Kryneren Skrevet 2. mai #31741 Skrevet 2. mai Fighter83 skrev (21 minutter siden): Hahahaha🤣 Bra kreativ! Her fikk jeg mange RARE bilder i hodet🤣 😅😅
Fighter83 Skrevet 2. mai #31742 Skrevet 2. mai Klarer liksom ikke å gi meg med å tenke på hvilken fleksnes episode og hvilke ord som uttalt på tv'en når satsen ble levert 🤣
Maskinfører Skrevet 2. mai #31743 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Hehe denne var skikkelig bra du er god på disse @Lur Venn
Ford3000 Skrevet 2. mai #31744 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Var ikke bare sjarken som ble beisa den kvelden for å si det slik, høhøhø 😎 1
Cid Skrevet 2. mai #31745 Skrevet 2. mai Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset For å si det slik, det var ikke bølger som var grunnen til at båten gynget den natten
Cid Skrevet 2. mai #31747 Skrevet 2. mai Du glemte @lolitsme, unnfanget på en utedass da moren trodde hun hadde kraftig magesjau. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #31748 Skrevet 3. mai Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Vi synes at dette er en skikkelig bra episode. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #31749 Skrevet 3. mai Fighter83 skrev (3 timer siden): Klarer liksom ikke å gi meg med å tenke på hvilken fleksnes episode og hvilke ord som uttalt på tv'en når satsen ble levert 🤣 "Deeeeeeeeeiå"! 1
sofie777 Skrevet 3. mai #31750 Skrevet 3. mai Lur Venn skrev (10 timer siden): Episode 1000. I denne jubileumsepisoden får vi vite litt mer om bakgrunnen til sosiopratene. Jeg har ringt rundt, bestukket og ligget meg til denne informasjonen. I tillegg har jeg fått litt hjelp av @Spionrumpa og @kgbmannen @Hoppetaujenta Hilde fra Haugenstua, ble unnfanget under en episode av Fleksnes i det forrige århundret @fugl fønix Frida fra Fauske, ble unnfanget i hjemmets lune rede @MegJa Marte fra Molde, ble unnfanget i vaskekjelleren en travel ettermiddag @Ramsay Street Ronny fra Rødnes, ble unnfanget under den legendariske 4-4 kampen på bollocks lane mellom millwall og Old ham i 1984 @Nadya Nina fra Narvik. Ble unnfanget under en snøstorm @Natriumclorid adoptivdatteren til Natalie rium og Chloe Reed @Ciaran og Ciara resultatet av en labarotorieulykke på klonelaben @Cid Carl fra Ålesund, unnfanget under en båttur på begynnelsen av 90 tallet @Fighter83 fiona fra Bærums verk, unnfanget på en respatex sofa @CAPS LOCK Christian fra Christiania, unnfanget blant skinnende glassbiter på stranden @tånegla Trine fra Tåsen, unnfanget til tross for fotsopp og gnagsår @Titania Tonje fra trømborg, unnfanget på en sen strikkekveld @Frøkenfryden Sonja fra Stryn, unnfanget under en fjelltur @Stacy__ Sara fra Stovner, unnfanget etter en tur på Stovnersenteret på midten av 90 tallet @jukkapalme Laura palmer fra palm Beach, unnfanget under en TV episode @Kryneren kåre fra Kristiansand, unnfanget i en snøhule , den vinteren der var så kaldt @Maskinfører Martin fra Mortensrud, unnfanget på bilverkstedet @Ford3000 Aina fra Alta, unnfanget i sjarken @sofie777 sofie fra Skien Unnfanget etter En gudstjeneste @Strigiformes stina fra sørumsand, unnfanget da noen glemte å hoppe av på svingen stasjon @Perine pia fra Porsgrunn, unnfanget under et teaterstykke på midten av forrige århundre @Sola de Berit fra Bodø, unnfanget under midnattsola og nordlyset Ikke helt usannsynlig. Det skjedde i så fall for ganske nøyaktig 50 år og ca 9 måneder siden 1
Cid Skrevet 3. mai #31751 Skrevet 3. mai sofie777 skrev (1 time siden): Ikke helt usannsynlig. Det skjedde i så fall for ganske nøyaktig 50 år og ca 9 måneder siden Verden ble en finere plass den dagen du ble født 1
Cid Skrevet 3. mai #31752 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): "Deeeeeeeeeiå"! Hørte Fleksnes inni hodet mitt nå 1 1
Cid Skrevet 3. mai #31753 Skrevet 3. mai Titania skrev (11 timer siden): Nå begynner jeg lure på om jeg har en annen mor enn jeg er oppvokst med, eller så juger hun Jeg vet at pappa ikke kan strikke, og vi er såpass like at han må være faren min, mens mamma sier hun ikke har strikket siden ungdomsskolen - og SÅ ung var hun ikke da jeg ble født 🤔 Kanskje hun gikk om igjen noen år? 😅 1
Cid Skrevet 3. mai #31754 Skrevet 3. mai Fighter83 skrev (11 timer siden): Hahahaha🤣 Bra kreativ! Her fikk jeg mange RARE bilder i hodet🤣 De beste mentale bildene det 1 1
Cid Skrevet 3. mai #31755 Skrevet 3. mai (endret) Lur Venn skrev (11 timer siden): Det kan muligens ha vært hekling eller origami Jeg leste onani 😆 Endret 3. mai av Cid
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #31756 Skrevet 3. mai Cid skrev (36 minutter siden): Hørte Fleksnes inni hodet mitt nå Jupp, det var meningen. Cid skrev (37 minutter siden): Verden ble en finere plass den dagen du ble født Cid er fin med komplimentene syns jeg. Cid skrev (35 minutter siden): Jeg leste onani 😆 DET vet vi...
Lur Venn Skrevet 3. mai #31757 Skrevet 3. mai Fighter83 skrev (19 timer siden): Hahahaha🤣 Bra kreativ! Her fikk jeg mange RARE bilder i hodet🤣 Rare fantasier mener du vel😁 1
Lur Venn Skrevet 3. mai #31758 Skrevet 3. mai Fighter83 skrev (18 timer siden): Klarer liksom ikke å gi meg med å tenke på hvilken fleksnes episode og hvilke ord som uttalt på tv'en når satsen ble levert 🤣 Det var nok den klassiske dæææ ååå 1
Lur Venn Skrevet 3. mai #31759 Skrevet 3. mai Cid skrev (16 timer siden): Du glemte @lolitsme, unnfanget på en utedass da moren trodde hun hadde kraftig magesjau. Ja den glemte jeg å få med
Lur Venn Skrevet 3. mai #31760 Skrevet 3. mai sofie777 skrev (8 timer siden): Ikke helt usannsynlig. Det skjedde i så fall for ganske nøyaktig 50 år og ca 9 måneder siden Gratulerer i så fall🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå