Lur Venn Skrevet 2. august #31941 Skrevet 2. august Hydrium skrev (2 timer siden): Nei det er bare en egenskap folk flest har innerst inne. Det er en kompleks og sammensatt egenskap som utvikler seg fra "pøbel" og "bøllefrø" perioden mange barne har. Å si at en bitch og en Karen er det samme, det blir som å kalle seg Marit Bjørgen bare fordi man går på ski rundt hytte området. Ingen når Karen tilstanden i dette livet. Det kreves mye mer for å bli en final boss. Det er en spirituell reise ikke minst. Gleder meg til å følge din reise. Hvilket nivå er du på nå?
Cid Skrevet 2. august #31942 Skrevet 2. august Hydrium skrev (3 timer siden): Nei det er bare en egenskap folk flest har innerst inne. Det er en kompleks og sammensatt egenskap som utvikler seg fra "pøbel" og "bøllefrø" perioden mange barne har. Å si at en bitch og en Karen er det samme, det blir som å kalle seg Marit Bjørgen bare fordi man går på ski rundt hytte området. Ingen når Karen tilstanden i dette livet. Det kreves mye mer for å bli en final boss. Det er en spirituell reise ikke minst. Hvordan blir man en superboss? 1
Hydrium Skrevet 4. august #31943 Skrevet 4. august Cid skrev (På 2.8.2026 den 23.23): Hvordan blir man en superboss? Tror man må bølle en stor bedrift til konkurs når du har nådd din Karen form. 1
Hydrium Skrevet 4. august #31944 Skrevet 4. august Lur Venn skrev (På 2.8.2026 den 22.44): Gleder meg til å følge din reise. Hvilket nivå er du på nå? Jeg er jo ikke død og gjenfødt som kjerring ennå. Det sa du jo selv. Jeg dyrker bitch egenskapene mine og forbereder meg generelt på etterlivet.
Cid Skrevet 4. august #31945 Skrevet 4. august Hydrium skrev (49 minutter siden): Tror man må bølle en stor bedrift til konkurs når du har nådd din Karen form. Og så har man 100 millioner HP.
Lur Venn Skrevet 4. august #31946 Skrevet 4. august Hydrium skrev (8 timer siden): Jeg er jo ikke død og gjenfødt som kjerring ennå. Det sa du jo selv. Jeg dyrker bitch egenskapene mine og forbereder meg generelt på etterlivet. Husker ikke hva jeg har sagt lenger, har sagt så mye rart, alt jeg har sagt må tas med en stor teskje salt og sånn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå