Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det blir ikke noe mellom de. om de sier det til sally og jesse vet jeg ikke. men flynn og sally holder sammen ihvertfall, helt til han dør av kreft. leah og jesse holder ikke sammen. hu gifter seg med en annen etterhvert. mye rart som skjer framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulleteksten sier jo d meste...hvem er den beste som noengang har spilt i H & A da?

Den beste av de som er med nå syns jeg er Sam Atwell (Kane Phillips). Han er en veldig god skuespiller. Ellers syns jeg både Lynne McGranger (Irene Roberts), Christie Hayes (Kirsty Sutherland) og Clarissa House (Beth Hunter) er flinke... Også han Sebastian E...ettellerannet (Max Sutherland) er god da :)

Av tidligere skuespillere er jo Melissa George, Heath Ledger, Julian McMahon, Ilsa Fisher, Ryan Kwanten og Naomi Watts alle i forskjellig grad greid seg i Hollywood.. Om alle var like gode i Home and Away kan jo diskuteres men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia
det blir ikke noe mellom de. om de sier det til sally og jesse vet jeg ikke. men flynn og sally holder sammen ihvertfall, helt til han dør av kreft. leah og jesse holder ikke sammen. hu gifter seg med en annen etterhvert. mye rart som skjer framover.

Hvor langt fram i tid er dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Ok.. Har en samboer som er "besatt" av home and away :) Men han vil ikke vite noe om det som kommer til å skje.. Men det skjønner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg skumma gjennom tråden igjen, og det står her at Scott bl. a. får en baby med Hayley.. Så dette betyr at han ikke døde i dag allikevel?? Hoppa nesten i sofaen jeg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skumma gjennom tråden igjen, og det står her at Scott bl. a. får en baby med Hayley.. Så dette betyr at han ikke døde i dag allikevel?? Hoppa nesten i sofaen jeg.  :tristbla:

Første som slo meg var at det var et av Felix's sine triks.

Han har sikkert bare fått ei dame til å kle seg som politi og fortelle den 'sørgelige nyheten'

Tipper jeg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han som stalker Dani..

Politidamen var Sarah, som kommer til å spille en avgjørende rolle senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har han vært med tidligere eller er han en helt ukjent person som har bestemt seg for å være drittsekk?

Oi, så det er Sara altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, han har bare vært her siden storyen begynte. Så ble han sint på Dani når hun skrev den artikkelen om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han har bare vært her siden storyen begynte. Så ble han sint på Dani når hun skrev den artikkelen om han.

Artikkel? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Ja hun skrev en negativ artikkel om han og hans alternative studentorganisasjon eller hva det var.. Litt usikker på detaljene her. Da ble han sint og begynte å plage henne. RIPkransen, snike seg inn i huset og romstere, ringe dagen lang, ligge "godlukt" i bilen til Irene osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningene, nå kan jeg sove godt i natt og. :)

Hva skjer egentlig med Kane? Blir han dømt for den forbrytelsen faren han begikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sarah dreper i narkotikarus Felix og husker det ikke/fortrenger det etterpå. Hun tror det må være noen i SB som har gjort det, og vil hevne seg. Hun tar Flynn, Sally, Jesse, Leah, Kirsty, Kane, Noah og Hayley og Scott til gissel og forlanger svar. Det ender med at Noah blir skutt før hun skyter seg selv.

Kane og faren. Ja han blir dømt, men da har allerede han og Kirsty rømt. Men dette er jo lenge til enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...