Letharia Skrevet 12. august 2023 #25701 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Takk 😄 kommer noe nytt i helgen 😁 Gleder meg 😄 1
Cid Skrevet 12. august 2023 #25702 Skrevet 12. august 2023 (endret) Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så får han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ Endret 13. august 2023 av Cid 3 1
Entern Skrevet 12. august 2023 #25703 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så fåe han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ Hahaha🤣🤣🤣🤣genialt🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Cid Skrevet 12. august 2023 #25704 Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hahaha🤣🤣🤣🤣genialt🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Haha takk 😄 😎🧉🏖️ 1
Entern Skrevet 12. august 2023 #25705 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Haha takk 😄 😎🧉🏖️ Kos deg med Hawaiidrinken 🧉🍹😀
Cid Skrevet 12. august 2023 #25706 Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Kos deg med Hawaiidrinken 🧉🍹😀 Er egentlig cola oppi 😄 1
Cid Skrevet 12. august 2023 #25709 Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Hehehehe, bra episode Takk
Entern Skrevet 12. august 2023 #25710 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (33 minutter siden): Er egentlig cola oppi 😄 Cid skrev (32 minutter siden): Cocos Cola. 😆😀👍
Gjest Adobyen Skrevet 12. august 2023 #25711 Skrevet 12. august 2023 Tusen takk, det var helt supert 🍺🤠👏👏 (jeg byttet bort snusen og colaen i rullings og øl)
Cid Skrevet 12. august 2023 #25712 Skrevet 12. august 2023 Adobyen skrev (5 minutter siden): Tusen takk, det var helt supert 🍺🤠👏👏 (jeg byttet bort snusen og colaen i rullings og øl) Det går greit, jeg bytter dere alle ut med AI
Gjest Adobyen Skrevet 12. august 2023 #25713 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Det går greit, jeg bytter dere alle ut med AI Nei-nei-neiiiiii, det må du jo ikke gjøre @Cid ❤️ skal aldri bytte noe igjen jeg 😂
Cid Skrevet 12. august 2023 #25714 Skrevet 12. august 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Nei-nei-neiiiiii, det må du jo ikke gjøre @Cid ❤️ skal aldri bytte noe igjen jeg 😂
Entern Skrevet 12. august 2023 #25715 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Det går greit, jeg bytter dere alle ut med AI 😱
Frøkenfryden Skrevet 13. august 2023 #25716 Skrevet 13. august 2023 (endret) Cid skrev (6 timer siden): Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så fåe han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ Haha! Butikkjøpt sushi fungerer ikke på meg nei. Riktig😂 da trøstespiser jeg krokanrullen til @Adobyen😂 Endret 13. august 2023 av Frøkenfryden 1
Gjest Boetica Skrevet 13. august 2023 #25717 Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (10 timer siden): Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så fåe han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ He he, så morsomt 😄 Polyester-peanøtter er et godt tilskudd til godtesnop-posen min
Ford3000 Skrevet 13. august 2023 #25718 Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (11 timer siden): Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så fåe han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ Forstår at du reiser avgårde med alle de kravene vi har! Fy flate... Men takk for traktor, bever og flaxloddet jeg vant på! 🤩
Cid Skrevet 13. august 2023 #25719 Skrevet 13. august 2023 Ford3000 skrev (33 minutter siden): Forstår at du reiser avgårde med alle de kravene vi har! Fy flate... Men takk for traktor, bever og flaxloddet jeg vant på! 🤩 Håper du vant på noen av dem 🤑 Boetica skrev (1 time siden): He he, så morsomt 😄 Polyester-peanøtter er et godt tilskudd til godtesnop-posen min 🥜
Ford3000 Skrevet 13. august 2023 #25720 Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Håper du vant på noen av dem 🤑 🥜 Vant 25 kroner. Ble nok til nytt flaxlodd. Vant faktisk 10 000 kr en gang på flaxlodd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå