Titania Skrevet 15. august 2023 #25781 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (21 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Da kan jeg informere om at rehab er i gang om en måned 🤣 Skal i hvertfall ta t-bane 1 2
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25782 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (45 minutter siden): Takk🥰 Har hatt mest dårlig smak de siste dagene, har hørt mye på Manowar 🥴😆😁 men variert med Helloween og Blind Guardian da😊👍 Har for tiden "oppdaget" Judas Priest igjen Lenge siden jeg har hørt på bandet. Min manns bror er veldig metal-fan og for å underholde oss litt på kjøreturen hjem gikk vi gjennom mange gode og dårlige metalband. De er jo ikke like harde som Blind Guardian kanskje, men de har sin sjarm 2
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25783 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (33 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Jeg forblir skadet vare Fin episode! Love it 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25784 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (22 minutter siden): Har for tiden "oppdaget" Judas Priest igjen Lenge siden jeg har hørt på bandet. Min manns bror er veldig metal-fan og for å underholde oss litt på kjøreturen hjem gikk vi gjennom mange gode og dårlige metalband. De er jo ikke like harde som Blind Guardian kanskje, men de har sin sjarm Jeg liker Judas Priest 😊 Selv om jeg synes den beste plata deres er den minst harde - Sad Wings of Destiny , gitt ut to år før jeg ble født😅 Folka i Angry Metal Guy er enig med meg da😅 Judas Priest lagde forresten en av mine favoritt cover sanger, en cover på Diamonds And Rust av Joan Baez ❤️ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25785 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg liker Judas Priest 😊 Selv om jeg synes den beste plata deres er den minst harde - Sad Wings of Destiny , gitt ut to år før jeg ble født😅 Folka i Angry Metal Guy er enig med meg da😅 Judas Priest lagde forresten en av mine favoritt cover sanger, en cover på Diamonds And Rust av Joan Baez ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰
Cid Skrevet 15. august 2023 #25786 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Du har bæsj i ræva Tror det er sånn høvelig skittent snakk. Vet jeg ikke har noe med denne samtalen å gjøre, bare klarte ikke dy meg Danglebær i rompa du mener da 😜 1 1
Cid Skrevet 15. august 2023 #25787 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (59 minutter siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. Uff stakkars Amy 😕 bare 27 år gammel 💔 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25788 Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Danglebær i rompa du mener da 😜 🤣🤣👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25789 Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Uff stakkars Amy 😕 bare 27 år gammel 💔 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #25790 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 641 They tried to make me go to rehab. Det er jo ingen hemmelighet at sosioptatene sliter med forskjellige avhengigheter. Her kommer det en liten oversikt over det da og behandlingsformer @Frøkenfryden sprinkelhunder og kvarg. Sendes på rehab på vannbøffel og brød @Kvakky nakenrave og naturquiz Sendes på rehab til Saudi arabia @Peanut emojier og emoticons. Sendes på rehab i svarteste skauen uten nettilgang @Athena Freyja alenetid Sendes på rehab til et sted der hun må snakke med folk 24/7. @Cid 69 og playstation Sendes til et sted med bare gamle menn @TheHairyToothfairy biler og Billy Ray cyrus Sendes til et sted med bare teslaer og miley cyrus på stereoen @Adobyen cowgirl Sendes på pølsefest @Entern whisky og unge damer Sendes på kaffeslabberas til Olga og Gudrun @Ciaran og Ciara kvinneguiden Sendes over til manneguiden @Titania Lego og bussturer Blir sendt med T banen til duploland @Mysticgirl sex Blir sendt til et sted uten menn i 6 år @Ford3000 bever og traktor Det finnes desverre ingen behandling for dette ennå @Sola de vaske klær Blir sendt til et land uten vaskemaskin @Boetica godtesnop Blir sendt til et land uten godteri @Gladikaffe kaffe Blir sendt på rehab til Teheran @Ardwinna skrive inspirerende sitater på Facebook Blir sendt til et land uten Facebook @Kokeplate kylling Blir sendt på rehab til høna @GrønnNellik68 dype samtaler Blir sendt på rehab til sosialprat og humor. 😅 Nei! Uaktuelt. Ikke ta fra meg disse gledene 😭 1
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25791 Skrevet 15. august 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Viktig å tøffe seg her så ingen tror man er snill 😁 Ja det vil jeg ikke ha på meg
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25792 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Kan man si "Beklager O store herre, men jeg ser De har noe brunt i kaviarstjerna di?" Ja hvis man bor i rykkin eller Bærums verk
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #25793 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja det vil jeg ikke ha på meg Skjønner den. Du er en skikkelig badboy. Hører dere alle sammen?! 😎 1
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25794 Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Danglebær i rompa du mener da 😜 Hardt inspirert av den episoden for litt siden 😅 men det er visst også en slags vits som går sånn, i alle fall her nord. - Si nokka skittent te mæ - Du har bæsj i ræva 😆 Entern skrev (15 minutter siden): Jeg liker Judas Priest 😊 Selv om jeg synes den beste plata deres er den minst harde - Sad Wings of Destiny , gitt ut to år før jeg ble født😅 Folka i Angry Metal Guy er enig med meg da😅 Judas Priest lagde forresten en av mine favoritt cover sanger, en cover på Diamonds And Rust av Joan Baez ❤️ Ååh, den coveren skal jeg lytte til! Det jeg sier, du kommer med så mange gode forslag 🤩🥰 God plate det ja! Ikke alltid ting må være så hardt for å være bra 😊 2
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25795 Skrevet 15. august 2023 Titania skrev (53 minutter siden): Da kan jeg informere om at rehab er i gang om en måned 🤣 Skal i hvertfall ta t-bane Oioioi, er det første gang? Hvilken linje skal du ta?
Entern Skrevet 15. august 2023 #25796 Skrevet 15. august 2023 (endret) Lurven skrev (3 minutter siden): Ja hvis man bor i rykkin eller Bærums verk Har en kompis som vokste opp i det området faktisk😅 Endret 15. august 2023 av Entern 1
Gjest Lurven Skrevet 15. august 2023 #25797 Skrevet 15. august 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Uff stakkars Amy 😕 bare 27 år gammel 💔 Ja, og hun var veldig flink
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #25798 Skrevet 15. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja hvis man bor i rykkin eller Bærums verk Har ikke noe bedre. Jeg er for skitten til å tenke "rent" skittenprat. 2
Entern Skrevet 15. august 2023 #25799 Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Hardt inspirert av den episoden for litt siden 😅 men det er visst også en slags vits som går sånn, i alle fall her nord. - Si nokka skittent te mæ - Du har bæsj i ræva 😆 Ååh, den coveren skal jeg lytte til! Det jeg sier, du kommer med så mange gode forslag 🤩🥰 God plate det ja! Ikke alltid ting må være så hardt for å være bra 😊 Likte den vitsen 😆 Den coveren anbefales masse 😊 Tusen takk 😊 liker veldig godt å anbefale ting 😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2023 #25800 Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har en kompis som vokste opp i det området iskrem😅 Cassidy Tvillingene tenker at det må være kult å komme ifra et sted med et sånt navn.😎😎🥰🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå