Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25621 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): 😲 Alt er godt med rett marinade! 1
MarianneE Skrevet 11. august 2023 #25622 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Alt er godt med rett marinade! ...sa brura. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #25623 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (40 minutter siden): Har aldri hørt om at det blir kalt ører før Man må gjøre folk sultne før de får forretten. Menyen er variert, så det kan kanskje komme flere forretter før selve hovedretten nytes. Jeg har talt. 1
Cid Skrevet 11. august 2023 #25624 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Man må gjøre folk sultne før de får forretten. Menyen er variert, så det kan kanskje komme flere forretter før selve hovedretten nytes. Jeg har talt. 1
Kvakky Skrevet 11. august 2023 #25625 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): 😲 Du kan få den der også hvis du ønsker? 😁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #25626 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Kjært barn har mange navn... Så sant så sant sier Cassidy Tvillingene.
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25627 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Alt er godt med rett marinade! 😲
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25628 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Man må gjøre folk sultne før de får forretten. Menyen er variert, så det kan kanskje komme flere forretter før selve hovedretten nytes. Jeg har talt. *noterer*
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25629 Skrevet 11. august 2023 Kvakky skrev (34 minutter siden): Du kan få den der også hvis du ønsker? 😁 Foretrekker vinger
Cid Skrevet 11. august 2023 #25630 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Foretrekker vinger 🍗 1
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25631 Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Man må gjøre folk sultne før de får forretten. Menyen er variert, så det kan kanskje komme flere forretter før selve hovedretten nytes. Jeg har talt. Sier som @MarianneE Sa brura! 😂 1 2
Kvakky Skrevet 11. august 2023 #25632 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Foretrekker vinger ✈️ her er det vinger til deg. 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25633 Skrevet 11. august 2023 Kvakky skrev (17 minutter siden): ✈️ her er det vinger til deg. 🥳
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25634 Skrevet 11. august 2023 Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen?
Gjest Adobyen Skrevet 11. august 2023 #25635 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? Jeg er ikke helt i datingmodus, men pleier å følge såpereglene. Altså, hmm…jeg er ikke så sikker på dette eksperimentet, så jeg spør dere som har erfaring i å fiske med mark på tinder og sånn. Hvordan er det egentlig at dette skal fungere. Ofte forsvinner marken fra kroken så snart den er i vannet.. Stikker jeg kroken gjennom marken flere ganger henger den lengre, men blir mindre "livlig". Jeg lurer på om jeg og bruker litt for stor krok. Noen som kan si noe om hvor mange mark jeg bør har på kroken, hvordan de bør tres på, og hvor stor krok jeg bør bruke?
Cid Skrevet 11. august 2023 #25636 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (50 minutter siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? For gammelt 🤪 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #25637 Skrevet 11. august 2023 Der var det mye morsomt og min var slett ikke så dum...men jeg søker ingen, altså. 1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. august 2023 #25638 Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 638 Sosiopratenes kontaktannonser @Adobyen kugutt søker kujente må være glad i turer i skauen, må også like mark da jeg fisker en del, får jeg snøret i bånn? 😉😏 @Hoppetaujenta Tante søker snill onkel søker snill onkel som kan ta meg med på tur og gi meg godteri og sånn. Liker du forretten eller hovedretten best? @Athena Freyja Introvert søker utrovert jeg har sånn som går innover, søker en som har sånn som går utover Passer delene våre sammen? @Cid 91 søker 69 flott ung mann født i 91 søker dame for 69 Kan godt være født i 69 eller være 69 år, alder spiller ingen rolle. Er du det rette nummeret for meg? @Entern vil du være min nummer 101 mann med livserfaring søker noen å dele den med. Blir det 101% klaff mellom oss to? @Ciaran og Ciara To for prisen av 1 rebeller i kjelleren søker likesinnede Vil du være vår tredjeperson? @Titania Leken dame søker leken mann må være glad i å leke, fortrinnsvis med Lego. Stort pluss om du er bussjåfør og kan kjøre meg gratis på konserter og på jobb. Noen som være med å leke? @Boetica Voksen dame søker mann med godtepose legg ved bilde av deg selv i speedo. Har du søtt, salt eller syrlig i godteposen? @Mysticgirl erfaren dame søker sofagris liker å ligge på sofaen uten å gjøre noe. Skal vi ligge sammen på sofaen? @Embla Othea kalv søker Melk søker voksen mann med mye melk. Kan jeg melke deg tom? @Fighter83 swinger søker den rette søker en mann som kan få meg på rett kjøl. Hopper du av i svingen eller tar du korteste veien til mål? @GrønnNellik68 søker 68er for dype samtaler Søker filosofisk mann Er du god på bunnen? Nå nei, vil ha en aktiv mann som er med på turer og ikke bare ligger der som et slakt 😂
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #25639 Skrevet 11. august 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Jeg er ikke helt i datingmodus, men pleier å følge såpereglene. Altså, hmm…jeg er ikke så sikker på dette eksperimentet, så jeg spør dere som har erfaring i å fiske med mark på tinder og sånn. Hvordan er det egentlig at dette skal fungere. Ofte forsvinner marken fra kroken så snart den er i vannet.. Stikker jeg kroken gjennom marken flere ganger henger den lengre, men blir mindre "livlig". Jeg lurer på om jeg og bruker litt for stor krok. Noen som kan si noe om hvor mange mark jeg bør har på kroken, hvordan de bør tres på, og hvor stor krok jeg bør bruke? Metaforhjernen til meg og @Lurven eksploderte nå 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #25640 Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Metaforhjernen til meg og @Lurven eksploderte nå Ja her var det for mange metaforer, vanskelig å prosessere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå