Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 18:53 #31901 Skrevet torsdag kl. 18:53 Jeg er ikke sur, så lenge jeg får hoppe mens jeg går videre.
Cid Skrevet torsdag kl. 18:55 #31902 Skrevet torsdag kl. 18:55 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke sur, så lenge jeg får hoppe mens jeg går videre. Og blir gjenfødt som en marihøne 🪲 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 18:57 #31903 Skrevet torsdag kl. 18:57 Cid skrev (2 minutter siden): Og blir gjenfødt som en marihøne 🪲 Vakre små tingelinger - akkurat som meg det. 1
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 21:29 #31904 Skrevet torsdag kl. 21:29 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Antar jeg kjørte den ut i bassenget? På sitt vis en passende død🤓😌😂 Det hadde vært ganske tøft
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 21:31 #31905 Skrevet torsdag kl. 21:31 Beneath the Moon skrev (2 timer siden): Nå skal jeg hjemsøke deg til evig tid Velkommen skal du være, men du må love å være stille etter klokka 23 1
Cid Skrevet torsdag kl. 21:44 #31906 Skrevet torsdag kl. 21:44 Lur Venn skrev (13 minutter siden): Velkommen skal du være, men du må love å være stille etter klokka 23 Det er da hun starter, helt til 05:59. 1
Hydrium Skrevet i går, 05:08 #31907 Skrevet i går, 05:08 Tror du noen kan drepe meg med gjødselgass??? Tror dere "byfolk" tåler så lite? Lungene mine er svarte som en innbarka rullings røyker i 80 årene på grunn av eksos og svevestøv. Selvfølgelig er jeg sur
Beneath the Moon Skrevet i går, 05:59 #31908 Skrevet i går, 05:59 Lur Venn skrev (8 timer siden): Velkommen skal du være, men du må love å være stille etter klokka 23 Det kan jeg dessverre ikke love. Men jeg kan love å være stille før klokken 23. 2 1
Cid Skrevet i går, 08:20 #31909 Skrevet i går, 08:20 Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Vakre små tingelinger - akkurat som meg det. Kjekt å vite at du liker mørk humor med da
Lur Venn Skrevet i går, 19:13 #31910 Skrevet i går, 19:13 Hydrium skrev (14 timer siden): Tror du noen kan drepe meg med gjødselgass??? Tror dere "byfolk" tåler så lite? Lungene mine er svarte som en innbarka rullings røyker i 80 årene på grunn av eksos og svevestøv. Selvfølgelig er jeg sur Bruk munnbind som alle oss andre kjerring
Stacy__ Skrevet i går, 20:05 #31911 Skrevet i går, 20:05 Lur Venn skrev (På 30.7.2026 den 20.08): Episode 1023 Tar sjansen på en mørk episode , håper at ikke folk blir altfor sure, og sier unnskyld på forhånd og sånn. Om sosiopratene fikk dødsstraff, hvordan ville de blitt executed. @Frøkenfryden elektrisk rullestol @Cid kvalt i 69 @Ramsay Street 2.0 slått ihjel med millwall brick @lolitsme avføringsmiddel til kroppen skrur seg av @Stacy__ barnebursdager hver dag til hun blir utslitt @Hydrium hydriumsulfid @Beneath the Moon hatt på ullgensere til hun dør av overoppheting @Hoppetaujenta kvalt med hoppetau. @Sola de grilla i solarium Arrangere barnebursdager er definitivt den perfekte dødsstraffen for meg 🙈😭 Det er virkelig ikke noe jeg ser frem til.
Kryneren Skrevet 23 timer siden #31912 Skrevet 23 timer siden Stacy__ skrev (13 minutter siden): Arrangere barnebursdager er definitivt den perfekte dødsstraffen for meg 🙈😭 Det er virkelig ikke noe jeg ser frem til. 😁
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #31913 Skrevet 22 timer siden Stacy__ skrev (1 time siden): Arrangere barnebursdager er definitivt den perfekte dødsstraffen for meg 🙈😭 Det er virkelig ikke noe jeg ser frem til. Konfirmasjon er enda verre😬
Cid Skrevet 22 timer siden #31914 Skrevet 22 timer siden Lur Venn skrev (1 minutt siden): Konfirmasjon er enda verre😬 Bryllup da?
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #31915 Skrevet 22 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Bryllup da? Veit ikke, har ikke organisert det før, i mitt var det muttern og fattern og venner som gjorde mesteparten av jobben
Cid Skrevet 22 timer siden #31916 Skrevet 22 timer siden Lur Venn skrev (1 minutt siden): Veit ikke, har ikke organisert det før, i mitt var det muttern og fattern og venner som gjorde mesteparten av jobben Dåp?
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #31917 Skrevet 22 timer siden Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine 1 2 1
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #31918 Skrevet 22 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Dåp? Hakke gjort det heller
Cid Skrevet 22 timer siden #31919 Skrevet 22 timer siden Lur Venn skrev (2 minutter siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine Ble Svein istedenfor.
MegJa Skrevet 20 timer siden #31920 Skrevet 20 timer siden Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine 🦋
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå