Natriumclorid Skrevet 18. april #31701 Skrevet 18. april Terapitimen var vellykket!! For jeg var verken sur eller bitter 😀 1
Lur Venn Skrevet 18. april #31702 Skrevet 18. april Cid skrev (11 timer siden): Jeg får videre hjelp av @Helga Skofteland - Forbrukerrådet Og @Advokat Lina Smorr
Lur Venn Skrevet 18. april #31703 Skrevet 18. april Stacy__ skrev (10 timer siden): Det har du rett i @Lur Venn Jeg har faktisk en innebygd frykt for barnebursdager 🙈😅 Og jeg har arrangert en så langt 🥲 Hadde vært lettere om man kunne føde voksne barn, så hadde man slippi BB 1
Lur Venn Skrevet 18. april #31704 Skrevet 18. april Episode 998 ( inneholder produktplassering) @Cid fikk første time, og @Frøkenfryden hadde satt av god tid, hele 69 minutter, @Cid la seg godt til rette i 69 stilling på sofaen. Ka kan eg hjelpe deg med sa @Frøkenfryden med en alvorlig mine, men inni seg smilte hun skjevt... @Cid :jeg har så fæl ballekløe @Frøkenfryden : vaskar du vetleguten då? @Cid jada, jeg har prøvd både Zalo, bliw og dr. Greve, men ingenting hjelper @Frøkenfryden eg har faktisk lansert et nytt produkt som heter Dr. Fryden. Det er utviklet av @Laborant og er spesielt designet mot ballekløe, prøv det ut i 69 dager. Hvis det ikke virker får du ikke pengene tilbake... 1 3
Frøkenfryden Skrevet 18. april #31705 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (12 timer siden): Episode 997 Det var klart for den årlige psykologi timen hos @Frøkenfryden igjen. Det var ikke så lett å få tid siden hun har 69 ( prosent) stilling. Men nå hadde hun endelig fått ryddet plass i julekalenderen Hun fikk en liste over hva sosiopratene sliter med av @hjelp-meg-for-faen. Hun sukket så tungt at hun nesten fikk halsen i hjertet i det hun kikket over lista: @Hoppetaujenta feberfantasier om at hun var gift med en som heter Anton @fugl fønix trodde hun kunne fly, og hadde flere ganger skadet seg da hun hoppet ut fra balkongen @Ramsay Street Store traumer pga millwalls mange mislykkede forsøk på å Nå EPL @Natriumclorid hadde problemer fordi menn syns hun var salt istedet for søt @Ciaran og Ciara identitetsproblemer blandet med scizofreni og en dæsj tastaturkriging @Cid hadde 69 problems, but a bitch aint 1 @Fighter83 ville bare ha en god gammeldags freudiansk klitorismassasje @CAPS LOCK SLITER MED GLASSBITER @Titania har et ambivalient forhold til sin fars hund @Stacy__ har en innebygget frykt for barnebursdager Hahahahaa😂😂😂Det var gøy! Jaggu ikke rart jeg blir sliten🥹 ..halsen i hjertet😚 Bra en! 69 problems but a bitch ain’t 1. ooohh. Kunst! Morsom du!
Frøkenfryden Skrevet 18. april #31706 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (12 minutter siden): Episode 998 ( inneholder produktplassering) @Cid fikk første time, og @Frøkenfryden hadde satt av god tid, hele 69 minutter, @Cid la seg godt til rette i 69 stilling på sofaen. Ka kan eg hjelpe deg med sa @Frøkenfryden med en alvorlig mine, men inni seg smilte hun skjevt... @Cid :jeg har så fæl ballekløe @Frøkenfryden : vaskar du vetleguten då? @Cid jada, jeg har prøvd både Zalo, bliw og dr. Greve, men ingenting hjelper @Frøkenfryden eg har faktisk lansert et nytt produkt som heter Dr. Fryden. Det er utviklet av @Laborant og er spesielt designet mot ballekløe, prøv det ut i 69 dager. Hvis det ikke virker får du ikke pengene tilbake... Høres ut som meg😂 Rett på sak med klare føringer😎
Cid Skrevet 18. april #31707 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 998 ( inneholder produktplassering) @Cid fikk første time, og @Frøkenfryden hadde satt av god tid, hele 69 minutter, @Cid la seg godt til rette i 69 stilling på sofaen. Ka kan eg hjelpe deg med sa @Frøkenfryden med en alvorlig mine, men inni seg smilte hun skjevt... @Cid :jeg har så fæl ballekløe @Frøkenfryden : vaskar du vetleguten då? @Cid jada, jeg har prøvd både Zalo, bliw og dr. Greve, men ingenting hjelper @Frøkenfryden eg har faktisk lansert et nytt produkt som heter Dr. Fryden. Det er utviklet av @Laborant og er spesielt designet mot ballekløe, prøv det ut i 69 dager. Hvis det ikke virker får du ikke pengene tilbake... Jeg prøvde tigerbalsam men det endte ikke godt 🤯😫
Cid Skrevet 18. april #31708 Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Høres ut som meg😂 Rett på sak med klare føringer😎 Bedre føringer var
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april #31709 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (5 timer siden): Episode 998 ( inneholder produktplassering) @Cid fikk første time, og @Frøkenfryden hadde satt av god tid, hele 69 minutter, @Cid la seg godt til rette i 69 stilling på sofaen. Ka kan eg hjelpe deg med sa @Frøkenfryden med en alvorlig mine, men inni seg smilte hun skjevt... @Cid :jeg har så fæl ballekløe @Frøkenfryden : vaskar du vetleguten då? @Cid jada, jeg har prøvd både Zalo, bliw og dr. Greve, men ingenting hjelper @Frøkenfryden eg har faktisk lansert et nytt produkt som heter Dr. Fryden. Det er utviklet av @Laborant og er spesielt designet mot ballekløe, prøv det ut i 69 dager. Hvis det ikke virker får du ikke pengene tilbake... Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Lur Venn Skrevet 18. april #31710 Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Hahahahaa😂😂😂Det var gøy! Jaggu ikke rart jeg blir sliten🥹 ..halsen i hjertet😚 Bra en! 69 problems but a bitch ain’t 1. ooohh. Kunst! Morsom du! Takk 🙂 , du er jo kul sjøl!
Lur Venn Skrevet 18. april #31711 Skrevet 18. april Cid skrev (5 timer siden): Jeg prøvde tigerbalsam men det endte ikke godt 🤯😫 Jeg kjenner faktisk en kar som klødde seg på balla mrd tigerbalsam på henda 1
Cid Skrevet 18. april #31712 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (16 minutter siden): Jeg kjenner faktisk en kar som klødde seg på balla mrd tigerbalsam på henda Jeg gjorde det etter å ha spist peanøtter med ghost chilli, det svei intenst den neste timen…
Lur Venn Skrevet 18. april #31713 Skrevet 18. april Cid skrev (7 timer siden): Jeg gjorde det etter å ha spist peanøtter med ghost chilli, det svei intenst den neste timen… 😬
Cid Skrevet 18. april #31714 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (3 minutter siden): 😬 Noe av det jævligste jeg har opplevd, begynte å bli bekymret for at jeg skulle bli steril eller noe.
Lur Venn Skrevet 18. april #31715 Skrevet 18. april Cid skrev (1 minutt siden): Noe av det jævligste jeg har opplevd, begynte å bli bekymret for at jeg skulle bli steril eller noe. Tviler på at man blir steril av det.
Cid Skrevet 18. april #31716 Skrevet 18. april Lur Venn skrev (Akkurat nå): Tviler på at man blir steril av det. Tom Sterril ble det.
Lur Venn Skrevet 19. april #31717 Skrevet 19. april Cid skrev (11 timer siden): Tom Sterril ble det. Han var Tom fra før
Cid Skrevet 19. april #31718 Skrevet 19. april Lur Venn skrev (19 minutter siden): Han var Tom fra før Han fant opp kruttet men manglet krutt.
Cid Skrevet 19. april #31719 Skrevet 19. april (endret) Kågebanden - Midterste Kupp Første film i Kågebanden, i rollelistene så finner vi. @Lur Venn som Lurven Fjolsen. @Maskinfører som Ben Jerry. @Cid som Kjell Makrell. @Fighter83 som Flørteborg Makrell. @Ciaran og Ciara som Kjell og Flørteborgs siamesiske tvilling Basse Nøff. @lolitsme som Atombombe Harry. @Frøkenfryden som Lurven sin psykolog Fryd Lund. @Titania som politidamen Hermine. @Ford3000 som politiassistenten Holms. @SVK som Kobe "Biffen" @Ramsay Street som Gangbang Johansen. @MissStiles som Gangbang sin assistent Stine Stil. @sofie777 som dame med hund. Jeg og Ben står utenfor Kvinneguiden og venter på Lurven som nettopp har kommet tilbake fra et års utestengelse. Ben: Ååå, der kommer han! 🇳🇴 Kjell: Ja det er et gledelig gjensyn 😊 Lurven: Dere, jeg har en plan Introen med skuespillerne blir spilt av. Fryd: Så du hadde nettopp kommet ut av en utestengelse og det første du gjorde var å planlegge et nytt kupp? Lurven: Ja du kjenner meg så godt Fryd Hjemme hos Kjell. Flørteborg: Ja her sitter dere gutter, hva med å hjelpe til med å ta bilder av meg for onlyfans kontoen min? Lurven: Tyst på deg Flørteborg! Vi sitter og planlegger et kupp her 🚬 Ben: Hva er planen din Lurven? Lurven: Klokka 12:45 hver dag så tar moderatorene på diskusjon en pause i 15 minutter, i de minuttene så er hvelvet med brukerinformasjon fritt for vakter. Kjell: Hva skal vi med brukerinformasjon? Skal vi gi dem til brukerne? Lurven: Nei din pappskalle, vi skal selge det til høystbydende. Lurven: Bygget eies av Gangbang Johansen, han har kontor rett ved siden av hvelvet og tar aldri pause. Etter litt "hjelp" så vil han tilbringe en times tid på toalettet, vi må først forbi assistenten hans Stine Stil. Ben: Helmaks Lurven! 👌🏻 Kjell: Det er vel ikke no' farlig Lurven? Lurven: Nei 🤥 Flørteborg: Nei nå er det nok gutter, enten så hjelper dere til med onlyfansen min eller så stikker dere, jeg har ikke en tråd å ha på meg! Kjell: Jeg kommer! Lurven: Nei det gjør du ikke, vi drar! Fryd: Så bare noen timer etter at utestengelsen din var over så planla du allerede en ny utestengelse? Lurven: Nei, alt var taima og tilrettelagt! Kjell: Hvem venter vi på? Ben: Vi venter på nevøen min Atombombe Harry. Kjell: Hvorfor heter han atombombe? Ben: Det finner du snart ut.. Harry: Halla folkens Kjell: Å fysj! Jeg skjønner hva du mener nå 🤢 Lurven: Æsj, hold deg for din hengerumpe! Harry: Sorry, jeg spiste taco i går kveld. Lurven: Jaja, har du med det jeg ba deg ta med? Harry: Ja her er det. Ben: Hva er det? Harry: Avføringsmiddel. Kjell: Hva skal du med det, skal du sniffe det? Lurven: Din pappskalle! Vi skal helle det oppi kaffien til Gangbang, Ben skal sjarmere Stine mens Harry har oppi middelet. Kjell: Hva skal jeg gjøre? Lurven: Du skal gjøre klart minnepennen slik at vi er klare til å overhøre brukerinformasjonen. Ben: Du er genial, Lurven! Fryd: Så dere hadde virkelig tenkt å hacke diskusjon? Lurven: Ikke hacke, bare "låne" informasjon. Fryd: Låne ja I mens på politidame Hermine sitt kontor. Hermine: Jeg aner ugler i mosen med Kågebanden ute i det fri igjen. Holms, Holms, Holms, hva skal jeg gjøre med dem? Hermine: Det kan de også godt notere dem, Holms. Holms: Ja sjef! Lurven: Her er vi utenfor bygget til Gangbang. Ben: Genialt Lurven! I bakgrunnen så ser vi Biffen. Biffen: 👿😈👊🏻 Ben: Når går vi inn? Lurven: Om 10 minutter. sofie777: Hei! Dere står i veien for meg og hunden min! Kjell: Oi unnskyld frue. 10 minutter senere. Lurven: Nå! Nå går vi inn, klokken er 12:45. Inne i bygget. Gangbang: Stine! Kan du sette på en kaffekanne? Stine: Ja så klart Gangbang ☕️ Ben: Neimen hallo der, jeg trodde ikke at engler jobbet på denne tiden av dagen 😘 Stine: Oi, det var snilt sagt ☺️🥰 Harry sniker seg forsiktig bort og har oppi middelet, mens Kjell gjør klar minnepennen. Ben: Det var meget hyggelig å prate med deg frøken Stine, jeg må stikke nå. Gangbang: Kaffien! Stine: Ja jeg kommer. Gangbang: Slurp slurp, faen! 🚽🧻🏃🏼♂️🏢 Stine: Oi det var raskt sjef. I mens så overfører Kjell brukerinformasjonen til minnepennen. Egon: Nå er det gjort, vi må stikke av før moderatorene kommer tilbake! Fryd: Så dere gikk til det steget å forgifte noen? Lurven: Ikke forgifte, bare en smakstilsetning. Fryd: 🤨 Ute av bygget så blir vi møtt av Biffen. Biffen: 👿👿👿 Lurven: Faen, løp karer! Kjell: Jeg vil hjem til Flørteborg 🥺 Harry: Fader, jeg må også på do nå! Ben: 🏃🏼♂️👹 Biffen: Grrr 👺 Når vi tror vi er trygge så møter vi på Hermine. Hermine: Lurven Fjolsen, skulle man ikke tro det! Fryd: Da var vel løpet kjørt? Lurven: Ja det så ikke bra ut.. Hermine: Jeg hørte på radioen at noen har ranet diskusjon, vet du noe om det? Lurven: Nei nei, jeg er uskyldig 😇 Kjell: Ja vi hakke gjort noe gale vi! Minnepennen faller ut av Kjell sin lomme. Holms: Sjef! Se! Hermine: Ja hva har vi nå her. Ben: Det er den nyeste sesongen av Euphoria. Kjell: Ja hu Flørteborg elsker virkelig den serien! Hermine: Tar de meg for en idiot? Lurven: Jeg tar ikke noe akkurat nå Hermine: Din dårlige humor gjør det bare mer garantert at du er arrestert! Lurven: 😕 Hjemme hos Flørteborg. Basse Nøff: Pappa, hvor er Onkel Lurven? Kjell: Han har blitt sendt på ferie, han ser vi ikke på en stund.. Ben: Å Lurven 😓 Flørtepus: Kommer du og hjelper meg med bildene nå Kjell? Kjell: Ja! Ta med Basse og kjøp en is Ben. Fryden: Flott historie, og hvor er minnepennen nå. Lurven: Vet ikke 😕 Fryd: Jeg vet (hun tar fram noe fra lommen sin) Lurven: Hvordan i alle dager fikk du tak i den? Fryd: Du er ikke min eneste pasient Fryd: Jeg får ikke betalt nok for denne jobben. Lurven: Så vi skal dele på den? Fryd: Dele nei? Du skal tilbake til utestengelsen mens jeg bestiller neste fly til Spania 🏝️🥂🛩️ Lurven: 😲 Slutt. Endret 19. april av Cid 1 4 1
lolitsme Skrevet 19. april #31720 Skrevet 19. april Cid skrev (52 minutter siden): @lolitsme som Atombombe Harry. 😂🤣🤣 Folk bør passe seg for meg! 💣 Uansett veldig bra! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå