Sola de Skrevet 6 timer siden #31981 Skrevet 6 timer siden Trengte en liten latter nå. Takk @Lur Venn 2
Cid Skrevet 6 timer siden #31982 Skrevet 6 timer siden Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 1075 Her er noe av det som hadde skjedd siden sist @Titania hadde hatt billige kinapikker i munnen, eller ostepop som MORMORA til @CAPS LOCK kaller det @Stacy__ hadde laget sin egen kaffe helt fra bunnen av. @Frøkenfryden hadde trimmet i stua og fått musearm😲 @lolitsme innrømmet at han liker å være singel for da kan han sitte på do så lenge han vil @Cid skal ta klystèr, heldigvis er det ikke klister @Sola de hadde fått en jakke fra ei som heter @Linda @Marie. @fugl fønix hadde blitt forelska i @Viggo @Venn , selv om hun egentlig syns han var en klovn @Beneath the Moon hadde vært på kino. @MegJa hadde vært i selskap og hatt på kjole I 8 timer, det var deilig å komme hjem å gå naken igjen @Hoppetaujenta hadde drivi å påstått at hun hadde hobbitføtter, men der var det ingen som trodde på @Strigiformes liker ikke sokker, men hun liker å ha klær på resten av kroppen @lolitsme og @Hoppetaujenta skal teste klysterne for meg.
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #31983 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (41 minutter siden): @lolitsme og @Hoppetaujenta skal angi tysterne for meg. Det kan jeg love deg og det blir ikke noen julepresanger på dem når de blir funnet. Nissen nikker! 🤬
Lur Venn Skrevet 5 timer siden #31984 Skrevet 5 timer siden Sola de skrev (55 minutter siden): Trengte en liten latter nå. Takk @Lur Venn Er du fornøyd med jakka?
Lur Venn Skrevet 5 timer siden #31985 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (54 minutter siden): @lolitsme og @Hoppetaujenta skal teste klysterne for meg. Og jeg skal teste klister
Cid Skrevet 5 timer siden #31986 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det kan jeg love deg og det blir ikke noen julepresanger på dem når de blir funnet. Nissen nikker! 🤬
Cid Skrevet 5 timer siden #31987 Skrevet 5 timer siden Lur Venn skrev (5 minutter siden): Og jeg skal teste klister Vi klistrer hoppe fast til veggen og tegner bart på henne.
Lur Venn Skrevet 3 timer siden #31988 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Vi klistrer hoppe fast til veggen og tegner bart på henne. Ja, nedentil
Cid Skrevet 3 timer siden #31989 Skrevet 3 timer siden Lur Venn skrev (10 minutter siden): Ja, nedentil På føttene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå