Kvakky Skrevet 10. august 2023 #25601 Skrevet 10. august 2023 Kokeplate skrev (3 minutter siden): Ikke en gang keramisk topp. 😞😁 1
Kvakky Skrevet 10. august 2023 #25602 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): De gamle kokeplatene er ikke så fancy, men de gjør nytten sin, de gjør også kyllingen varm Viktig å holde kyllingen varm! Den er ikke så verst der 😎😘 1
Cid Skrevet 10. august 2023 #25603 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Da må kyllingen spises kald😲 Og vi havne på sykehus pga matforgiftning 🚑🏥👨🏻⚕️👩🏼⚕️ 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25604 Skrevet 11. august 2023 Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem.
Entern Skrevet 11. august 2023 #25605 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. Haha🤣🤣🤣 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #25606 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, så leier KG et rom på hotell til deg for ei uke eller så. Jeg er ikke streng, jeg bare holder verden litt i ørene av og til... 2
Entern Skrevet 11. august 2023 #25607 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke streng, jeg bare holder verden litt i ørene av og til... Og det trengs!!👍👍👍 1 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25608 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke streng, jeg bare holder verden litt i ørene av og til... Men denne gangen var det altså ikke ørene du skulle holde...
MarianneE Skrevet 11. august 2023 #25609 Skrevet 11. august 2023 Må jeg ligge her lenge før det skjer noe? 1 1
Ford3000 Skrevet 11. august 2023 #25610 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. Haha! Bra! 😆 1
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25611 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. De glansdagene der altså 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25612 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25613 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Haha🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 Entern skrev (1 time siden): Og det trengs!!👍👍👍 Cassidy Tvillingene er enige.👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er ikke streng, jeg bare holder verden litt i ørene av og til...
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #25614 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Men denne gangen var det altså ikke ørene du skulle holde... Kjært barn har mange navn... 1
Kvakky Skrevet 11. august 2023 #25615 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. Ska gi ræ kylling 🥳😘 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25616 Skrevet 11. august 2023 MarianneE skrev (2 timer siden): Må jeg ligge her lenge før det skjer noe? Det er du som har kommandoen,alltid den som sjekker som bestemmer
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25617 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): De glansdagene der altså Mange som har gode minner , etter å ha smakt på frydens suppe
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25618 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kjært barn har mange navn... Har aldri hørt om at det blir kalt ører før 😄
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25619 Skrevet 11. august 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Ska gi rævkylling 🥳😘 😲
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25620 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Mange som har gode minner , etter å ha smakt på frydens suppe Yess! 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå