Gjest Lanyah Skrevet 31. juli 2006 #261 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor kommer den pistolen fra? Jeg tror jeg må ha gått glipp av noe nett der, for skjønner ikke hva Tasha og Duncan holder på med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. juli 2006 #262 Del Skrevet 31. juli 2006 Tasha fant en kasse som inneholdt våpen, penger og et brev som avslører hvem som er faren hennes i en kasse på foreldrene (?) sin eiendom. Duncan fant dette, uten at jeg fikk med meg hvordan, og driver nå utpressing av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #263 Del Skrevet 31. juli 2006 Synes det er så synd at Rhys og Bettie går i fra hverandre. Synes de er så fint par. Gruer meg til den episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 31. juli 2006 #264 Del Skrevet 31. juli 2006 kjæresten til shelly virker som en drittsekk. virket ikke som han brydde seg om det som hadde skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. juli 2006 #265 Del Skrevet 31. juli 2006 oppdatering? Får ikke sett denne uka pga jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 31. juli 2006 #266 Del Skrevet 31. juli 2006 Synes det er så synd at Rhys og Bettie går i fra hverandre. Synes de er så fint par. Gruer meg til den episoden. ← uæææææ, går de fra hverandre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 31. juli 2006 #267 Del Skrevet 31. juli 2006 Jah, de gjør vist det... Jeg synst også at de er et fint par! Gruer meg til alle framtidens episoder jeg, etter alt jeg har hørt her inne...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 31. juli 2006 #268 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen som vet noe mer???? Jeg trenger vite hva som skjer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 1. august 2006 #269 Del Skrevet 1. august 2006 Rhys og Beth går ifra hverandre, ja. Rhys blir sammen med Shelley igjen, de flytter til "byen". Familien Sutherland fosvinner fra serien, alle sammen. Duncan forsvinner også, omsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #270 Del Skrevet 1. august 2006 Er enig. Duncan er en drittunge. Dårlig gjort av han. Skjønner ikke hvorfor Tasha ikke kvitter seg med pistolen ← Hehe, serieforfatterne har virkelig gjort en god jobb med å lage en så ufordragelig drittunge som mulig. Av og til må jeg minne meg selv om at han bare er en skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #271 Del Skrevet 1. august 2006 Hva skjer med Felix? Fy for en djevel han er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #272 Del Skrevet 1. august 2006 hvem er felix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. august 2006 #273 Del Skrevet 1. august 2006 hvem er felix? ← Fyren som plager Dani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #274 Del Skrevet 2. august 2006 Hvem var det som slo ned Felix i dag? Av en eller annen grunn tror jeg at det var ei jente.. Men ikke Dani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. august 2006 #275 Del Skrevet 2. august 2006 Hva sa egentlig David til Felix .. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #276 Del Skrevet 2. august 2006 David sa at han hadde hørt hva som skjedde med bilen og at han var advokat. Felix trodde at David var der for å hjelpe han, men den hyggelige tonen endret seg raskt.. David sa at hvis Felix gjorde mer ugagn, så ville det bli verst for han selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #277 Del Skrevet 2. august 2006 Hayley kommer snart til å bli byttet ut med denne dama: http://www.cinema-france.com/Webmasters/Im...01216_intro.jpg (fordi at hun ble gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #278 Del Skrevet 3. august 2006 Var det ikke Bec Cartwright som ville forlate serien siden hun var ventet barn? Hun nye må jo spille gravid.. Har hørt hun er en del bedre skuespiller enn Bec.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 3. august 2006 #279 Del Skrevet 3. august 2006 Hei. Har aldri vært inne på denne siden før, men så søkte jeg på Home and Away, og vips så kom dette opp. Trodde aldri at det var så mange som fulgte med på denne serien. Det var godt å se at det var andre en bare meg som er hekta, hihi.. Jeg er som sagt hekta, og må ta den opp, hvis jeg ikke er hjemme. Serien ble spesielt "bra" etter at Chris Hemsworth som spiller Kim ble med, sukk.... Har også vært å snoket på hjemmesiden til serien, og ser at vi har mye å glede og grue oss til fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #280 Del Skrevet 4. august 2006 Hva skjedde i dagens epiosde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå