Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åpner Tasha brevet der det står hvem som er faren hennes?

Hvem er han?

Det er jeg også nysgjerrig på! Noen som vet?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer også! Hvor har det blitt av spoilerne?

Skjønner godt at hun ikke er sikker på om hun vil åpne det.. Men jeg er så nysgjerrig.

Shelley er så syk. Å velge mannen sin som ikke takler å se arr, framfor datteren som kan miste livet sitt pga det er helt på trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shelley er så syk. Å velge mannen sin som ikke takler å se arr, framfor datteren som kan miste livet sitt pga det er helt på trynet!

Men som hun har fortalt Ryhs. Etter skilsmissen var hun helt alene. Han hadde familien samlet. Så traff hun David. Er ikke så annerledes nå i grunn. Om David forlater henne pga et arr, er hun fortsatt alene der hvor hun bor. Så jeg kan skjønne tankegangen hennes - for hun håpte jo på at tvillingssøsteren skulle ta affære.

Men hun ender nå opp med Ryhs :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå åpnet endelig tash brevet om hvem som var faren. Men selvfølgelig måtte det slutte der. Lurer på hvem det er. Dessverre så får jeg ikke se det resten av uka for jeg reiser bort i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå åpnet endelig tash brevet om hvem som var faren. Men selvfølgelig måtte det slutte der. Lurer på hvem det er. Dessverre så får jeg ikke se det resten av uka for jeg reiser bort i morgen.

jeg tipper han er ukjent for oss. Det blir måten å få nye personer inn i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi meg hvis jeg blander historiene nå, men jeg mener å ha lest at faren til Tash er en eller annen big-shot som lager masse kvalm eller no?! :sjenert:

Oh ja, vi spoiler :)

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det sto Ian Osbourne på den lappen jeg.... ingen andre som fikk et glimt av hva som sto der?

Det er nok en ny fyr som kommer inn i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Ian Osbourne.

Han vil ikke ha noe med Tash å gjøre - og han blier ikke et nytt fjes som er med lenge i serien, et par episoder max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Duncan er en drittunge! Hva skjer med han i Tasha-saken fremover? Skyter han noen, nå som han har tilgang til pistol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig. Duncan er en drittunge. Dårlig gjort av han. Skjønner ikke hvorfor Tasha ikke kvitter seg med pistolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...