Cid Skrevet 13. august 2023 #25721 Skrevet 13. august 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Vant 25 kroner. Ble nok til nytt flaxlodd. Vant faktisk 10 000 kr en gang på flaxlodd. Nice 😄 hva brukte du pengene på?
Ford3000 Skrevet 13. august 2023 #25722 Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Nice 😄 hva brukte du pengene på? Fikset bilen jeg hadde på den tiden 😆
Letharia Skrevet 13. august 2023 #25723 Skrevet 13. august 2023 Cid skrev (17 timer siden): Jeg må herved meddele at helgens episode er utsatt på ubestemt tid. Det er streik på gang med flere av skuespillerne (brukerne), de krever betalt i royalties for alle episodene de har vært med i og masse mer 🙊 @TheHairyToothfairy vil ha gratis massasje før og etter hver episode (av meg 😨), pluss en flaske vin på minst over tusenlappen. @Frøkenfryden vil ha servert sushi før episodene, og det skal ikke være noe slik butikk kjøpt sushi! @Hoppetaujenta krever et eget rom hvor hun kan meditere og hoppe tau etter episodene. @Lurven vil ha en luksussuite på nærmeste hotell under episodene og så klart middag og frokostbuffet. @Ane Rikke aner ikke hva hun vil ha, men hun vil ha det! @Entern vil ha stengt av det lokale biblioteket så han og noen kompiser kan spille strategispill på datamaskinene før episodene. @Boetica vil ha @Polly Ester @Peanutter servert i en krystall skål mens hun ser på de andre i episodene. @Adobyen vil ha en boks snus, en liten pepsi max flaske og en krokanrull til å ha med hjem og kose seg med. @Ford3000 vil ha en faktisk ekte bever levert med en traktor så hun kan kose med før episodene, hun vil også ha 20 20 kroners flaxlodd til å skrape når hun kommer hjem. @jukkapalme vil ha en fersk kokosnøtt med sugerør i så hun kan suge melken ut av kokosnøtten før episodene. @Letharia vil ha at jeg skal kle meg ut som Arthur Morgan fra Red Dead Redemption 2 og cosplaye mens hun er kledd ut som Mary Linton. @Athena Freyja var ikke det mulig å få tak i så jeg sendte henne blomstre i håp om at det gledet (tiet) henne 💐 @Titania insisterer på at @Vikingmamma blir med i alle fremtidige episoder og at gratis konsert billetter hver gang de er med i en episode. @Kvakky krevde at alle skulle avstå fra kylling en uke i forveien men det ble STERKT nedstemt, hun får isteden en pakke 400g prior kyllingfilet til å ha med hjem etter hver episode 😊 @SVK vil at alle skal kalle han for den store vennlige kjempen, vi sa alle ja men vi kommer til å forkorte det til svk. @Mysticgirl vil ha et gavekort på 1000kr til en valgfri parfyme eller sminke butikk etter hver episode. @FrankDrebin vil møte mannen med den nakne pistolen, men siden Leslie Nielsen er død så får han heller møte Liam Neeson som skal spille i den nye filmen. Mitt svar til alt dette? 💰🏃♂️🛫🏝️ Herlig! Nå må jeg bare finne et Mary kostyme 😂 1
Cid Skrevet 13. august 2023 #25724 Skrevet 13. august 2023 Letharia skrev (7 minutter siden): Herlig! Nå må jeg bare finne et Mary kostyme 😂 Jeg er klar 😁 https://costumewall.com/dress-like-arthur-morgan/ 1
Gjest Lurven Skrevet 14. august 2023 #25725 Skrevet 14. august 2023 Episode 640 Jasså der lå du- talk @Kvakky to me Im that flight that you @Kate Upton, International, first Class @Peanut on my lap @Mysticgirl, riding comfortable Cause i Know What the @Mysticgirl Them @Cid, new york to @Anki-. I got lipstick stamps on my passport. You make it @Cid to leave. @Adobyen around the world, dont speak the language But your tooty dont need explaination All i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. You talk @Kvakky to me Get @TheHairyToothfairy on them You Knowles the Words to my song Our conversation aint long But you Know What is I Know What the @Mysticgirl girl them want @Adobyen to Taiwan Talk @Kvakky to me, all i really need to understand is when you talk @Kvakky to me.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #25726 Skrevet 14. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 640 Jasså der lå du- talk @Kvakky to me Im that flight that you @Kate Upton, International, first Class @Peanut on my lap @Mysticgirl, riding comfortable Cause i Know What the @Mysticgirl Them @Cid, new york to @Anki-. I got lipstick stamps on my passport. You make it @Cid to leave. @Adobyen around the world, dont speak the language But your tooty dont need explaination All i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. You talk @Kvakky to me Get @TheHairyToothfairy on them You Knowles the Words to my song Our conversation aint long But you Know What is I Know What the @Mysticgirl girl them want @Adobyen to Taiwan Talk @Kvakky to me, all i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2023 #25727 Skrevet 14. august 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Episode 640 Jasså der lå du- talk @Kvakky to me Im that flight that you @Kate Upton, International, first Class @Peanut on my lap @Mysticgirl, riding comfortable Cause i Know What the @Mysticgirl Them @Cid, new york to @Anki-. I got lipstick stamps on my passport. You make it @Cid to leave. @Adobyen around the world, dont speak the language But your tooty dont need explaination All i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. You talk @Kvakky to me Get @TheHairyToothfairy on them You Knowles the Words to my song Our conversation aint long But you Know What is I Know What the @Mysticgirl girl them want @Adobyen to Taiwan Talk @Kvakky to me, all i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. Jason🥹🩷🧡 1
Kvakky Skrevet 14. august 2023 #25728 Skrevet 14. august 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Episode 640 Jasså der lå du- talk @Kvakky to me Im that flight that you @Kate Upton, International, first Class @Peanut on my lap @Mysticgirl, riding comfortable Cause i Know What the @Mysticgirl Them @Cid, new york to @Anki-. I got lipstick stamps on my passport. You make it @Cid to leave. @Adobyen around the world, dont speak the language But your tooty dont need explaination All i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. You talk @Kvakky to me Get @TheHairyToothfairy on them You Knowles the Words to my song Our conversation aint long But you Know What is I Know What the @Mysticgirl girl them want @Adobyen to Taiwan Talk @Kvakky to me, all i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. Haha. Hører for lite pop skjønner jeg. Gresk for meg 😁 2
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2023 #25729 Skrevet 14. august 2023 Lurven skrev (58 minutter siden): Episode 640 Jasså der lå du- talk @Kvakky to me Im that flight that you @Kate Upton, International, first Class @Peanut on my lap @Mysticgirl, riding comfortable Cause i Know What the @Mysticgirl Them @Cid, new york to @Anki-. I got lipstick stamps on my passport. You make it @Cid to leave. @Adobyen around the world, dont speak the language But your tooty dont need explaination All i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. You talk @Kvakky to me Get @TheHairyToothfairy on them You Knowles the Words to my song Our conversation aint long But you Know What is I Know What the @Mysticgirl girl them want @Adobyen to Taiwan Talk @Kvakky to me, all i really need to understand is when you talk @Kvakky to me. Got lipstick stamps on my passpooort elsker den! og din versjon🤠👌🥳 @Adobyen to Taiwan😂😂😂 1
Gjest Adobyen Skrevet 14. august 2023 #25730 Skrevet 14. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Got lipstick stamps on my passpooort elsker den! og din versjon🤠👌🥳 @Adobyen to Taiwan😂😂😂 Hvordan kom jeg dit? 😱 Ta meg hjem igjen please ✈️
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2023 #25731 Skrevet 14. august 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Hvordan kom jeg dit? 😱 Ta meg hjem igjen please ✈️ Regelen med den sangen er at det meste går bra om man «talks dirty to me» 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august 2023 #25732 Skrevet 14. august 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Hvordan kom jeg dit? 😱 Ta meg hjem igjen please ✈️ 🤣🤣👍👍
Gjest Adobyen Skrevet 14. august 2023 #25733 Skrevet 14. august 2023 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Regelen med den sangen er at det meste går bra om man «talks dirty to me» Dirty, hmm.. ok
Cid Skrevet 14. august 2023 #25734 Skrevet 14. august 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Dirty, hmm.. ok Dirty @TheHairyToothfairy. 1
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25735 Skrevet 15. august 2023 Kvakky skrev (17 timer siden): Haha. Hører for lite pop skjønner jeg. Gresk for meg 😁 Jason derulo, talk dirty to me
Cid Skrevet 15. august 2023 #25736 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jason derulo, talk dirty to me Jason delirisk. 1
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25737 Skrevet 15. august 2023 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Regelen med den sangen er at det meste går bra om man «talks dirty to me» Ja og det er jeg enig i. Hvis alle gjorde der ville der ikke ha vært noen kriger og sånn
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #25738 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (43 minutter siden): Talk dirty to me kjææære søte duu 😘😘 Halla kjekken 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25739 Skrevet 15. august 2023 Adobyen skrev (19 timer siden): Hvordan kom jeg dit? 😱 Ta meg hjem igjen please ✈️ 1 1
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2023 #25740 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Jason derulo, talk dirty to me But your booty don’t need explaiiiiniing 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå