Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25641 Skrevet 11. august 2023 Mysticgirl skrev (50 minutter siden): Nå nei, vil ha en aktiv mann som er med på turer og ikke bare ligger der som et slakt 😂 Mener du hvem sin tur det er til å ligge øverst og sånn?
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2023 #25642 Skrevet 11. august 2023 ja du fikk med deg at jeg liker litt dypere samtaler enn været. Good point. Men har gitt opp å lete da... men ideen var god... he he he 1
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #25644 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? Absolutt en episode jeg ville sett på 🤣 Tenkde morsomme filmklippene🤣 1 1
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #25645 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (59 minutter siden): Mener du hvem sin tur det er til å ligge øverst og sånn? Hahaha
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25646 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Veldig bra @Lurven😀😀😀 Thanks
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25647 Skrevet 11. august 2023 (endret) GrønnNellik68 skrev (39 minutter siden): ja du fikk med deg at jeg liker litt dypere samtaler enn været. Good point. Men har gitt opp å lete da... men ideen var god... he he he Den som ikke leter den finner Endret 11. august 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25648 Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (11 minutter siden): Absolutt en episode jeg ville sett på 🤣 Tenkde morsomme filmklippene🤣 Kommer på tv1000 etter klokka 23:30
Entern Skrevet 11. august 2023 #25649 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kommer på tv1000 etter klokka 23:30 Det var tider
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25650 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det var tider Ja men irriterende med de sorte firkantene
Entern Skrevet 11. august 2023 #25651 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja men irriterende med de sorte firkantene Ja men det fantes måter å unngå ◼️ på
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25652 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja men det fantes måter å unngå ◼️ på Ja jeg vet det 😁😆
Gjest Boetica Skrevet 11. august 2023 #25653 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Episode 637 Sosipratens sjekkeplikker @Entern du er pen, vil du bli min nummer hundre og en @Frøkenfryden blir du med meg hjem får du se på puppen, i morgen tidlig serverer jeg suppen. @Kvakky la oss skape magi, du står tryllingen jeg gir deg kyllingen. @Cid hvis du har ti' kan du komme til meg og ha 69 @Ford3000 vil du kjenne at du lever, bli med med hjem og prøv bever @Hoppetaujenta liker du en tante som er litt streng, bli med hjem i min seng @MarianneE du er ikke stygg, legg deg på rygg, jeg er helt trygg.. @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og spiser godteri @Ciaran og Ciara bli med oss hjem, vi kommer både med og uten lem @Titania hei søten, slutt å gå rundt grøten, få av deg tøyet og smak på smørøyet @Mysticgirl du skal være med meg hjem, og du skal gi meg både klem og lem. 😄
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25654 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? SÅ bra denne
Gjest Boetica Skrevet 11. august 2023 #25655 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (11 timer siden): @Boetica oi, er klokka allerede ti? Blir du med til meg og SER PÅ godteposen min? Spot on 😇 deler jo tross alt ikke
Gjest Boetica Skrevet 11. august 2023 #25656 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? + «bilde av lollipopen din ønskes»
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25657 Skrevet 11. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): + «bilde av lollipopen din ønskes» 😲
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25658 Skrevet 11. august 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Spot on 😇 deler jo tross alt ikke Noen ganger kan det være fint å se og ikke røre
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25659 Skrevet 11. august 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): + «bilde av lollipopen din ønskes» Er vel sånn krone-is.. eller giant? 😂😂😂
Entern Skrevet 11. august 2023 #25660 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Noen ganger kan det være fint å se og ikke røre Sa brura
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå