Cid Skrevet 19. april #31721 Skrevet 19. april lolitsme skrev (4 minutter siden): 😂🤣🤣 Folk bør passe seg for meg! 💣 Uansett veldig bra! Takk elsket de gamle Olsen-banden filmene i oppveksten så dette var gøy det kommer kanskje flere filmer men da med brukere som ikke kom med i denne historien.
lolitsme Skrevet 19. april #31722 Skrevet 19. april Cid skrev (Akkurat nå): Takk elsket de gamle Olsen-banden filmene i oppveksten så dette var gøy det kommer kanskje flere filmer men da med brukere som ikke kom med i denne historien. Jeg har sett mye på de filmene selv, faktisk helt siden jeg var 17 år, og har mange gode minner med dem. Så lenge leve good old Olsenbanden! 1
Cid Skrevet 19. april #31723 Skrevet 19. april lolitsme skrev (15 minutter siden): Jeg har sett mye på de filmene selv, faktisk helt siden jeg var 17 år, og har mange gode minner med dem. Så lenge leve good old Olsenbanden! Udødelige klassikere
Fighter83 Skrevet 19. april #31724 Skrevet 19. april Cid skrev (2 timer siden): Kågebanden - Midterste Kupp Første film i Kågebanden, i rollelistene så finner vi. @Lur Venn som Lurven Fjolsen. @Maskinfører som Ben Jerry. @Cid som Kjell Makrell. @Fighter83 som Flørteborg Makrell. @Ciaran og Ciara som Kjell og Flørteborgs siamesiske tvilling Basse Nøff. @lolitsme som Atombombe Harry. @Frøkenfryden som Lurven sin psykolog Fryd Lund. @Titania som politidamen Hermine. @Ford3000 som politiassistenten Holms. @SVK som Kobe "Biffen" @Ramsay Street som Gangbang Johansen. @MissStiles som Gangbang sin assistent Stine Stil. @sofie777 som dame med hund. Jeg og Ben står utenfor Kvinneguiden og venter på Lurven som nettopp har kommet tilbake fra et års utestengelse. Ben: Ååå, der kommer han! 🇳🇴 Kjell: Ja det er et gledelig gjensyn 😊 Lurven: Dere, jeg har en plan Introen med skuespillerne blir spilt av. Fryd: Så du hadde nettopp kommet ut av en utestengelse og det første du gjorde var å planlegge et nytt kupp? Lurven: Ja du kjenner meg så godt Fryd Hjemme hos Kjell. Flørteborg: Ja her sitter dere gutter, hva med å hjelpe til med å ta bilder av meg for onlyfans kontoen min? Lurven: Tyst på deg Flørteborg! Vi sitter og planlegger et kupp her 🚬 Ben: Hva er planen din Lurven? Lurven: Klokka 12:45 hver dag så tar moderatorene på diskusjon en pause i 15 minutter, i de minuttene så er hvelvet med brukerinformasjon fritt for vakter. Kjell: Hva skal vi med brukerinformasjon? Skal vi gi dem til brukerne? Lurven: Nei din pappskalle, vi skal selge det til høystbydende. Lurven: Bygget eies av Gangbang Johansen, han har kontor rett ved siden av hvelvet og tar aldri pause. Etter litt "hjelp" så vil han tilbringe en times tid på toalettet, vi må først forbi assistenten hans Stine Stil. Ben: Helmaks Lurven! 👌🏻 Kjell: Det er vel ikke no' farlig Lurven? Lurven: Nei 🤥 Flørteborg: Nei nå er det nok gutter, enten så hjelper dere til med onlyfansen min eller så stikker dere, jeg har ikke en tråd å ha på meg! Kjell: Jeg kommer! Lurven: Nei det gjør du ikke, vi drar! Fryd: Så bare noen timer etter at utestengelsen din var over så planla du allerede en ny utestengelse? Lurven: Nei, alt var taima og tilrettelagt! Kjell: Hvem venter vi på? Ben: Vi venter på nevøen min Atombombe Harry. Kjell: Hvorfor heter han atombombe? Ben: Det finner du snart ut.. Harry: Halla folkens Kjell: Å fysj! Jeg skjønner hva du mener nå 🤢 Lurven: Æsj, hold deg for din hengerumpe! Harry: Sorry, jeg spiste taco i går kveld. Lurven: Jaja, har du med det jeg ba deg ta med? Harry: Ja her er det. Ben: Hva er det? Harry: Avføringsmiddel. Kjell: Hva skal du med det, skal du sniffe det? Lurven: Din pappskalle! Vi skal helle det oppi kaffien til Gangbang, Ben skal sjarmere Stine mens Harry har oppi middelet. Kjell: Hva skal jeg gjøre? Lurven: Du skal gjøre klart minnepennen slik at vi er klare til å overhøre brukerinformasjonen. Ben: Du er genial, Lurven! Fryd: Så dere hadde virkelig tenkt å hacke diskusjon? Lurven: Ikke hacke, bare "låne" informasjon. Fryd: Låne ja I mens på politidame Hermine sitt kontor. Hermine: Jeg aner ugler i mosen med Kågebanden ute i det fri igjen. Holms, Holms, Holms, hva skal jeg gjøre med dem? Hermine: Det kan de også godt notere dem, Holms. Holms: Ja sjef! Lurven: Her er vi utenfor bygget til Gangbang. Ben: Genialt Lurven! I bakgrunnen så ser vi Biffen. Biffen: 👿😈👊🏻 Ben: Når går vi inn? Lurven: Om 10 minutter. sofie777: Hei! Dere står i veien for meg og hunden min! Kjell: Oi unnskyld frue. 10 minutter senere. Lurven: Nå! Nå går vi inn, klokken er 12:45. Inne i bygget. Gangbang: Stine! Kan du sette på en kaffekanne? Stine: Ja så klart Gangbang ☕️ Ben: Neimen hallo der, jeg trodde ikke at engler jobbet på denne tiden av dagen 😘 Stine: Oi, det var snilt sagt ☺️🥰 Harry sniker seg forsiktig bort og har oppi middelet, mens Kjell gjør klar minnepennen. Ben: Det var meget hyggelig å prate med deg frøken Stine, jeg må stikke nå. Gangbang: Kaffien! Stine: Ja jeg kommer. Gangbang: Slurp slurp, faen! 🚽🧻🏃🏼♂️🏢 Stine: Oi det var raskt sjef. I mens så overfører Kjell brukerinformasjonen til minnepennen. Egon: Nå er det gjort, vi må stikke av før moderatorene kommer tilbake! Fryd: Så dere gikk til det steget å forgifte noen? Lurven: Ikke forgifte, bare en smakstilsetning. Fryd: 🤨 Ute av bygget så blir vi møtt av Biffen. Biffen: 👿👿👿 Lurven: Faen, løp karer! Kjell: Jeg vil hjem til Flørteborg 🥺 Harry: Fader, jeg må også på do nå! Ben: 🏃🏼♂️👹 SVK: Grrr 👺 Når vi tror vi er trygge så møter vi på Hermine. Hermine: Lurven Fjolsen, skulle man ikke tro det! Fryd: Da var vel løpet kjørt? Lurven: Ja det så ikke bra ut.. Hermine: Jeg hørte på radioen at noen har ranet diskusjon, vet du noe om det? Lurven: Nei nei, jeg er uskyldig 😇 Kjell: Ja vi hakke gjort noe gale vi! Minnepennen faller ut av Kjell sin lomme. Holms: Sjef! Se! Hermine: Ja hva har vi nå her. Ben: Det er den nyeste sesongen av Euphoria. Kjell: Ja hu Flørteborg elsker virkelig den serien! Hermine: Tar de meg for en idiot? Lurven: Jeg tar ikke noe akkurat nå Hermine: Din dårlige humor gjør det bare mer garantert at du er arrestert! Lurven: 😕 Hjemme hos Flørteborg. Basse Nøff: Pappa, hvor er Onkel Lurven? Kjell: Han har blitt sendt på ferie, han ser vi ikke på en stund.. Ben: Å Lurven 😓 Flørtepus: Kommer du og hjelper meg med bildene nå Kjell? Kjell: Ja! Ta med Basse og kjøp en is Ben. Fryden: Flott historie, og hvor er minnepennen nå. Lurven: Vet ikke 😕 Fryd: Jeg vet (hun tar fram noe fra lommen sin) Lurven: Hvordan i alle dager fikk du tak i den? Fryd: Du er ikke min eneste pasient Fryd: Jeg får ikke betalt nok for denne jobben. Lurven: Så vi skal dele på den? Fryd: Dele nei? Du skal tilbake til utestengelsen mens jeg bestiller neste fly til Spania 🏝️🥂🛩️ Lurven: 😲 Slutt. Nostalgi dere🤩 1
Cid Skrevet 19. april #31725 Skrevet 19. april Fighter83 skrev (3 minutter siden): Nostalgi dere🤩 Husker hvor spennende filmene var som barn 😃 Pappa hadde flere på vhs som jeg så på når jeg var hos han, husker spesielt den hvor ene sønnen til Kjell skal konfirmeres og så skal Egon og dem sprenge noe mens det pågår en konsert. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april #31726 Skrevet 19. april Cid skrev (4 timer siden): Kågebanden - Midterste Kupp Første film i Kågebanden, i rollelistene så finner vi. @Lur Venn som Lurven Fjolsen. @Maskinfører som Ben Jerry. @Cid som Kjell Makrell. @Fighter83 som Flørteborg Makrell. @Ciaran og Ciara som Kjell og Flørteborgs siamesiske tvilling Basse Nøff. @lolitsme som Atombombe Harry. @Frøkenfryden som Lurven sin psykolog Fryd Lund. @Titania som politidamen Hermine. @Ford3000 som politiassistenten Holms. @SVK som Kobe "Biffen" @Ramsay Street som Gangbang Johansen. @MissStiles som Gangbang sin assistent Stine Stil. @sofie777 som dame med hund. Jeg og Ben står utenfor Kvinneguiden og venter på Lurven som nettopp har kommet tilbake fra et års utestengelse. Ben: Ååå, der kommer han! 🇳🇴 Kjell: Ja det er et gledelig gjensyn 😊 Lurven: Dere, jeg har en plan Introen med skuespillerne blir spilt av. Fryd: Så du hadde nettopp kommet ut av en utestengelse og det første du gjorde var å planlegge et nytt kupp? Lurven: Ja du kjenner meg så godt Fryd Hjemme hos Kjell. Flørteborg: Ja her sitter dere gutter, hva med å hjelpe til med å ta bilder av meg for onlyfans kontoen min? Lurven: Tyst på deg Flørteborg! Vi sitter og planlegger et kupp her 🚬 Ben: Hva er planen din Lurven? Lurven: Klokka 12:45 hver dag så tar moderatorene på diskusjon en pause i 15 minutter, i de minuttene så er hvelvet med brukerinformasjon fritt for vakter. Kjell: Hva skal vi med brukerinformasjon? Skal vi gi dem til brukerne? Lurven: Nei din pappskalle, vi skal selge det til høystbydende. Lurven: Bygget eies av Gangbang Johansen, han har kontor rett ved siden av hvelvet og tar aldri pause. Etter litt "hjelp" så vil han tilbringe en times tid på toalettet, vi må først forbi assistenten hans Stine Stil. Ben: Helmaks Lurven! 👌🏻 Kjell: Det er vel ikke no' farlig Lurven? Lurven: Nei 🤥 Flørteborg: Nei nå er det nok gutter, enten så hjelper dere til med onlyfansen min eller så stikker dere, jeg har ikke en tråd å ha på meg! Kjell: Jeg kommer! Lurven: Nei det gjør du ikke, vi drar! Fryd: Så bare noen timer etter at utestengelsen din var over så planla du allerede en ny utestengelse? Lurven: Nei, alt var taima og tilrettelagt! Kjell: Hvem venter vi på? Ben: Vi venter på nevøen min Atombombe Harry. Kjell: Hvorfor heter han atombombe? Ben: Det finner du snart ut.. Harry: Halla folkens Kjell: Å fysj! Jeg skjønner hva du mener nå 🤢 Lurven: Æsj, hold deg for din hengerumpe! Harry: Sorry, jeg spiste taco i går kveld. Lurven: Jaja, har du med det jeg ba deg ta med? Harry: Ja her er det. Ben: Hva er det? Harry: Avføringsmiddel. Kjell: Hva skal du med det, skal du sniffe det? Lurven: Din pappskalle! Vi skal helle det oppi kaffien til Gangbang, Ben skal sjarmere Stine mens Harry har oppi middelet. Kjell: Hva skal jeg gjøre? Lurven: Du skal gjøre klart minnepennen slik at vi er klare til å overhøre brukerinformasjonen. Ben: Du er genial, Lurven! Fryd: Så dere hadde virkelig tenkt å hacke diskusjon? Lurven: Ikke hacke, bare "låne" informasjon. Fryd: Låne ja I mens på politidame Hermine sitt kontor. Hermine: Jeg aner ugler i mosen med Kågebanden ute i det fri igjen. Holms, Holms, Holms, hva skal jeg gjøre med dem? Hermine: Det kan de også godt notere dem, Holms. Holms: Ja sjef! Lurven: Her er vi utenfor bygget til Gangbang. Ben: Genialt Lurven! I bakgrunnen så ser vi Biffen. Biffen: 👿😈👊🏻 Ben: Når går vi inn? Lurven: Om 10 minutter. sofie777: Hei! Dere står i veien for meg og hunden min! Kjell: Oi unnskyld frue. 10 minutter senere. Lurven: Nå! Nå går vi inn, klokken er 12:45. Inne i bygget. Gangbang: Stine! Kan du sette på en kaffekanne? Stine: Ja så klart Gangbang ☕️ Ben: Neimen hallo der, jeg trodde ikke at engler jobbet på denne tiden av dagen 😘 Stine: Oi, det var snilt sagt ☺️🥰 Harry sniker seg forsiktig bort og har oppi middelet, mens Kjell gjør klar minnepennen. Ben: Det var meget hyggelig å prate med deg frøken Stine, jeg må stikke nå. Gangbang: Kaffien! Stine: Ja jeg kommer. Gangbang: Slurp slurp, faen! 🚽🧻🏃🏼♂️🏢 Stine: Oi det var raskt sjef. I mens så overfører Kjell brukerinformasjonen til minnepennen. Egon: Nå er det gjort, vi må stikke av før moderatorene kommer tilbake! Fryd: Så dere gikk til det steget å forgifte noen? Lurven: Ikke forgifte, bare en smakstilsetning. Fryd: 🤨 Ute av bygget så blir vi møtt av Biffen. Biffen: 👿👿👿 Lurven: Faen, løp karer! Kjell: Jeg vil hjem til Flørteborg 🥺 Harry: Fader, jeg må også på do nå! Ben: 🏃🏼♂️👹 SVK: Grrr 👺 Når vi tror vi er trygge så møter vi på Hermine. Hermine: Lurven Fjolsen, skulle man ikke tro det! Fryd: Da var vel løpet kjørt? Lurven: Ja det så ikke bra ut.. Hermine: Jeg hørte på radioen at noen har ranet diskusjon, vet du noe om det? Lurven: Nei nei, jeg er uskyldig 😇 Kjell: Ja vi hakke gjort noe gale vi! Minnepennen faller ut av Kjell sin lomme. Holms: Sjef! Se! Hermine: Ja hva har vi nå her. Ben: Det er den nyeste sesongen av Euphoria. Kjell: Ja hu Flørteborg elsker virkelig den serien! Hermine: Tar de meg for en idiot? Lurven: Jeg tar ikke noe akkurat nå Hermine: Din dårlige humor gjør det bare mer garantert at du er arrestert! Lurven: 😕 Hjemme hos Flørteborg. Basse Nøff: Pappa, hvor er Onkel Lurven? Kjell: Han har blitt sendt på ferie, han ser vi ikke på en stund.. Ben: Å Lurven 😓 Flørtepus: Kommer du og hjelper meg med bildene nå Kjell? Kjell: Ja! Ta med Basse og kjøp en is Ben. Fryden: Flott historie, og hvor er minnepennen nå. Lurven: Vet ikke 😕 Fryd: Jeg vet (hun tar fram noe fra lommen sin) Lurven: Hvordan i alle dager fikk du tak i den? Fryd: Du er ikke min eneste pasient Fryd: Jeg får ikke betalt nok for denne jobben. Lurven: Så vi skal dele på den? Fryd: Dele nei? Du skal tilbake til utestengelsen mens jeg bestiller neste fly til Spania 🏝️🥂🛩️ Lurven: 😲 Slutt. Vi synes at det er en skikkelig bra episode, vi digget den. Du er så flink og kreativ og lage disse episodene, tusen takk for at vi får være med i episodene dine.
Maskinfører Skrevet 19. april #31727 Skrevet 19. april Cid skrev (4 timer siden): Kågebanden - Midterste Kupp Første film i Kågebanden, i rollelistene så finner vi. @Lur Venn som Lurven Fjolsen. @Maskinfører som Ben Jerry. @Cid som Kjell Makrell. @Fighter83 som Flørteborg Makrell. @Ciaran og Ciara som Kjell og Flørteborgs siamesiske tvilling Basse Nøff. @lolitsme som Atombombe Harry. @Frøkenfryden som Lurven sin psykolog Fryd Lund. @Titania som politidamen Hermine. @Ford3000 som politiassistenten Holms. @SVK som Kobe "Biffen" @Ramsay Street som Gangbang Johansen. @MissStiles som Gangbang sin assistent Stine Stil. @sofie777 som dame med hund. Jeg og Ben står utenfor Kvinneguiden og venter på Lurven som nettopp har kommet tilbake fra et års utestengelse. Ben: Ååå, der kommer han! 🇳🇴 Kjell: Ja det er et gledelig gjensyn 😊 Lurven: Dere, jeg har en plan Introen med skuespillerne blir spilt av. Fryd: Så du hadde nettopp kommet ut av en utestengelse og det første du gjorde var å planlegge et nytt kupp? Lurven: Ja du kjenner meg så godt Fryd Hjemme hos Kjell. Flørteborg: Ja her sitter dere gutter, hva med å hjelpe til med å ta bilder av meg for onlyfans kontoen min? Lurven: Tyst på deg Flørteborg! Vi sitter og planlegger et kupp her 🚬 Ben: Hva er planen din Lurven? Lurven: Klokka 12:45 hver dag så tar moderatorene på diskusjon en pause i 15 minutter, i de minuttene så er hvelvet med brukerinformasjon fritt for vakter. Kjell: Hva skal vi med brukerinformasjon? Skal vi gi dem til brukerne? Lurven: Nei din pappskalle, vi skal selge det til høystbydende. Lurven: Bygget eies av Gangbang Johansen, han har kontor rett ved siden av hvelvet og tar aldri pause. Etter litt "hjelp" så vil han tilbringe en times tid på toalettet, vi må først forbi assistenten hans Stine Stil. Ben: Helmaks Lurven! 👌🏻 Kjell: Det er vel ikke no' farlig Lurven? Lurven: Nei 🤥 Flørteborg: Nei nå er det nok gutter, enten så hjelper dere til med onlyfansen min eller så stikker dere, jeg har ikke en tråd å ha på meg! Kjell: Jeg kommer! Lurven: Nei det gjør du ikke, vi drar! Fryd: Så bare noen timer etter at utestengelsen din var over så planla du allerede en ny utestengelse? Lurven: Nei, alt var taima og tilrettelagt! Kjell: Hvem venter vi på? Ben: Vi venter på nevøen min Atombombe Harry. Kjell: Hvorfor heter han atombombe? Ben: Det finner du snart ut.. Harry: Halla folkens Kjell: Å fysj! Jeg skjønner hva du mener nå 🤢 Lurven: Æsj, hold deg for din hengerumpe! Harry: Sorry, jeg spiste taco i går kveld. Lurven: Jaja, har du med det jeg ba deg ta med? Harry: Ja her er det. Ben: Hva er det? Harry: Avføringsmiddel. Kjell: Hva skal du med det, skal du sniffe det? Lurven: Din pappskalle! Vi skal helle det oppi kaffien til Gangbang, Ben skal sjarmere Stine mens Harry har oppi middelet. Kjell: Hva skal jeg gjøre? Lurven: Du skal gjøre klart minnepennen slik at vi er klare til å overhøre brukerinformasjonen. Ben: Du er genial, Lurven! Fryd: Så dere hadde virkelig tenkt å hacke diskusjon? Lurven: Ikke hacke, bare "låne" informasjon. Fryd: Låne ja I mens på politidame Hermine sitt kontor. Hermine: Jeg aner ugler i mosen med Kågebanden ute i det fri igjen. Holms, Holms, Holms, hva skal jeg gjøre med dem? Hermine: Det kan de også godt notere dem, Holms. Holms: Ja sjef! Lurven: Her er vi utenfor bygget til Gangbang. Ben: Genialt Lurven! I bakgrunnen så ser vi Biffen. Biffen: 👿😈👊🏻 Ben: Når går vi inn? Lurven: Om 10 minutter. sofie777: Hei! Dere står i veien for meg og hunden min! Kjell: Oi unnskyld frue. 10 minutter senere. Lurven: Nå! Nå går vi inn, klokken er 12:45. Inne i bygget. Gangbang: Stine! Kan du sette på en kaffekanne? Stine: Ja så klart Gangbang ☕️ Ben: Neimen hallo der, jeg trodde ikke at engler jobbet på denne tiden av dagen 😘 Stine: Oi, det var snilt sagt ☺️🥰 Harry sniker seg forsiktig bort og har oppi middelet, mens Kjell gjør klar minnepennen. Ben: Det var meget hyggelig å prate med deg frøken Stine, jeg må stikke nå. Gangbang: Kaffien! Stine: Ja jeg kommer. Gangbang: Slurp slurp, faen! 🚽🧻🏃🏼♂️🏢 Stine: Oi det var raskt sjef. I mens så overfører Kjell brukerinformasjonen til minnepennen. Egon: Nå er det gjort, vi må stikke av før moderatorene kommer tilbake! Fryd: Så dere gikk til det steget å forgifte noen? Lurven: Ikke forgifte, bare en smakstilsetning. Fryd: 🤨 Ute av bygget så blir vi møtt av Biffen. Biffen: 👿👿👿 Lurven: Faen, løp karer! Kjell: Jeg vil hjem til Flørteborg 🥺 Harry: Fader, jeg må også på do nå! Ben: 🏃🏼♂️👹 SVK: Grrr 👺 Når vi tror vi er trygge så møter vi på Hermine. Hermine: Lurven Fjolsen, skulle man ikke tro det! Fryd: Da var vel løpet kjørt? Lurven: Ja det så ikke bra ut.. Hermine: Jeg hørte på radioen at noen har ranet diskusjon, vet du noe om det? Lurven: Nei nei, jeg er uskyldig 😇 Kjell: Ja vi hakke gjort noe gale vi! Minnepennen faller ut av Kjell sin lomme. Holms: Sjef! Se! Hermine: Ja hva har vi nå her. Ben: Det er den nyeste sesongen av Euphoria. Kjell: Ja hu Flørteborg elsker virkelig den serien! Hermine: Tar de meg for en idiot? Lurven: Jeg tar ikke noe akkurat nå Hermine: Din dårlige humor gjør det bare mer garantert at du er arrestert! Lurven: 😕 Hjemme hos Flørteborg. Basse Nøff: Pappa, hvor er Onkel Lurven? Kjell: Han har blitt sendt på ferie, han ser vi ikke på en stund.. Ben: Å Lurven 😓 Flørtepus: Kommer du og hjelper meg med bildene nå Kjell? Kjell: Ja! Ta med Basse og kjøp en is Ben. Fryden: Flott historie, og hvor er minnepennen nå. Lurven: Vet ikke 😕 Fryd: Jeg vet (hun tar fram noe fra lommen sin) Lurven: Hvordan i alle dager fikk du tak i den? Fryd: Du er ikke min eneste pasient Fryd: Jeg får ikke betalt nok for denne jobben. Lurven: Så vi skal dele på den? Fryd: Dele nei? Du skal tilbake til utestengelsen mens jeg bestiller neste fly til Spania 🏝️🥂🛩️ Lurven: 😲 Slutt. Hehe denne var jo genial @Cid 😀
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april #31729 Skrevet 19. april Cid skrev (1 time siden): Takk dere Var veldig morsomt å lage 😄
Lur Venn Skrevet 22. april #31730 Skrevet 22. april Cid skrev (På 19.4.2026 den 16.09): Kågebanden - Midterste Kupp Første film i Kågebanden, i rollelistene så finner vi. @Lur Venn som Lurven Fjolsen. @Maskinfører som Ben Jerry. @Cid som Kjell Makrell. @Fighter83 som Flørteborg Makrell. @Ciaran og Ciara som Kjell og Flørteborgs siamesiske tvilling Basse Nøff. @lolitsme som Atombombe Harry. @Frøkenfryden som Lurven sin psykolog Fryd Lund. @Titania som politidamen Hermine. @Ford3000 som politiassistenten Holms. @SVK som Kobe "Biffen" @Ramsay Street som Gangbang Johansen. @MissStiles som Gangbang sin assistent Stine Stil. @sofie777 som dame med hund. Jeg og Ben står utenfor Kvinneguiden og venter på Lurven som nettopp har kommet tilbake fra et års utestengelse. Ben: Ååå, der kommer han! 🇳🇴 Kjell: Ja det er et gledelig gjensyn 😊 Lurven: Dere, jeg har en plan Introen med skuespillerne blir spilt av. Fryd: Så du hadde nettopp kommet ut av en utestengelse og det første du gjorde var å planlegge et nytt kupp? Lurven: Ja du kjenner meg så godt Fryd Hjemme hos Kjell. Flørteborg: Ja her sitter dere gutter, hva med å hjelpe til med å ta bilder av meg for onlyfans kontoen min? Lurven: Tyst på deg Flørteborg! Vi sitter og planlegger et kupp her 🚬 Ben: Hva er planen din Lurven? Lurven: Klokka 12:45 hver dag så tar moderatorene på diskusjon en pause i 15 minutter, i de minuttene så er hvelvet med brukerinformasjon fritt for vakter. Kjell: Hva skal vi med brukerinformasjon? Skal vi gi dem til brukerne? Lurven: Nei din pappskalle, vi skal selge det til høystbydende. Lurven: Bygget eies av Gangbang Johansen, han har kontor rett ved siden av hvelvet og tar aldri pause. Etter litt "hjelp" så vil han tilbringe en times tid på toalettet, vi må først forbi assistenten hans Stine Stil. Ben: Helmaks Lurven! 👌🏻 Kjell: Det er vel ikke no' farlig Lurven? Lurven: Nei 🤥 Flørteborg: Nei nå er det nok gutter, enten så hjelper dere til med onlyfansen min eller så stikker dere, jeg har ikke en tråd å ha på meg! Kjell: Jeg kommer! Lurven: Nei det gjør du ikke, vi drar! Fryd: Så bare noen timer etter at utestengelsen din var over så planla du allerede en ny utestengelse? Lurven: Nei, alt var taima og tilrettelagt! Kjell: Hvem venter vi på? Ben: Vi venter på nevøen min Atombombe Harry. Kjell: Hvorfor heter han atombombe? Ben: Det finner du snart ut.. Harry: Halla folkens Kjell: Å fysj! Jeg skjønner hva du mener nå 🤢 Lurven: Æsj, hold deg for din hengerumpe! Harry: Sorry, jeg spiste taco i går kveld. Lurven: Jaja, har du med det jeg ba deg ta med? Harry: Ja her er det. Ben: Hva er det? Harry: Avføringsmiddel. Kjell: Hva skal du med det, skal du sniffe det? Lurven: Din pappskalle! Vi skal helle det oppi kaffien til Gangbang, Ben skal sjarmere Stine mens Harry har oppi middelet. Kjell: Hva skal jeg gjøre? Lurven: Du skal gjøre klart minnepennen slik at vi er klare til å overhøre brukerinformasjonen. Ben: Du er genial, Lurven! Fryd: Så dere hadde virkelig tenkt å hacke diskusjon? Lurven: Ikke hacke, bare "låne" informasjon. Fryd: Låne ja I mens på politidame Hermine sitt kontor. Hermine: Jeg aner ugler i mosen med Kågebanden ute i det fri igjen. Holms, Holms, Holms, hva skal jeg gjøre med dem? Hermine: Det kan de også godt notere dem, Holms. Holms: Ja sjef! Lurven: Her er vi utenfor bygget til Gangbang. Ben: Genialt Lurven! I bakgrunnen så ser vi Biffen. Biffen: 👿😈👊🏻 Ben: Når går vi inn? Lurven: Om 10 minutter. sofie777: Hei! Dere står i veien for meg og hunden min! Kjell: Oi unnskyld frue. 10 minutter senere. Lurven: Nå! Nå går vi inn, klokken er 12:45. Inne i bygget. Gangbang: Stine! Kan du sette på en kaffekanne? Stine: Ja så klart Gangbang ☕️ Ben: Neimen hallo der, jeg trodde ikke at engler jobbet på denne tiden av dagen 😘 Stine: Oi, det var snilt sagt ☺️🥰 Harry sniker seg forsiktig bort og har oppi middelet, mens Kjell gjør klar minnepennen. Ben: Det var meget hyggelig å prate med deg frøken Stine, jeg må stikke nå. Gangbang: Kaffien! Stine: Ja jeg kommer. Gangbang: Slurp slurp, faen! 🚽🧻🏃🏼♂️🏢 Stine: Oi det var raskt sjef. I mens så overfører Kjell brukerinformasjonen til minnepennen. Egon: Nå er det gjort, vi må stikke av før moderatorene kommer tilbake! Fryd: Så dere gikk til det steget å forgifte noen? Lurven: Ikke forgifte, bare en smakstilsetning. Fryd: 🤨 Ute av bygget så blir vi møtt av Biffen. Biffen: 👿👿👿 Lurven: Faen, løp karer! Kjell: Jeg vil hjem til Flørteborg 🥺 Harry: Fader, jeg må også på do nå! Ben: 🏃🏼♂️👹 Biffen: Grrr 👺 Når vi tror vi er trygge så møter vi på Hermine. Hermine: Lurven Fjolsen, skulle man ikke tro det! Fryd: Da var vel løpet kjørt? Lurven: Ja det så ikke bra ut.. Hermine: Jeg hørte på radioen at noen har ranet diskusjon, vet du noe om det? Lurven: Nei nei, jeg er uskyldig 😇 Kjell: Ja vi hakke gjort noe gale vi! Minnepennen faller ut av Kjell sin lomme. Holms: Sjef! Se! Hermine: Ja hva har vi nå her. Ben: Det er den nyeste sesongen av Euphoria. Kjell: Ja hu Flørteborg elsker virkelig den serien! Hermine: Tar de meg for en idiot? Lurven: Jeg tar ikke noe akkurat nå Hermine: Din dårlige humor gjør det bare mer garantert at du er arrestert! Lurven: 😕 Hjemme hos Flørteborg. Basse Nøff: Pappa, hvor er Onkel Lurven? Kjell: Han har blitt sendt på ferie, han ser vi ikke på en stund.. Ben: Å Lurven 😓 Flørtepus: Kommer du og hjelper meg med bildene nå Kjell? Kjell: Ja! Ta med Basse og kjøp en is Ben. Fryden: Flott historie, og hvor er minnepennen nå. Lurven: Vet ikke 😕 Fryd: Jeg vet (hun tar fram noe fra lommen sin) Lurven: Hvordan i alle dager fikk du tak i den? Fryd: Du er ikke min eneste pasient Fryd: Jeg får ikke betalt nok for denne jobben. Lurven: Så vi skal dele på den? Fryd: Dele nei? Du skal tilbake til utestengelsen mens jeg bestiller neste fly til Spania 🏝️🥂🛩️ Lurven: 😲 Slutt. 😆
Frøkenfryden Skrevet 27. april #31731 Skrevet 27. april Lur Venn skrev (På 22.4.2026 den 8.46): 😆 Haha u need me🤓
Lur Venn Skrevet 27. april #31733 Skrevet 27. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha u need me🤓 Du kommer til å trenge psykolog selv, etter en time med meg
Frøkenfryden Skrevet 27. april #31734 Skrevet 27. april Lur Venn skrev (1 minutt siden): Du kommer til å trenge psykolog selv, etter en time med meg Ja oppå jobb i offentlig helsevesen blir deg i tillegg litt mye😳🫠😂
Lur Venn Skrevet 29. april #31735 Skrevet 29. april Frøkenfryden skrev (På 27.4.2026 den 21.48): Ja oppå jobb i offentlig helsevesen blir deg i tillegg litt mye😳🫠😂 Jeg hadde blitt mye uansett😁
Lur Venn Skrevet 2. mai #31736 Skrevet 2. mai Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset 4 4
Titania Skrevet 2. mai #31737 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (14 minutter siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Nå begynner jeg lure på om jeg har en annen mor enn jeg er oppvokst med, eller så juger hun Jeg vet at pappa ikke kan strikke, og vi er såpass like at han må være faren min, mens mamma sier hun ikke har strikket siden ungdomsskolen - og SÅ ung var hun ikke da jeg ble født 🤔 2
Lur Venn Skrevet 2. mai #31738 Skrevet 2. mai Titania skrev (Akkurat nå): Nå begynner jeg lure på om jeg har en annen mor enn jeg er oppvokst med, eller så juger hun Jeg vet at pappa ikke kan strikke, og vi er såpass like at han må være faren min, mens mamma sier hun ikke har strikket siden ungdomsskolen - og SÅ ung var hun ikke da jeg ble født 🤔 Det kan muligens ha vært hekling eller origami
Kryneren Skrevet 2. mai #31739 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (18 minutter siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Se det, og så nei æ døyba i ei snøfonn tidlig i livet 😅
Fighter83 Skrevet 2. mai #31740 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (22 minutter siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Hahahaha🤣 Bra kreativ! Her fikk jeg mange RARE bilder i hodet🤣 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå