Gjest Boetica Skrevet 8. august 2023 #25521 Skrevet 8. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Litt morsom han. Tar seg ikke selv høytidelig.
Ford3000 Skrevet 8. august 2023 #25522 Skrevet 8. august 2023 Gratulerer med tråd forresten @Cid! 😊 Ikke oversett den greia fra finsk, det er ikke helt bra det 🤣
Cid Skrevet 8. august 2023 #25523 Skrevet 8. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det blir GAMMELT OG TØRT first price brød. Som lørdagskos blir det fersk kneipp. 😱⛏️🕳️🏃♂️ 1
Cid Skrevet 8. august 2023 #25524 Skrevet 8. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Gratulerer med tråd forresten @Cid! 😊 Ikke oversett den greia fra finsk, det er ikke helt bra det 🤣 Hehe takk 1
Cid Skrevet 8. august 2023 #25525 Skrevet 8. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Litt morsom han. Tar seg ikke selv høytidelig. Husker jeg så han her i Ålesund for et par år siden, han gikk rett forbi meg 😄 og i samme kjente skjorta. 1
Gjest Boetica Skrevet 8. august 2023 #25526 Skrevet 8. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Husker jeg så han her i Ålesund for et par år siden, han gikk rett forbi meg 😄 og i samme kjente skjorta. Han har vel en skjorte.
Entern Skrevet 8. august 2023 #25527 Skrevet 8. august 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): Ei! Det er jo finsk 🙄 Ops. Unnskyld 1
Ford3000 Skrevet 8. august 2023 #25528 Skrevet 8. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hehe takk Er spent på hva du får til, du er så kreativ og flink! 😊 Entern skrev (33 minutter siden): Ops. Unnskyld Går fint! Tar meg ikke nær av det 😊 Kan litt duolingo-finsk bare, så jeg støter nok sikkert noen finner selv! 🙈 Dessuten spilte jeg bare videre på hvilket språk/dialekt jeg fikk i episoden til Cid, du vet, noen følger med i timen 😉
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august 2023 #25529 Skrevet 8. august 2023 Entern skrev (3 timer siden): Må røret renses?🤔 Mer fløtebukk🫥 Entern skrev (3 timer siden): Fløtepus som liker fløtemus😆 Entern skrev (2 timer siden): Bollemus og sjampanjebrus 🥳 Entern skrev (2 timer siden): Forget about it Boetica, it’s Sosialprat-town. 🤣🤣👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 8. august 2023 #25530 Skrevet 8. august 2023 Cid skrev (5 timer siden): [Bokmål]Har du @jukkapalme? Har du @Entern? Har du romprose i rompa? [Bergen]Har du @Adobyen? Har du @Ciaran & Ciara? Har du donglebær i @Lurven? [Bergen]Har du @Kokeplate, oppi @Boetica. Får du @DingleDoodie i @Cideren? Store, salte @Peanutter som dingler når du @Ane Rikke. [Sørlandet] Har du esse? Har du fese? Har du @TheHairyToothfairy i @VesleBråka? [Kristenversjon]Har du mjaua? Har du fuska? Har du @Mysticgirl i @Sengehjelper Jimmy? [Stavanger]Har du grevla? Har du skraua? Har du @Kvakky i @Ovnsrør? Store saftige kjøtt, som dingler når du @raper [Trondheim]Har du @Polly? Har du @Ester? Har du @Polly Ester i @Skåla? [Toten]Har du @Mokka? He du @Bønna? He du @Frøkenfryden i @Stuebordet? [Arendal]Har du @Karius? Har du @Baktus? Har du donglebær i @Tenner? Store @Loff med @Lønnesirup som knasar når du skitar [Ålesund]Ka're går i? Ka'ru gjør på? Har du @fisk i krattet? [Ålesund]Har du kabla? Har du slusa? Har du @SVK i @Mann 42? [Finland]Perkko hitta, perkko bitta. Perkko @Titania ý @Ford3000. Lailalailailailai lailailailailailailai! [Sogn]Har du @Hoppa? Har du @loppa? Har du @Hoppetaujenta i @Lønneberget? [Sverige]Har ni @EMBLA? Har ni @Othea? Har ni @Embla Othea i @Heime? [England]Did you play, from your @FrankDrebin? Do you have minor @Letharia in your @computas? Big, @Athena Freyja, that tingles in your @Kindness. Big humongous @AnonymBruker, that tingles in your aaaaarseeeeees! Basert på denne sangen. Haha. 😂 Herlig! Og tenk at det finst en @Sengehjelper Jimmy🤩🤠😂 1
Cid Skrevet 8. august 2023 #25531 Skrevet 8. august 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha. 😂 Herlig! Og tenk at det finst en @Sengehjelper Jimmy🤩🤠😂 Sønnen til Byggmester Bob 😁 Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! @Cid, @SVK og @Lurven og @Kvakky med. @Adobyen og @Frøkenfryden på samme sted. Jimmy og hans gjeng, de har det så skøy. De hjelper hverandre så å sove blir gøy. Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! @Entern og @Boetica, @TheHairyToothfairy og @Ford3000, de leker i sammen som en vennegjeng må. Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! 2 1
Cid Skrevet 8. august 2023 #25532 Skrevet 8. august 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Han har vel en skjorte. Tror det var dattera som malte et bilde til han og så lagde han en skjorte med mønsteret 1
Gjest Lurven Skrevet 8. august 2023 #25533 Skrevet 8. august 2023 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Haha. 😂 Herlig! Og tenk at det finst en @Sengehjelper Jimmy🤩🤠😂 Haha. 😆
Gjest Lurven Skrevet 8. august 2023 #25534 Skrevet 8. august 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Istun naamallesi! 😌 Klitoris 😲
Entern Skrevet 8. august 2023 #25535 Skrevet 8. august 2023 Ford3000 skrev (37 minutter siden): Er spent på hva du får til, du er så kreativ og flink! 😊 Går fint! Tar meg ikke nær av det 😊 Kan litt duolingo-finsk bare, så jeg støter nok sikkert noen finner selv! 🙈 Dessuten spilte jeg bare videre på hvilket språk/dialekt jeg fikk i episoden til Cid, du vet, noen følger med i timen 😉 Har en inngiftet onkel som er halvt skogfinne faktisk 😊 og to halvt finske medarbeidere 😀
Entern Skrevet 8. august 2023 #25536 Skrevet 8. august 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Sønnen til Byggmester Bob 😁 Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! @Cid, @SVK og @Lurven og @Kvakky med. @Adobyen og @Frøkenfryden på samme sted. Jimmy og hans gjeng, de har det så skøy. De hjelper hverandre så å sove blir gøy. Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! @Entern og @Boetica, @TheHairyToothfairy og @Ford3000, de leker i sammen som en vennegjeng må. Sengehjelper Jimmy, kan det justeres? Sengehjelper Jimmy, klart det kan! Så Cid 😆 dvs så bra 😀👍 1
Ford3000 Skrevet 8. august 2023 #25537 Skrevet 8. august 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): 😲 Klitoris sa jeg ikke. Men jeg har en 😌 Entern skrev (20 minutter siden): Har en inngiftet onkel som er halvt skogfinne faktisk 😊 og to halvt finske medarbeidere 😀 Se der ja! De finnene dukker opp over alt! De vet å tjuvparre seg 😉 1
Ford3000 Skrevet 8. august 2023 #25538 Skrevet 8. august 2023 Kanskje sengehjelper Jimmy har hjulpet finnene til sengs? 😊
Gjest Lurven Skrevet 8. august 2023 #25539 Skrevet 8. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Klitoris sa jeg ikke. Men jeg har en 😌 Se der ja! De finnene dukker opp over alt! De vet å tjuvparre seg 😉 Bare en😲
Ford3000 Skrevet 8. august 2023 #25540 Skrevet 8. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Bare en😲 Ja? Er det normalt med to? Tre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå