fugl fønix Skrevet 1 time siden #31821 Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 minutter siden): Det er lørdag og brukerne har noe ekstra godt å kose seg med i dag, dette er brukernes lørdagsgodt. @Titania @Strigiformes @n0vember @CAPS LOCK @fugl fønix @Sola de @Natriumclorid @Minimeg1234 @Kryneren @Hoppetaujenta @Ciaran og Ciara og @Maskinfører deler på godteri. @Stacy__ @Beneath the Moon @SVK @lolitsme @Lur Venn @sofie777 @MissStiles @Perine @jukkapalme @MegJa @Frøkenfryden @Fighter83 @Ford3000 @Polly Ester @Sjokoladepenge @Nietsoj @xQueenKx @mia83 @Rumle @Wonders Jeg kjøpte dette. Alle kjøpte seg noe å drikke med. 😋🥰🤩😇 1
Cid Skrevet 1 time siden #31822 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åhh...tusen takk for godteri i dag. Jeg åpner den med en gang jeg og bare si ifra om noe trengs å smakes på av alt det andre som er avbildet. Sett på makan til så mye godsaker! Cid er en snill mann! Takk (Alt ble betalt med ditt kredittkort )
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #31824 Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): Takk (Alt ble betalt med ditt kredittkort ) ...men jeg fisket ditt kort opp og "lånte det" i forgårs, så da var det ditt som ble brukt. Takk!
Cid Skrevet 1 time siden #31826 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...men jeg fisket ditt kort opp og "lånte det" i forgårs, så da var det ditt som ble brukt. Takk! 😵 (Jeg har faktisk aldri hatt kredittkort før) 1 1
Cid Skrevet 1 time siden #31827 Skrevet 1 time siden sofie777 skrev (2 minutter siden): Nam, snører er godt! Jeg myste og leste først at snørr er godt 😆 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #31828 Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): (Jeg har faktisk aldri hatt kredittkort før nå) Det var ganske velfylt med alle dine sparepenger, så nå er det tomt.
Cid Skrevet 1 time siden #31829 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det var ganske velfylt med alle dine sparepenger, så nå er det tomt. Neeeeeeeeeeeiii! 1
Cid Skrevet 1 time siden #31830 Skrevet 1 time siden Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Blir det Mokkabønner og et glass med bobler i kveld nå?
Frøkenfryden Skrevet 1 time siden #31832 Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): Blir det Mokkabønner og et glass med bobler i kveld nå? Mokkabønner ja! Bobler? Nei, nesten slutta helt. 🙂
Cid Skrevet 1 time siden #31833 Skrevet 1 time siden Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mokkabønner ja! Bobler? Nei, nesten slutta helt. 🙂 Hva med boblete?
Perine Skrevet 49 minutter siden #31834 Skrevet 49 minutter siden (endret) Å - namme nam 😀 Tusen takk for godteri Snille, snille @Cid Endret 33 minutter siden av Perine
Titania Skrevet 48 minutter siden #31835 Skrevet 48 minutter siden Cid skrev (57 minutter siden): Det er lørdag og brukerne har noe ekstra godt å kose seg med i dag, dette er brukernes lørdagsgodt. @Titania @Strigiformes @n0vember @CAPS LOCK @fugl fønix @Sola de @Natriumclorid @Minimeg1234 @Kryneren @Hoppetaujenta @Ciaran og Ciara og @Maskinfører deler på godteri. @Stacy__ @Beneath the Moon @SVK @lolitsme @Lur Venn @sofie777 @MissStiles @Perine @jukkapalme @MegJa @Frøkenfryden @Fighter83 @Ford3000 @Polly Ester @Sjokoladepenge @Nietsoj @xQueenKx @mia83 @Rumle @Wonders Jeg kjøpte dette. Alle kjøpte seg noe å drikke med. Takk for sjokolade, men bytter den gjerne i denne som jeg liker istedenfor, så kan noen andre få ting med karamell 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå