Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #31861 Skrevet 6. juni Cid skrev (4 minutter siden): Dere er det perfekte vennepar Fint at du syns det, Cid.
Cid Skrevet 6. juni #31862 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Fint at du syns det, Cid. Synes dyrene at jeg er det perfekte lunsjmåltid? 1
Hydrium Skrevet 6. juni #31863 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter Fikk et lite angstanfall her, traumer fra kjemi timene 😭 Vann er laget av mikke mus molekylet, ikke snakk til meg om noe annet AaaaaOooOOoommmmm Jeg koser meg med en moderat dose vival, takk som spør.
Lur Venn Skrevet 6. juni #31864 Skrevet 6. juni Hydrium skrev (2 timer siden): Fikk et lite angstanfall her, traumer fra kjemi timene 😭 Vann er laget av mikke mus molekylet, ikke snakk til meg om noe annet AaaaaOooOOoommmmm Jeg koser meg med en moderat dose vival, takk som spør. Den kjemiske formelen for virkestoffet i vival er C16H13CIN2O. Ofte kalt diazepam på folkemunne 1
Hydrium Skrevet 6. juni #31865 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (5 minutter siden): Den kjemiske formelen for virkestoffet i vival er C16H13CIN2O. Ofte kalt diazepam på folkemunne
Cid Skrevet 6. juni #31866 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (24 minutter siden): Den kjemiske formelen for virkestoffet i vival er C16H13CIN2O. Ofte kalt diarepam på folkemunne 💩
Frøkenfryden Skrevet 6. juni #31867 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (1 time siden): Den kjemiske formelen for virkestoffet i vival er C16H13CIN2O. Ofte kalt diazepam på folkemunne Vival er vel folkemumne, diazepam er legemunne?
Frøkenfryden Skrevet 6. juni #31868 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter Bare vann😔men mamma har laga kake da🥹
Maskinfører Skrevet 6. juni #31869 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (9 timer siden): Episode 1003 Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger @Ciaran og Ciara dobbel mocca @Cid pærecider @tånegla sure føtter @Frøkenfryden Frydenlund øl @jukkapalme palmeolje @Maskinfører Motorolje @Hydrium koser seg i basseng med en blanding av hydrogen og oksygen @Gladikaffe te @Sola de sana sol @Fighter83 penis @Hoppetaujenta Anton @CAPS LOCK glassbiter Motorolje smører halsen og tarmene godt 😀😎
Natriumclorid Skrevet 6. juni #31870 Skrevet 6. juni Lur Venn skrev (10 timer siden): Dette er det sosiopratene koser seg med på Lørdag kveld @Natriumclorid saltstenger Nesten - salte mandler 😋 har begynt å lage det selv, tar bare en halvtime 😃 og jeg lager en halv kilo i slengen, mmmm
Cid Skrevet 6. juni #31871 Skrevet 6. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Motorolje smører halsen og tarmene godt 😀😎 Hvilken inngang går det inn? 1
Maskinfører Skrevet 6. juni #31872 Skrevet 6. juni Cid skrev (5 minutter siden): Hvilken inngang går det inn? Inngangen under nesa 😎
Lur Venn Skrevet 7. juni #31874 Skrevet 7. juni Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Vival er vel folkemumne, diazepam er legemunne? Ja, du har rett 😌
Lur Venn Skrevet 7. juni #31875 Skrevet 7. juni Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Bare vann😔men mamma har laga kake da🥹 Hvis jeg får anta at dette er sjokoladekake består denne av Sukker (Sakkarose): C₁₂H₂₂O₁₁ Stivelse (Hvetemel): \((C_6H_{10}O_5)_n\) Vann (Væske): H₂O Karbondioksid (Heving): CO₂ Kakaofett og Smør (Triglyserider): F.eks. C₅₇H₁₀₄O₆
Lur Venn Skrevet 7. juni #31876 Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (12 timer siden): Inngangen under korsryggen 😎 😲 altså
Cid Skrevet 7. juni #31877 Skrevet 7. juni Lur Venn skrev (2 minutter siden): 😲 altså Portveien toern.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå