Ford3000 Skrevet 4. april #31681 Skrevet 4. april Folk blir spiddet av en glassbit og folk snakker om å bolle... Spise bolle😢 Jeg er redd.
Cid Skrevet 4. april #31682 Skrevet 4. april Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Oi! Litt av en natt, håper jeg var ganske beskyttet fra det hele i hanskerommet🥹 Det lå en liten eske med mokkabønner og en solrik der inne 1
Cid Skrevet 4. april #31683 Skrevet 4. april Ford3000 skrev (1 time siden): Folk blir spiddet av en glassbit og folk snakker om å bolle... Spise bolle😢 Jeg er redd. 2
Cid Skrevet 4. april #31685 Skrevet 4. april CAPS LOCK skrev (11 minutter siden): JEG FØLER MEG MISTENKT Burde kanskje hjemme kassen med fargede glassbiter som du har liggende hjemme?
CAPS LOCK Skrevet 4. april #31686 Skrevet 4. april Cid skrev (59 minutter siden): Burde kanskje hjemme kassen med fargede glassbiter som du har liggende hjemme? GLASSBITENE ER I SAFEN SEFF 1
Cid Skrevet 4. april #31687 Skrevet 4. april CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): GLASSBITENE ER I SAFEN SEFF Er koden @Minimeg1234?
CAPS LOCK Skrevet 4. april #31688 Skrevet 4. april Cid skrev (2 minutter siden): Er koden @Minimeg1234? JEG KAN DA IKKE OPPGI DEN HER! JEG HAR SKREVET DEN I TESTAMENTET MITT 1
Cid Skrevet 4. april #31689 Skrevet 4. april CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): JEG KAN DA IKKE OPPGI DEN HER! JEG HAR SKREVET DEN I TESTAMENTET MITT Kan jeg få den som forskudd på arv? 🙇♂️
CAPS LOCK Skrevet 4. april #31690 Skrevet 4. april Cid skrev (2 minutter siden): Kan jeg få den som forskudd på arv? 🙇♂️ NEI, FOR FORSKUDD PÅ ARV GJELDER IKKE TESTAMENTSARVINGER, BARE LIVSARVINGER, JF. LOV OM ARV OG DØDSBOSKIFTE § 75: "Har en livsarving mottatt en ytelse av økonomisk verdi fra arvelateren, skal ytelsen avkortes i livsarvingens arv hvis dette var satt som en betingelse for ytelsen" Lov om arv og dødsboskifte (arveloven) - Lovdata 1
Lur Venn Skrevet 17. april #31691 Skrevet 17. april Episode 997 Det var klart for den årlige psykologi timen hos @Frøkenfryden igjen. Det var ikke så lett å få tid siden hun har 69 ( prosent) stilling. Men nå hadde hun endelig fått ryddet plass i julekalenderen Hun fikk en liste over hva sosiopratene sliter med av @hjelp-meg-for-faen. Hun sukket så tungt at hun nesten fikk halsen i hjertet i det hun kikket over lista: @Hoppetaujenta feberfantasier om at hun var gift med en som heter Anton @fugl fønix trodde hun kunne fly, og hadde flere ganger skadet seg da hun hoppet ut fra balkongen @Ramsay Street Store traumer pga millwalls mange mislykkede forsøk på å Nå EPL @Natriumclorid hadde problemer fordi menn syns hun var salt istedet for søt @Ciaran og Ciara identitetsproblemer blandet med scizofreni og en dæsj tastaturkriging @Cid hadde 69 problems, but a bitch aint 1 @Fighter83 ville bare ha en god gammeldags freudiansk klitorismassasje @CAPS LOCK SLITER MED GLASSBITER @Titania har et ambivalient forhold til sin fars hund @Stacy__ har en innebygget frykt for barnebursdager 2 4
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april #31693 Skrevet 17. april Lur Venn skrev (24 minutter siden): Episode 997 Det var klart for den årlige psykologi timen hos @Frøkenfryden igjen. Det var ikke så lett å få tid siden hun har 69 ( prosent) stilling. Men nå hadde hun endelig fått ryddet plass i julekalenderen Hun fikk en liste over hva sosiopratene sliter med av @hjelp-meg-for-faen. Hun sukket så tungt at hun nesten fikk halsen i hjertet i det hun kikket over lista: @Hoppetaujenta feberfantasier om at hun var gift med en som heter Anton @fugl fønix trodde hun kunne fly, og hadde flere ganger skadet seg da hun hoppet ut fra balkongen @Ramsay Street Store traumer pga millwalls mange mislykkede forsøk på å Nå EPL @Natriumclorid hadde problemer fordi menn syns hun var salt istedet for søt @Ciaran og Ciara identitetsproblemer blandet med scizofreni og en dæsj tastaturkriging @Cid hadde 69 problems, but a bitch aint 1 @Fighter83 ville bare ha en god gammeldags freudiansk klitorismassasje @CAPS LOCK SLITER MED GLASSBITER @Titania har et ambivalient forhold til sin fars hund @Stacy__ har en innebygget frykt for barnebursdager Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Cid Skrevet 17. april #31694 Skrevet 17. april Lur Venn skrev (44 minutter siden): Episode 997 Det var klart for den årlige psykologi timen hos @Frøkenfryden igjen. Det var ikke så lett å få tid siden hun har 69 ( prosent) stilling. Men nå hadde hun endelig fått ryddet plass i julekalenderen Hun fikk en liste over hva sosiopratene sliter med av @hjelp-meg-for-faen. Hun sukket så tungt at hun nesten fikk halsen i hjertet i det hun kikket over lista: @Hoppetaujenta feberfantasier om at hun var gift med en som heter Anton @fugl fønix trodde hun kunne fly, og hadde flere ganger skadet seg da hun hoppet ut fra balkongen @Ramsay Street Store traumer pga millwalls mange mislykkede forsøk på å Nå EPL @Natriumclorid hadde problemer fordi menn syns hun var salt istedet for søt @Ciaran og Ciara identitetsproblemer blandet med scizofreni og en dæsj tastaturkriging @Cid hadde 69 problems, but a bitch aint 1 @Fighter83 ville bare ha en god gammeldags freudiansk klitorismassasje @CAPS LOCK SLITER MED GLASSBITER @Titania har et ambivalient forhold til sin fars hund @Stacy__ har en innebygget frykt for barnebursdager Jeg får videre hjelp av @Helga Skofteland - Forbrukerrådet 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. april #31695 Skrevet 17. april Mye som var sant der ja. Jeg spiller forøvrig Grieg og roer ned... 💤
Cid Skrevet 17. april #31696 Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mye som var sant der ja. Jeg spiller forøvrig Grieg og roer ned... 💤 Du og typen din Anton?
Hoppetaujenta Skrevet 17. april #31697 Skrevet 17. april Cid skrev (10 minutter siden): Du og typen din Anton? Kun min gode platoniske venn.
Cid Skrevet 17. april #31698 Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kun min gode platoniske venn. Og Reddington?
Stacy__ Skrevet 17. april #31699 Skrevet 17. april Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 997 Det var klart for den årlige psykologi timen hos @Frøkenfryden igjen. Det var ikke så lett å få tid siden hun har 69 ( prosent) stilling. Men nå hadde hun endelig fått ryddet plass i julekalenderen Hun fikk en liste over hva sosiopratene sliter med av @hjelp-meg-for-faen. Hun sukket så tungt at hun nesten fikk halsen i hjertet i det hun kikket over lista: @Hoppetaujenta feberfantasier om at hun var gift med en som heter Anton @fugl fønix trodde hun kunne fly, og hadde flere ganger skadet seg da hun hoppet ut fra balkongen @Ramsay Street Store traumer pga millwalls mange mislykkede forsøk på å Nå EPL @Natriumclorid hadde problemer fordi menn syns hun var salt istedet for søt @Ciaran og Ciara identitetsproblemer blandet med scizofreni og en dæsj tastaturkriging @Cid hadde 69 problems, but a bitch aint 1 @Fighter83 ville bare ha en god gammeldags freudiansk klitorismassasje @CAPS LOCK SLITER MED GLASSBITER @Titania har et ambivalient forhold til sin fars hund @Stacy__ har en innebygget frykt for barnebursdager Det har du rett i @Lur Venn Jeg har faktisk en innebygd frykt for barnebursdager 🙈😅 Og jeg har arrangert en så langt 🥲
Hoppetaujenta Skrevet 17. april #31700 Skrevet 17. april Cid skrev (3 timer siden): Og Reddington? Min venn han også og glad er jeg for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå