Gjest Lurven Skrevet 9. august 2023 #25561 Skrevet 9. august 2023 Ford3000 skrev (15 timer siden): Mannen pisker meg ofte i søvn, det er digg😌 Ikke så lett å vogge voksne folk i søvn😅 😲
Cid Skrevet 9. august 2023 #25562 Skrevet 9. august 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Ler så jeg griner her @Cid Det var så mange knallbra der at jeg bare gir hele sangen 6. osv. To timer senere: Ler enda Haha takk 😄
Ford3000 Skrevet 9. august 2023 #25563 Skrevet 9. august 2023 Lurven skrev (9 timer siden): 😲 Skulle vel sikkert stå pjusker, men ikke så lett med denne autokorrekten.
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25564 Skrevet 10. august 2023 Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3.
Kvakky Skrevet 10. august 2023 #25565 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3. Skal skaffe meg det kortet snart. Har bare en lapp jeg har skrevet selv nå. Juksemaker 😎 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august 2023 #25566 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 10. august 2023 #25568 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3. Har ikke førerkort 😜 1
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25569 Skrevet 10. august 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Skal skaffe meg det kortet snart. Har bare en lapp jeg har skrevet selv nå. Juksemaker 😎 Blir vel snart oppkjøring😁
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25570 Skrevet 10. august 2023 MarianneE skrev (2 timer siden): 👏👏👏👏 Omtrent sånn fungerer den ja 😁
Frøkenfryden Skrevet 10. august 2023 #25571 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3. Sofa🩷🩷👌 1
Kvakky Skrevet 10. august 2023 #25572 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Blir vel snart oppkjøring😁 Oppkjøring og overhøvling 😁 1
Entern Skrevet 10. august 2023 #25573 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 636 Det viste seg at sosiopratene hadde litt forskjellige typer førekort @Frøkenfryden elektrisk rullesofa- fordi sofa er mer behagelig enn stol @TheHairyToothfairy klasse 2B. Det betyr at han kan kjøre 2 biler samtidig, det kreves stort utstyr og mye teknikk @Kvakky har tatt førerkort på @Kokeplate, viktig å ikke kjøre han for varm og sånn @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn @Cid 69 med manuell girstang @Sola de vaskemaskin både med og uten sentrifugering @MarianneE helautomatisk vibrator @Entern bil med 3 i promille, klasse p3. Haha😁 1
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25574 Skrevet 10. august 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Oppkjøring og overhøvling 😁 Ikke Høvle den helt ned da🧐
Gjest Boetica Skrevet 10. august 2023 #25575 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): @Boetica elektrisk sparkebukse- gjør det lettere å bevege seg rundt og sånn Er det fritak for bomavgift når man kjører elektrisk sparkebukse?
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25576 Skrevet 10. august 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Er det fritak for bomavgift når man kjører elektrisk sparkebukse? Utenfor rushtid
Gjest Boetica Skrevet 10. august 2023 #25577 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Utenfor rushtid Shit. Må bynne med nattarbeid da. Omskolere meg til tunellvasker kanskje
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25578 Skrevet 10. august 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Shit. Må bynne med nattarbeid da. Omskolere meg til tunellvasker kanskje Hva gjør du i dag🧐
Gjest Boetica Skrevet 10. august 2023 #25579 Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Hva gjør du i dag🧐 Ja det skulle du likt å vite 😈
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #25580 Skrevet 10. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja det skulle du likt å vite 😈 Neida er helt nøytral
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå