått besøk av @Plutopluppi denne kveld, men han fikk ikke lov å røre Uranus 3 1
Cid Skrevet 8. mai #31791 Skrevet 8. mai Lur Venn skrev (3 minutter siden): Episode 1001 (Natt) Endelig var det fredag igjen og det var tid for å smøre baguetten igjen for å si det sånn @Fighter83 hadde barnefri, hun hadde sendt ungene til Legoland, mens hun selv skulle til liggeland @Frøkenfryden hadde fått beskjed av franzen om å legge seg sex, hun skjønte tegninga selv om hun vanligvis legger seg ni @Titania hadde fått besøk av en som ville lære henne nye tekniker @Natriumclorid hadde også fått seg littegranne krydder denne kvelden @Hoppetaujenta avstår vanligvis fra slikt, men siden det var 8 mai og sånn følte hun seg frigjort @Cid hadde kledd seg ut som kuk skywalker og ventet på @Prinsesse Leia @Ciaran og Ciara skulle ha trekant med @Firkant @CAPS LOCK hadde lokket med seg @Fitturtittur hjem for å se på glassbitene hans @Stacy__ hadde sovna foran TVen, men skulle prøve på nytt neste fredag @jukkapalme hadde smurt seg inn med palmeolje (!) @Sola de hadde fått besøk av @Plutopluppi denne kveld, men han fikk ikke lov å røre Uranus Må vente lenge siden hun døde i 2016 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #31792 Skrevet 8. mai Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 1001 (Natt) Endelig var det fredag igjen og det var tid for å smøre baguetten igjen for å si det sånn @Fighter83 hadde barnefri, hun hadde sendt ungene til Legoland, mens hun selv skulle til liggeland @Frøkenfryden hadde fått beskjed av franzen om å legge seg sex, hun skjønte tegninga selv om hun vanligvis legger seg ni @Titania hadde fått besøk av en som ville lære henne nye tekniker @Natriumclorid hadde også fått seg littegranne krydder denne kvelden @Hoppetaujenta avstår vanligvis fra slikt, men siden det var 8 mai og sånn følte hun seg frigjort @Cid hadde kledd seg ut som kuk skywalker og ventet på @Prinsesse Leia @Ciaran og Ciara skulle ha trekant med @Firkant @CAPS LOCK hadde lokket med seg @Fitturtittur hjem for å se på glassbitene hans @Stacy__ hadde sovna foran TVen, men skulle prøve på nytt neste fredag @jukkapalme hadde smurt seg inn med palmeolje (!) @Sola de hadde fått besøk av @Plutopluppi denne kveld, men han fikk ikke lov å røre Uranus Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 08:19 #31793 Skrevet lørdag kl. 08:19 Den frigjorte takker og hilser.
Cid Skrevet lørdag kl. 16:27 #31795 Skrevet lørdag kl. 16:27 Natriumclorid skrev (3 minutter siden): Ble bare pepper på meg 🥹 Cayennepepper?
Stacy__ Skrevet søndag kl. 21:10 #31796 Skrevet søndag kl. 21:10 Lur Venn skrev (På 8.5.2026 den 21.03): Episode 1001 (Natt) Endelig var det fredag igjen og det var tid for å smøre baguetten igjen for å si det sånn @Fighter83 hadde barnefri, hun hadde sendt ungene til Legoland, mens hun selv skulle til liggeland @Frøkenfryden hadde fått beskjed av franzen om å legge seg sex, hun skjønte tegninga selv om hun vanligvis legger seg ni @Titania hadde fått besøk av en som ville lære henne nye tekniker @Natriumclorid hadde også fått seg littegranne krydder denne kvelden @Hoppetaujenta avstår vanligvis fra slikt, men siden det var 8 mai og sånn følte hun seg frigjort @Cid hadde kledd seg ut som kuk skywalker og ventet på @Prinsesse Leia @Ciaran og Ciara skulle ha trekant med @Firkant @CAPS LOCK hadde lokket med seg @Fitturtittur hjem for å se på glassbitene hans @Stacy__ hadde sovna foran TVen, men skulle prøve på nytt neste fredag @jukkapalme hadde smurt seg inn med palmeolje (!) @Sola de hadde fått besøk av @Plutopluppi denne kveld, men han fikk ikke lov å røre Uranus Du har så rett @Lur Venn Jeg skal prøve på nytt neste helg! Denne bare fløy over
Lur Venn Skrevet søndag kl. 21:47 #31797 Skrevet søndag kl. 21:47 Natriumclorid skrev (På 9.5.2026 den 18.23): Ble bare pupper på meg 🥹 Åhåhå😁
Natriumclorid Skrevet mandag kl. 15:27 #31798 Skrevet mandag kl. 15:27 Lur Venn skrev (17 timer siden): Åhåhå😁 Vil ikke ha pupper 😨
Cid Skrevet mandag kl. 17:37 #31799 Skrevet mandag kl. 17:37 Natriumclorid skrev (2 timer siden): Vil ikke ha pupper 😨 Nupper da?
fugl fønix Skrevet mandag kl. 17:40 #31800 Skrevet mandag kl. 17:40 Cid skrev (2 minutter siden): Nupper da? Pølser 🌭🌭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå