Entern Skrevet 11. august 2023 #25681 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hatt så lite matlyst.. vært overvelda😭 men bedre nå! Mann lager kylling og risotto😌 Nam nam høres godt ut😊 2
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25682 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Nam nam høres godt ut😊 Tror det blir knall fredagsmat🥰 omrokkert ferieplan.. ikke til foreldre likevel foreløpig. Må lage hjemmekos👍😊 1
Cid Skrevet 11. august 2023 #25683 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (59 minutter siden): Ja men irriterende med de sorte firkantene Sorte firkanter? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25684 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Veldig bra @Lurven😀😀😀 Cassidy Tvillingene er enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25685 Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Sorte firkanter? Sensur 2
Cid Skrevet 11. august 2023 #25686 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Sensur Skjer vel fortsatt? 1 1
Entern Skrevet 11. august 2023 #25687 Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Sorte firkanter? Sensur◼️ 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25688 Skrevet 11. august 2023 Cid skrev (56 minutter siden): Sorte firkanter? Du er for liten , du var bare en sædcelle på den tiden de sorte firkantene herjet på i Tv ruta
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25689 Skrevet 11. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige.👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Har dere fått noen svar
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25690 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Du er for liten , du var bare en sædcelle på den tiden de sorte firkantene herjet på i Tv ruta Ble lagd bak ei rute han da 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25691 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Har dere fått noen svar Cassidy Tvillingene har fått noen svar her og der, men hvilke svar det røper vi ikke.😉😉 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25692 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ble lagd bak ei rute han da Antageligvis ja. Alle ble jo det på den tiden
Entern Skrevet 11. august 2023 #25693 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Du er for liten , du var bare en sædcelle på den tiden de sorte firkantene herjet på i Tv ruta Han skal være glad til for de svarte firkantene◼️, ellers hadde han kanskje ikke endt opp der han skulle, i gode gamle dager da han var en sædcelle 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25694 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Han skal være glad til for de svarte firkantene◼️, ellers hadde han kanskje ikke endt opp der han skulle, i gode gamle dager da han var en sædcelle 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25695 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Han skal være glad til for de svarte firkantene◼️, ellers hadde han kanskje ikke endt opp der han skulle, i gode gamle dager da han var en sædcelle Haha😆 Hadde endt opp i en tørkerull
Entern Skrevet 11. august 2023 #25696 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Haha😆 Hadde endt opp i en tørkerull Jepp og det hadde jo vært forferdelig 😱😭 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25697 Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp og det hadde jo vært forferdelig 😱😭 1
Cid Skrevet 12. august 2023 #25698 Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Du er for liten , du var bare en sædcelle på den tiden de sorte firkantene herjet på i Tv ruta Så dette var på 80 tallet? Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Ble lagd bak ei rute han da Ble lagd på en båt mamma og pappa begge var fiskere på, alkohol = 👶 1 1
Letharia Skrevet 12. august 2023 #25699 Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (På 8.8.2023 den 14.33): [Bokmål]Har du @jukkapalme? Har du @Entern? Har du romprose i rompa? [Bergen]Har du @Adobyen? Har du @Ciaran & Ciara? Har du donglebær i @Lurven? [Bergen]Har du @Kokeplate, oppi @Boetica. Får du @DingleDoodie i @Cideren? Store, salte @Peanutter som dingler når du @Ane Rikke. [Sørlandet] Har du esse? Har du fese? Har du @TheHairyToothfairy i @VesleBråka? [Kristenversjon]Har du mjaua? Har du fuska? Har du @Mysticgirl i @Sengehjelper Jimmy? [Stavanger]Har du grevla? Har du skraua? Har du @Kvakky i @Ovnsrør? Store saftige kjøtt, som dingler når du @raper [Trondheim]Har du @Polly? Har du @Ester? Har du @Polly Ester i @Skåla? [Toten]Har du @Mokka? He du @Bønna? He du @Frøkenfryden i @Stuebordet? [Arendal]Har du @Karius? Har du @Baktus? Har du donglebær i @Tenner? Store @Loff med @Lønnesirup som knasar når du skitar [Ålesund]Ka're går i? Ka'ru gjør på? Har du @fisk i krattet? [Ålesund]Har du kabla? Har du slusa? Har du @SVK i @Mann 42? [Finland]Perkko hitta, perkko bitta. Perkko @Titania ý @Ford3000. Lailalailailailai lailailailailailailai! [Sogn]Har du @Hoppa? Har du @loppa? Har du @Hoppetaujenta i @Lønneberget? [Sverige]Har ni @EMBLA? Har ni @Othea? Har ni @Embla Othea i @Heime? [England]Did you play, from your @FrankDrebin? Do you have minor @Letharia in your @computas? Big, @Athena Freyja, that tingles in your @Kindness. Big humongous @AnonymBruker, that tingles in your aaaaarseeeeees! Basert på denne sangen. Rett og slett et mesterverk 😂👏🏼 1
Cid Skrevet 12. august 2023 #25700 Skrevet 12. august 2023 Letharia skrev (Akkurat nå): Rett og slett et mesterverk 😂👏🏼 Takk 😄 kommer noe nytt i helgen 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå