Sola de Skrevet 13. september #31981 Skrevet 13. september Trengte en liten latter nå. Takk @Lur Venn 2
Cid Skrevet 13. september #31982 Skrevet 13. september Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 1075 Her er noe av det som hadde skjedd siden sist @Titania hadde hatt billige kinapikker i munnen, eller ostepop som MORMORA til @CAPS LOCK kaller det @Stacy__ hadde laget sin egen kaffe helt fra bunnen av. @Frøkenfryden hadde trimmet i stua og fått musearm😲 @lolitsme innrømmet at han liker å være singel for da kan han sitte på do så lenge han vil @Cid skal ta klystèr, heldigvis er det ikke klister @Sola de hadde fått en jakke fra ei som heter @Linda @Marie. @fugl fønix hadde blitt forelska i @Viggo @Venn , selv om hun egentlig syns han var en klovn @Beneath the Moon hadde vært på kino. @MegJa hadde vært i selskap og hatt på kjole I 8 timer, det var deilig å komme hjem å gå naken igjen @Hoppetaujenta hadde drivi å påstått at hun hadde hobbitføtter, men der var det ingen som trodde på @Strigiformes liker ikke sokker, men hun liker å ha klær på resten av kroppen @lolitsme og @Hoppetaujenta skal teste klysterne for meg.
Hoppetaujenta Skrevet 13. september #31983 Skrevet 13. september Cid skrev (41 minutter siden): @lolitsme og @Hoppetaujenta skal angi tysterne for meg. Det kan jeg love deg og det blir ikke noen julepresanger på dem når de blir funnet. Nissen nikker! 🤬
Lur Venn Skrevet 13. september #31984 Skrevet 13. september Sola de skrev (55 minutter siden): Trengte en liten latter nå. Takk @Lur Venn Er du fornøyd med jakka?
Lur Venn Skrevet 13. september #31985 Skrevet 13. september Cid skrev (54 minutter siden): @lolitsme og @Hoppetaujenta skal teste klysterne for meg. Og jeg skal teste klister
Cid Skrevet 13. september #31986 Skrevet 13. september Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det kan jeg love deg og det blir ikke noen julepresanger på dem når de blir funnet. Nissen nikker! 🤬 1
Cid Skrevet 13. september #31987 Skrevet 13. september Lur Venn skrev (5 minutter siden): Og jeg skal teste klister Vi klistrer hoppe fast til veggen og tegner bart på henne.
Lur Venn Skrevet 13. september #31988 Skrevet 13. september Cid skrev (1 time siden): Vi klistrer hoppe fast til veggen og tegner bart på henne. Ja, nedentil
Cid Skrevet 13. september #31989 Skrevet 13. september Lur Venn skrev (10 minutter siden): Ja, nedentil På føttene. 2
Sola de Skrevet 14. september #31990 Skrevet 14. september Lur Venn skrev (8 timer siden): Er du fornøyd med jakka? Forhåpentligvis blir jeg det
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #31991 Skrevet 14. september Cid skrev (12 timer siden): Vi klistrer hoppe fast til veggen og tegner bart på henne. Bart Simpson? 🤣 Lur Venn skrev (10 timer siden): Ja, nedentil Nu får de tenke dem om litt, unge mann! Slik snakker man ikke om Hoppens nedre gemakker. Man indikerer ikke en gang. *fnys*
Cid Skrevet 14. september #31992 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Bart Simpson? 🤣 Nu får de tenke dem om litt, unge mann! Slik snakker man ikke om Hoppens nedre gemakker. Man indikerer ikke en gang. *fnys* Havnet han på svartelisten nå? 😅
Lur Venn Skrevet 14. september #31993 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Bart Simpson? 🤣 Nu får de tenke dem om litt, unge mann! Slik snakker man ikke om Hoppens nedre gemakker. Man indikerer ikke en gang. *fnys* Jeg mente selvfølgelig føttene, akkurat som @Cid sa 1
Cid Skrevet 14. september #31994 Skrevet 14. september Lur Venn skrev (2 minutter siden): Jeg mente selvfølgelig føttene, akkurat som @Cid sa Vi er rene som engler vi 😇😇
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #31995 Skrevet 14. september Cid skrev (9 timer siden): Havnet han på svartelisten nå? 😅 I alle fall den grå listen... 👁️🗨️ Lur Venn skrev (7 minutter siden): Jeg mente selvfølgelig føttene, akkurat som @Cid sa Åja? Lurer litt på det jeg... Cid skrev (4 minutter siden): Vi er rene som engler vi 😇😇 Bekeengler Bek = Sot = Sort
Cid Skrevet 14. september #31996 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I alle fall den grå listen... 👁️🗨️ Åja? Lurer litt på det jeg... Bekeengler Bek = Sot = Sort Hva er den grå listen?
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #31997 Skrevet 14. september Den kommer et hakk før den sorte listen.
Cid Skrevet 14. september #31998 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den kommer et hakk før den sorte listen. Vet ikke hva det er heller lol.
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #31999 Skrevet 14. september Cid skrev (2 minutter siden): Vet ikke hva det er heller lol. Du spurte jo om svartelisten. Den sorte listen altså og den grå er litt mildere. De er obs på dem som er der, men skal ikke knertes ennå.
Cid Skrevet 14. september #32000 Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du spurte jo om svartelisten. Den sorte listen altså og den grå er litt mildere. De er obs på dem som er der, men skal ikke knertes ennå. Spar meg da 🙏 @Lur Venn er hjernen bak alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå