Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #31921 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (7 timer siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #31922 Skrevet 1. august Hvor ville folket feriert...? Kan noen forfatte svar på dette.
Frøkenfryden Skrevet 1. august #31923 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (11 timer siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine Åå ost og lite bolig å holde i stand🥹😂
Stacy__ Skrevet 1. august #31924 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (11 timer siden): Konfirmasjon er enda verre😬 Det tviler jeg ikke på 🙈😭
Stacy__ Skrevet 1. august #31925 Skrevet 1. august Cid skrev (11 timer siden): Bryllup da? Bryllupsplanleggingen min tok nesten knekken på meg 🥲 Det var stress altså, selvom foreldrene mine tok nesten hele regningen og tok seg seg av en del praktiske ting.
Stacy__ Skrevet 1. august #31926 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (11 timer siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine Å bli gjenfødt som barn er faktisk ikke det verste da Men neste gang skal jeg bli en rampete og ustyrlige kid 😼ikke den stille og rolige typen jeg var denne gangen. 1
MegJa Skrevet 1. august #31927 Skrevet 1. august (endret) Stacy__ skrev (2 timer siden): Å bli gjenfødt som barn er faktisk ikke det verste da Men neste gang skal jeg bli en rampete og ustyrlige kid 😼ikke den stille og rolige typen jeg var denne gangen. Enig! Da jeg tenker meg om så var jeg egentlig altfor snill som barn, jeg skulle gjort mer rampestreker Det verste jeg gjorde av rampestreker var vel å snoke i ALLE dagbøkene til Storesøsteren min. Hun forsøkte å låse de inn i et skap ved bruk av et blått tau som hun hadde hekla og så hadde hun satt en lås på midten, kun hun hadde nøkkel til. Men jeg greide å få hendene mine inn i skapet allikevel, fordi det var såpass løse dører. Sto egentlig ganske mye gøy og " juicy " i de dagbøkene. Til dags dato vet hun ikke dette. Stakkar, jeg har litt dårlig samvittighet Endret 1. august av MegJa 1
Lur Venn Skrevet 1. august #31928 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvor ville folket feriert...? Kan noen forfatte svar på dette. Ja det gjorde jeg i fjor, har glemt det i år, det kommer i neste episode 1
Lur Venn Skrevet 1. august #31929 Skrevet 1. august Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Åå ost og lite bolig å holde i stand🥹😂 Ja, men se opp for feller og kukost🧐
Cid Skrevet 1. august #31930 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvor ville folket feriert...? Kan noen forfatte svar på dette.
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #31931 Skrevet 1. august Cid skrev (2 timer siden): Å? Hjemme hos deg eller? Med felles morgen, middag, kvelds og midt på natten-trim og ledet av deg personlig. Selfies og karaoke med og av deg er gratis? Klemmer også? Yiii-HA!
Cid Skrevet 1. august #31932 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Å? Hjemme hos deg eller? Med felles morgen, middag, kvelds og midt på natten-trim og ledet av deg personlig. Selfies og karaoke med og av deg er gratis? Klemmer også? Yiii-HA! 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #31933 Skrevet 1. august Da vet alle at dette er helt sant og et løfte. Nissen også vet det.
Hydrium Skrevet 1. august #31934 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (16 timer siden): Episode 1024 Gjenfødelsen Hva sosipratene vil bli i sitt neste liv, om man tror på slikt @Frøkenfryden damemus, altså en mus med mus @lolitsme skjeggkre, da har han kort vei til do @Stacy__ barn, sånn at hun får være på den andre siden av barnebursdager @Hydrium kjerring @Cid Ragnar i hotel cæsar @Hoppetaujenta ladybug-altså en marihøne med høne @Beneath the Moon rev- fordi hun er foxy @MegJa sommerfugl- for da slipper hun å være puppe så lenge , siden hun pleier å ødelegge BHene sine Jeg føler at kjerringer har mye potensiale, Karen er deres final boss, og det er absolutt et mål jeg vil strekke meg etter. Jeg er allerede offensiv og innpåsliten. Dette blir som pokemon stadier. Neste liv vil bare oppgradere meg.
Cid Skrevet 1. august #31935 Skrevet 1. august Hydrium skrev (Akkurat nå): Jeg føler at kjerringer har mye potensiale, Karen er deres final boss, og det er absolutt et mål jeg vil strekke meg etter. Jeg er allerede offensiv og innpåsliten. Dette blir som pokemon stadier. Neste liv vil bare oppgradere meg. Beste er å nå lv 99.
MegJa Skrevet 1. august #31936 Skrevet 1. august Hydrium skrev (48 minutter siden): Jeg føler at kjerringer har mye potensiale, Karen er deres final boss, og det er absolutt et mål jeg vil strekke meg etter. Jeg er allerede offensiv og innpåsliten. Dette blir som pokemon stadier. Neste liv vil bare oppgradere meg. Viktig for Lloyd at det ble kastet litt salt ( hele saltbøssa ) over skuldra, bare sånn for å ikke havne i problemer såpass tidlig på den laaaaaaaange turen 🤣
Hydrium Skrevet 1. august #31937 Skrevet 1. august MegJa skrev (12 minutter siden): Viktig for Lloyd at det ble kastet litt salt ( hele saltbøssa ) over skuldra, bare sånn for å ikke havne i problemer såpass tidlig på den laaaaaaaange turen 🤣 Hahahaha 🤣 Ingen vits i å friste skjebnen! 1
Lur Venn Skrevet 1. august #31938 Skrevet 1. august Hydrium skrev (4 timer siden): Jeg føler at kjerringer har mye potensiale, Karen er deres final boss, og det er absolutt et mål jeg vil strekke meg etter. Jeg er allerede offensiv og innpåsliten. Dette blir som pokemon stadier. Neste liv vil bare oppgradere meg. Trodde bitch var final boss
Cid Skrevet 1. august #31939 Skrevet 1. august Lur Venn skrev (6 minutter siden): Trodde bitch var final boss Det er @Sengehjelper Jimmy
Hydrium Skrevet 2. august #31940 Skrevet 2. august Lur Venn skrev (På 1.8.2026 den 20.12): Trodde bitch var final boss Nei det er bare en egenskap folk flest har innerst inne. Det er en kompleks og sammensatt egenskap som utvikler seg fra "pøbel" og "bøllefrø" perioden mange barne har. Å si at en bitch og en Karen er det samme, det blir som å kalle seg Marit Bjørgen bare fordi man går på ski rundt hytte området. Ingen når Karen tilstanden i dette livet. Det kreves mye mer for å bli en final boss. Det er en spirituell reise ikke minst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå