Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25761 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Du har bæsj i ræva Tror det er sånn høvelig skittent snakk. Vet jeg ikke har noe med denne samtalen å gjøre, bare klarte ikke dy meg 🤣🤣👍👍 2
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #25762 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (44 minutter siden): Høres kjempegøy ut 🥳😁 Takk, var gøy ja. Gode kaker og liv og røre med sju små barn 😅 3
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25763 Skrevet 15. august 2023 Kvakky skrev (13 minutter siden): 😭😭 Jeg er for kjedelig Jeg er også sånn, bare tøffer meg på nettet
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25764 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (11 minutter siden): Du har bæsj i ræva Tror det er sånn høvelig skittent snakk. Vet jeg ikke har noe med denne samtalen å gjøre, bare klarte ikke dy meg Det er dirty talk i indre Ballefjord, slikt fungerer ikke på Oslo øst foreksempel, man må være klar over at det er store regionale forskjeller
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #25765 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg er også sånn, bare tøffer meg på nettet Viktig å tøffe seg her så ingen tror man er snill 😁 2
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25766 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Det er dirty talk i indre Ballefjord, slikt fungerer ikke på Oslo øst foreksempel, man må være klar over at det er store regionale forskjeller Kan man si "Beklager O store herre, men jeg ser De har noe brunt i kaviarstjerna di?" 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25767 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Kan man si "Beklager O store herre, men jeg ser De har noe brunt i kaviarstjerna di?" 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25768 Skrevet 15. august 2023 Kvakky skrev (22 minutter siden): Haha. Kun brus 🥳 Best sånn 🥳🥳🥳 Kvakky skrev (21 minutter siden): 😭😭 Jeg er for kjedelig Absolutt ikke, du har jo nesten like bra musikksmak som @Ford3000😎😎😎😎😎😎😎😎 Kvakky skrev (11 minutter siden): Takk, var gøy ja. Gode kaker og liv og røre med sju små barn 😅 Høres kjempegøy og kjempekoselig ut ☺️ 1 1
Entern Skrevet 15. august 2023 #25769 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Jeg er også sånn, bare tøffer meg på nettet Jeg føler meg og kjedelig, medarbeiderne mine later sikkert bare som de synes jeg er morsom for å være snille😱😭 1
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25770 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Best sånn 🥳🥳🥳 Absolutt ikke, du har jo nesten like bra musikksmak som @Ford3000😎😎😎😎😎😎😎😎 Høres kjempegøy og kjempekoselig ut ☺️ Mener du at jeg faktisk har god musikksmak? Hvis ja, så ble jeg skikkelig glad av å høre det! 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25771 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Mener du at jeg faktisk har god musikksmak? Hvis ja, så ble jeg skikkelig glad av å høre det! Du har kjempegod musikksmak 😀👍 1
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25772 Skrevet 15. august 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Du har kjempegod musikksmak 😀👍 Takk for det! og takk det samme!!! 🥰 Endret 15. august 2023 av Ford3000 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25773 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Takk for det! og takk det samme!!! 🥰 Takk🥰 Har hatt mest dårlig smak de siste dagene, har hørt mye på Manowar 🥴😆😁 men variert med Helloween og Blind Guardian da😊👍 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25774 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Takk🥰 Har hatt mest dårlig smak de siste dagene, har hørt mye på Manowar 🥴😆😁 men variert med Helloween og Blind Guardian da😊👍 Cassidy Tvillingene synes at du har veldig bra musikksmak.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25775 Skrevet 15. august 2023 Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25776 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2023 #25777 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Haha @Entern vil jo elske det😂 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25778 Skrevet 15. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du har veldig bra musikksmak.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk godinger 1
Entern Skrevet 15. august 2023 #25779 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Haha bra😆😆😆 Jeg slapp billigst unna😆 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha @Entern vil jo elske det😂 Ja😆😆😆 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25780 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk godinger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå